Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (4455)

Vierailija
4281/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken tuntui ettĂ€ oot tÀÀllĂ€. EhkĂ€ olitkin. Miksi ihmeessĂ€ sĂ€ valitsit mut. Miks mĂ€ valitsin sut. MĂ€ tiedĂ€n miks valitsin sut. Sun ihanan hymyn ja huomaavaisuuden vuoksi. Niin helppo mĂ€ olen. Ja se ettĂ€ sĂ€ tiedĂ€t kaiken.. en pysty edes kuvittelee miten nĂ€et minut. EikĂ€ sillĂ€ ole vĂ€liĂ€. Ei enÀÀ. 

Miten voi tietÀÀ kaiken? 

Ihmettelin samaa, mut ihmettelin myös miten helppo voi joku olla 😁 hymy ja huomaavaisuus riittÀÀ đŸ€Ł

Vierailija
4282/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SĂ€ tuut olemaan mun lankeemus

Korkki kiinni? Huomenna työpĂ€ivĂ€ 

ps. ei langeta enÀÀ 🐌🐌🐌🐌

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken tuntui ettĂ€ oot tÀÀllĂ€. EhkĂ€ olitkin. Miksi ihmeessĂ€ sĂ€ valitsit mut. Miks mĂ€ valitsin sut. MĂ€ tiedĂ€n miks valitsin sut. Sun ihanan hymyn ja huomaavaisuuden vuoksi. Niin helppo mĂ€ olen. Ja se ettĂ€ sĂ€ tiedĂ€t kaiken.. en pysty edes kuvittelee miten nĂ€et minut. EikĂ€ sillĂ€ ole vĂ€liĂ€. Ei enÀÀ. 

Miten voi tietÀÀ kaiken? 

Ihmettelin samaa, mut ihmettelin myös miten helppo voi joku olla 😁 hymy ja huomaavaisuus riittÀÀ đŸ€Ł

Miksi ei ole enÀÀ vÀliÀ? Sivusta tietenkin.

Vierailija
4284/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalle ruiskuttaja on sitten todellinen vela. MiehillÀhÀn ilmeisesti vaisto vetÀÀ aina laukeamaan sinne pllun pohjaan, eli poikkeuksellista jos ei. Mutta ainoastaan jÀrkevÀÀhÀn se on vetÀÀ ulos jos ei halua (sen naisen kanssa) lapsia. Monilla vaan jÀrki pakenee pÀÀstÀ seksissÀ, minullakin.

No kaikki eivÀt ole vaistojensa orjia eivÀtkÀ miehetkÀÀn toistensa klooneja. YksihÀn on jo sukeltanut bajamajaan ja toinen hokee pÀivittÀin kakkosta - itseÀni ei kumpikaan kiinnosta. Lapsia on jo riittÀmiin joten voin ruiskia minne haluan. SitÀ paitsi kun lapsi on hedelmöitetty, niin ei samaan naiseen enÀÀ lisÀÀ siementÀ tartte pumpata liki vuoteen vaikka seksillÀ ei jollain sisÀsiittoisella kumipÀÀllÀ muuta virkaa olisikaan kuin suvunjatko. Kaikkiaan siis heikko analyysi sulla.

Vierailija
4285/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

MikĂ€ on "liian lĂ€ski" ja painoasioistako tuo nyt kiikastaa? 

Jos hĂ€n tietÀÀ, ettĂ€ ihastuksensa ei viehĂ€ty esim. miehistĂ€ joilla on mahaa tai naisista jotka painaa yli 100kg tai yli 60kg tai jotain mitĂ€ nyt tahansa. 

MĂ€ tykkÀÀn timmeistĂ€ miehistĂ€, viimeisinkin oli kehonrakentaja 😍 ohis sivusta

Vierailija
4286/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

Olen. Tosin en tiedÀ nyt mistÀ viestistÀ puhut

SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))

Ei tuo lainaustoiminto ihan huvikseen ole lisĂ€tty. 

Mutta etpÀ sinÀ ihan terÀvin kynÀ taida olla muutenkaan. Jos kyse oli vatsalle ruiskimisesta niin luultavasti se ei ole nainen silloin joka naiselle nÀin soisi tekevÀnsÀ. Mutta eipÀ siinÀ, paljastan jymysalaisuuden - juu, mieshÀn minÀ olen. Sivusta sen kyseisen aiheen ap.

YleensÀ painan sitÀ. Nyt jÀi painamatta.

Ja SITÄHÄN minĂ€kin juuri, ettĂ€ mieshĂ€n tuo oli joka sen ruiskutusjutun sanoi. Siksi totesin hĂ€lle, ettĂ€

Vastasin (kysyin) kommenttiin "sitten meitÀ on kaksi". En olettanut, ettÀ se olisi vÀlttÀmÀttÀ sinulta, vaikka tiedostin myös sen mahdollisuuden.

Vierailija
4287/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. 💔

HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. 😭

Oletko varma,  ettei ole toivoa?

Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan. 

TietÀÀkö varattu nainen tÀstÀ? Jos hÀnellÀ olisikin tunteita jÀljellÀ, ja hÀnen pitÀisi aloittaa surutyönsÀ.

Tunteita jÀljellÀ? Ei hÀnellÀ ole ikinÀ varmaan mitÀÀn tunteita ollutkaan. Paitsi mieheensÀ. Itse vain olen lÀÀpÀllÀni ollut ensi silmÀyksestÀ lÀhtien ja mielikuvitus lisÀÀ vettÀ myllyyn. Toivotonta. En sekaannu varattuun. TyperÀ sydÀn valitsee vÀÀrin. Olen nainen.

Vierailija
4288/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pirjo! Pari pÀivÀÀ jo mennyt, tekisi mieli taas, kakkostasi kuumaa!

T. Masa

Vierailija
4289/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ kommentit ovat erillÀÀn ilman selviÀ tunnisteita. Ei voi tietÀÀ onko kommentoija ap vai joku sivusta. EivÀt kaikki sitÀ aina sano. Joten vastaukseni ovat sen mukaisia.

Vierailija
4290/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tietÀÀ kaiken? 

Kerroin :D kuvio menee kategoriaan kaiken koska syvĂ€n pÀÀdyn avautuminen hĂ€nen merkityksestÀÀn elĂ€mĂ€ni kululle. Mutta! MerkityksiĂ€ voi olla, polkuja joita avautuu, myöhemmin elĂ€mĂ€ssĂ€ tajuaa ettĂ€ asiat meni just niinkuin piti, hĂ€nen tarkoitus mulle oli avata mulle se polku, mut ei kulkea mukana. HyvĂ€ksyn sen. 

Vierailija
4291/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin (kysyin) kommenttiin "sitten meitÀ on kaksi". En olettanut, ettÀ se olisi vÀlttÀmÀttÀ sinulta, vaikka tiedostin myös sen mahdollisuuden.

SinĂ€ nyt et taida tiedostaa missĂ€ olet ja mitĂ€ vasen jalkasi tekee. Keskustelet vuoropuhelua jonkun kanssa mutta et oleta ettĂ€ keskustelukumppanisi vastailisi sinulle vaan jotkut ÀÀnet tyhjyydestĂ€. Ilmeisesti olet sama simpleton joka ei osaa ilmoittaa vastaavansa sivusta.

Vierailija
4292/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tietÀÀ kaiken? 

Niin. TietÀjÀt tietÀÀ. Ap

Vierailija
4293/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajoissa nukkumaan tÀnÀÀn. Kaikkea rasitusta pitÀÀ lÀÀkÀrin mukaan vÀlttÀÀ. Kuormitusta ja harjoittelua lisÀtÀÀn vasta kun lepokipu on kokonaan poissa.

Vierailija
4294/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. 💔

HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. 😭

Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.

Ja vÀÀntÀÀ munan solmuun

Vierailija
4295/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tottakai keskustelukumppanikin voi vastailla, mutta myös joku toinen sivusta. Etsin naista joten saatan tulkita, ettÀ toinen osapuoli voi myös olla nainen samassa tilanteessa kuin minÀ. EhkÀ tÀtÀ on sinun heteromiehenÀ vaikea kÀsittÀÀ.

Todistat myös koko aika olevasi todella ilkeÀ ihminen kun teet nÀin jyrkkiÀ oletuksia toisista ja arvostelet noin ilkeÀsti vaikka kukaan ei sinua tÀÀllÀ polje, paitsi nyt kun sanon takaisin.

Vierailija
4296/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

MikĂ€ on "liian lĂ€ski" ja painoasioistako tuo nyt kiikastaa? 

Jos hĂ€n tietÀÀ, ettĂ€ ihastuksensa ei viehĂ€ty esim. miehistĂ€ joilla on mahaa tai naisista jotka painaa yli 100kg tai yli 60kg tai jotain mitĂ€ nyt tahansa. 

MĂ€ tykkÀÀn timmeistĂ€ miehistĂ€, viimeisinkin oli kehonrakentaja 😍 ohis sivusta

Timmit miehet pÀÀstelee tiukkoja narisevia pieruja pukkarissa. Ihan erilaisia kuin isokokoiset. 

Vierailija
4297/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.

Ei v***u, se oli nainen se kirjoittaja.

Sivusta 

Vierailija
4298/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menet penis edellÀ tÀssÀ, siks et mieti asioita sen enempÀÀ

Vierailija
4299/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Putkiaivot đŸ˜đŸ”„