Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2642)
Sarille terkut lounastauolta. Aina voi palata tallenteisiin jos sinua ei nÀe muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tai tule.
Kutsu ollu voimassa jo monta vuotta. Ei vaan kelpaa.
Ei kyllÀ ole. Aivan pÀinvastainen toivotus tuli.
Iloista pÀivÀÀ kaivatulle! Kiva, jos vaihteeksi olisi rauha maassa. EikÀ mitÀÀn ilkeitÀ temppuja irl tai tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois tulla hoitelemaan.
Oot aikuinen mies joten hoitele itse itseÀs. Mulla on hoivattavaa riittÀvÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tai tule.
Niin koska kaivattu oli liian ruma, eikÀ sellaisten seurassa kehtaa tulla nÀhdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Sarille terkut lounastauolta. Aina voi palata tallenteisiin jos sinua ei nÀe muuten.
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł Tunnen kans Sarin joka tykkÀÀ kuvata itseÀÀn. Suhteellisen tarkkaa kuvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tai tule.
Niin koska kaivattu oli liian ruma, eikÀ sellaisten seurassa kehtaa tulla nÀhdyksi.
Aa, en tiennyt, ettÀ olen niinkin ruma. No, makuasioita. En ole voinut vaikuttaa naamatauluuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taatusti ole. Olen synnyttÀnyt sekÀ alateitse ettÀ sektiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkujen pÀivÀ - itsekin olen ;)
Aika moni meistÀ...
Jotkut on puoliksi sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Iloista pÀivÀÀ kaivatulle! Kiva, jos vaihteeksi olisi rauha maassa. EikÀ mitÀÀn ilkeitÀ temppuja irl tai tÀÀllÀ.
KyllÀstyttÀÀ. VapaapÀivÀ kaipaa jotain villiÀ ohjelmaa.
Mukavaa pÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taatusti ole. Olen synnyttÀnyt sekÀ alateitse ettÀ sektiolla.
No no, nykyÀÀnhĂ€n miehetkin voi synnyttÀÀ.đ Se on vaan mÀÀrittelykysymys. Tosin pankissa eivĂ€t uskoneet kun vĂ€itin olevani miljonÀÀri.đ
Tekis mieli tilata leluja. Kun ei kerta aitoakaan saa, ei rakkautta eikÀ mitÀÀn muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tai tule.
Aa, en tiennyt, ettÀ olen niinkin ruma. No, makuasioita. En ole voinut vaikuttaa naamatauluuni.
Ei ollut varmaan sulle. Sain jo pakit, ja kaivattuni vertasi mua pappamopoon, jonka paikka on autotallissa muiden romujen seassa. Olen aika paljon pahempaakin elÀmÀni aikana kuullut, joten en ottanut itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olette nauraneet hillittömÀsti ja millainen tilanne oli ?
Viimeeks nauroin pari pÀivÀÀ sitten niin ettei naurusta meinannut tulla loppua, palsta oli syynÀ siihen, kun joku puhui ettÀ uskaltaa kohdata kaivattunsa vain laittamalla valot kiinni. EnÀÀ ei naurata yhtÀÀn tuo, mut tuolloin nauroin niin ettÀ vatsalihakset otti osumaa. Varmaan vÀhÀn vÀsynyt olin.
Eilen purskahdin nauruun kaivatun viestille irl, niin ettÀ ihmiset paikalla alkoi ihmettelemÀÀn mille nauran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł Tunnen kans Sarin joka tykkÀÀ kuvata itseÀÀn. Suhteellisen tarkkaa kuvausta.
Huomenna lltakasilta vitosella..
Vierailija kirjoitti:
Ollut ja mennyt mies
Oliko tÀmÀ vastaus kysymykseen, kuka olet ?
Pelasin joskus 80-luvun alussa Pac-Mania LevillÀ. Tuntui kalliilta pelata, sillÀ meni nopsaan useampi markka. Ja siihen aikaan saattoi ostaa uuden 52-sivuisen HÀmiksen jollain 5 markalla.