Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2642)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tule, vaikka vonkais kuinka.
Vonkaa irl
Vierailija kirjoitti:
Miks olit niinku peura ajovaloissa? KyllÀ, minÀ sinua. Heti ensisilmÀyksellÀ. Paljon.
Peurat sÀikkyy valoja, kun elelevÀt hÀmÀrÀn kÀtköissÀ. MetsÀmiehiÀkin varottava.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkujen pÀivÀ - itsekin olen ;)
Aika moni meistÀ...
TykkÀÀn roustaamisesta ja taikatempuista. TykkÀÀtkö sinÀ?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaivattu vois taikoa ittensÀ mun viereen vaikka nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaivattu vois taikoa ittensÀ mun viereen vaikka nyt
Harkitsen iltapÀivÀn taikatemppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tule, vaikka vonkais kuinka.
Vonkaa irl
SitÀ saat vielÀ tovin odotella.
Anskun herkkuhuulet mielessÀni.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀntahtoisista
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti siulla oli kiva pÀivÀ, itellÀni muuten kiva paitsi ettÀ kastelin kenkÀin ja jalkain sekÀ hoito vÀline hajosi sairaalassa ja kastelin nolosti ittein. Onneksi sain uuden setin ja harjoittelija osasi työnsÀ, nopeaa ja tuskatonta. IkÀvÀ siua. Lounaaseen naiselle.
MikÀ on todennÀköisyys, ettÀ menehdyt?
- huolestunut nainen -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀntahtoisista
HyvĂ€ntahtoisille tehdÀÀn hyvĂ€ntahtoinen temppuđ„° ja kovanaamoille kovempi temppu.
Vierailija kirjoitti:
Milloin hymiöt keksittiin? Ne emojien edeltÀjÀt. Voisin melkein kuvitella ettÀ kirjeisiin on jo hoksattu silmÀniskuja piirrellÀ.
MÀ törmÀsin niihin kaksoispiste sulkumerkki -tyylisiin tekstihymiöihin heti kun kirjoittelin ensimmÀisiÀ sÀhköpostejani, olikohan 1992.
Ja kun piirrettiin lapsena kuviksessa aurinko (70-80-luvuilla), niin lÀhes aina sille auringolle tuli piirrettyÀ silmÀt ja suu.
Ja omalla tavallaan tietÀ hymiöille raivasi varmaankin vuoden 1980 Pac-Man videopeli ja sitÀ seuranneet kloonit, kuten Petch.
Milloin olette nauraneet hillittömÀsti ja millainen tilanne oli ?
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tai tule.
Kutsu ollu voimassa jo monta vuotta. Ei vaan kelpaa.
Marraskuu
Kaiken tÀmÀn keskellÀ sua hiljaa ikÀvöin
MĂ€ Topin kanssa kellarilla
Ristinollaa pelaan pÀivin öin.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu
Kaiken tÀmÀn keskellÀ sua hiljaa ikÀvöin
MĂ€ Topin kanssa kellarilla
Ristinollaa pelaan pÀivin öin.
Voi yksinÀisen miehen viedÀ marraskuu.
Potentiaalini valuu hukkaan kun ei ole ketÀÀn jota pitÀÀ hyvÀnÀ tai jonka kanssa jakaa mielikuvitusta. wlw
HerÀsin pahaan oloon ja nyt muistan mitÀ unia nÀin. En kaivatusta tÀnÀÀnkÀÀn. Joku mies lÀhti seuraamaan lenkillÀni ja yritti ra..kata. soitin hÀtÀnumeroon mutta apu ei ollut kiireellinen ja ei ikinÀ saapunut. Sain pidettyÀ miehestÀ kiinni ja se vain nauroi pilkallisesti.
Toisessa unessa olin lenkillÀ reitillÀni ja havaitsin talon olevan tulessa. Soitin hÀtÀkeskukseen ja mietin miten taas joudun soittamaan. En löytÀnyt mistÀÀn kadun nimeÀ. Vpk tuli paikalle jollain vanhalla aku ankka tyylisellÀ autolla. Mietin myös luulevatko minua syylliseksi kun taas soitin ja olen paikalla.
Kuin myös uroolle sinne matkojen pÀÀhÀn. Marraskuukin ottaa pÀÀhÀn.