Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22470)
Vierailija kirjoitti:
'NÀytÀn sulle miten eskimot suuteleeeee...
Ne TeKeE sEn NeNĂ€LLĂ€. Huh hah jee...
Ne tEkEe SeN nEnĂllĂ. Jeeee'
ĂlĂ€ viitsi. E
Vierailija kirjoitti:
'E viestit ei miulta'
NÄniin. Lopettakaa. E
Voitaispa jutella niin kuin ennenkin. Tai edes tÀÀllÀ, niin, et tietÀisin varmasti keskustelevani sun kanssa kaivattuni. Laskisi kynnystÀ.
Aivan jĂ€rkyttĂ€vĂ€ kurkkaus yhden elĂ€mĂ€nvaiheen minÀÀn, kun etsin jotain vanhoja kuvia ja vastaan tuli screenshotteja đ€Šđ» Ei hyvĂ€ helvettti mikĂ€ cringe muija sitĂ€ on ollut, siis TODELLA. En pysty edes katsomaan, niin saaatanan noloja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
'Vkl ei viestejÀ miulta'
Joku spÀmmÀÀ
tÀtÀ tyyliÀ solkenaan.
Ne on trollilta.
En ole 'tÀtinaisena'
esiintyvissÀ viesteissÀ.
(Dandereko tekee sivuhahmoja?)
En mÀ huvikseni tÀnne tuu. E
Vierailija kirjoitti:
'Aivan jĂ€rkyttĂ€vĂ€ kurkkaus yhden elĂ€mĂ€nvaiheen minÀÀn, kun etsin jotain vanhoja kuvia ja vastaan tuli screenshotteja đ€Šđ» Ei hyvĂ€ helvettti mikĂ€ cringe muija sitĂ€ on ollut, siis TODELLA. En pysty edes katsomaan, niin saaatanan noloja juttuja.'
Trolli? Ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa jutella niin kuin ennenkin. Tai edes tÀÀllÀ, niin, et tietÀisin varmasti keskustelevani sun kanssa kaivattuni. Laskisi kynnystÀ.
No kuka oot?
Olen kateellinen = alapeukutan.
MitÀ sanoit, osui ja upposi.
En kestÀ omaa peilikuvaani.
Niin se menee, lapsoset maan.
- ÀiskÀ
En oikein edes tajua, miten ihminen voi mennÀ noin omituiseksi sekoksi? Siis kun on kyse itsestÀ, niin todella vaikea kÀsittÀÀ :D Jonkun toisen ihmisen kohdalla helpommin tajuaa, ettÀ sekaisin on, mutta omalla kohdalla se on tosi outoa, ettÀ on ollut sellaisessa tilassa ja MITEN se on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis Lottađ
Kerro lisÀÀ. Kuuntelen.
Kova ikÀvÀ ollut tÀnÀÀn, miehelle.
Kull#himoheitot &
l3pakkopohdinnat
muualta. E
Vierailija kirjoitti:
Tuu kÀymÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
'Lahjakkuutesi ÀrsyttÀÀ
suunnattomasti.
En halua sinun menestyvÀn
ja mahdollisesti vaurastuvan.
Siksi sabotoin imagosi kaikin
mahdollisin keinoin. Haluan jo
etukÀteen blokata kaikki sinulle
avautuvat tilaisuudet, niin kateellinen
olen. En myöskÀÀn halua sinun enÀÀ
koskaan saavan seksuaalista nautintoa
komealta, jÀntevÀltÀ rakastajaltasi.'
Kuulostaako tutulta?
Luinko ajatuksesi? đ
Miten anonyymin palstalaisen imagoa voi sabotoida? Kun ei kukaan tÀÀllÀ tiedÀ kuka olet. EikÀ tÀÀllÀ jaeta myöskÀÀn mitÀÀn tilaisuuksia, joita vois blokata.
Saisko jonkun psykiatrin lukemaan tÀtÀ ketjua, niin ne vois hakea tuon yhden pakkohoitoon.
MĂ€ siirryn sinne suomi24:seen. En jaksa tuota wannabee master characteria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu kÀymÀÀn.
Mun luo saa kans oma kaivattu tulla
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Lahjakkuutesi ÀrsyttÀÀ
suunnattomasti.
En halua sinun menestyvÀn
ja mahdollisesti vaurastuvan.
Siksi sabotoin imagosi kaikin
mahdollisin keinoin. Haluan jo
etukÀteen blokata kaikki sinulle
avautuvat tilaisuudet, niin kateellinen
olen. En myöskÀÀn halua sinun enÀÀ
koskaan saavan seksuaalista nautintoa
komealta, jÀntevÀltÀ rakastajaltasi.'
Kuulostaako tutulta?
Luinko ajatuksesi? đ
Miten anonyymin palstalaisen imagoa voi sabotoida? Kun ei kukaan tÀÀllÀ tiedÀ kuka olet. EikÀ tÀÀllÀ jaeta myöskÀÀn mitÀÀn tilaisuuksia, joita vois blokata.
Voi levittÀÀ paskapuheita toisesta esim. esiintymÀllÀ netissÀ jonain toisena. Uskottelemalla muille, ettÀ joku kÀy vaikka S24:lla sekoilemassa ja siellÀ puhutaan just susta, vaikka itse siellÀ mestaroi. Nettikiusaamisen muoto, jolla pari paskiaista voi saada paljon pahaa aikaan.
Ne jotka on nÀhnyt tietÀÀ miten kaikki on mennyt. Ei puhu potaskaa nainen. Asiat on juuri niin kuten sanonut.
đ Sinua, t. Miehelle.