Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan kaivattu on sÀngyssÀ? HellÀ varmasti, muuta ei voi kuin arvailla.
KÀyn aika kuumana. Ei tÀmmöisestÀ asiallisesta tÀtinaisesta voisi vÀlttÀmÀttÀ uskoa. Tosin tutut sanoo, ettÀ intensiivisestÀ katseesta voi lukea jo paljon. Susi lammasten vaatteeissa. Kaivattu vois tulla testaan empiirisesti.
Dande sovittaa uutta hahmoa. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan kaivattu on sÀngyssÀ? HellÀ varmasti, muuta ei voi kuin arvailla.
KÀyn aika kuumana. Ei tÀmmöisestÀ asiallisesta tÀtinaisesta voisi vÀlttÀmÀttÀ uskoa. Tosin tutut sanoo, ettÀ intensiivisestÀ katseesta voi lukea jo paljon. Susi lammasten vaatteeissa. Kaivattu vois tulla testaan empiirisesti.
Dande sovittaa uutta hahmoa. :P
Juu en ole kukaan nÀistÀ vakiospÀmmeistÀ. Joku muu (Ww)
Hymiö viestit ei ole mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on maailman komein. Huoh!
Miks oot sitten tÀÀllÀ?
No virallisesti hÀn ei oo mun. VielÀ. ;)
Jaa, no sitten minÀkin voin sanoa, ettÀ mun mies on maailman komein! Tosin eipÀ hÀnestÀ minun taida koskaan tulla.
Sano toki, jos niin koet.
MikÀÀn viesti jossa lainataan aiempaa ei ole multa
Vierailija kirjoitti:
MikÀ sun niinkuin risoo ? Luulitko todella saavas p*rsettÀ ? On olemassa syitÀ ja tekosyitÀ. Joten pelleilin vaan. Koitahan kÀyttÀytyÀ.
Aku Ankka. En ihan ÀkkiseltÀÀn nÀe vetoa tuossa roiskitusta mielikuvasta vÀhÀmielisine muotoiluineen mutta eipÀ se mikÀÀn oikea vaihdanta ollutkaan toki. TÀstÀ huolimatta se koittaa sotkea tahallaan tÀÀllÀ ja no, siinÀ mÀÀrin kuin moisen viehÀtyksen puolestaan ymmÀrrÀn, en koe sitÀ tervetulleeksi tÀhÀn(kÀÀn) ympÀristöön. :P
Youtube viestit jonkun muun
Aforismit ja laulujen sanat ei multa
TÀmÀ ei ole TÀmÀ ei ole minulta -viestiketju.
Ihan mikÀÀn viesti ei ole minultakaan. Ei tÀmÀkÀÀn. TÀmÀ on korkeammilta voimilta. Ne vain halusi tiedottaa ettei mikÀÀn ole multa. Oon kuitenkin maailmankaikkeudessa niin merkittÀvÀ henkilö.
KieltÀmisviestit ei minulta. :P
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:sella on paljon kaipaukseen liittyviÀ palstoja. On ikÀvÀ, ihastuminen, jÀrki ja tunteet ja vaikka mitÀ. Mutta omat sekoilijansa siellÀkin ja aloituksia ja viestejÀ on niin paljon ettei niitÀ jaksa lukea. Tietysti vois tehdÀ oman ketjunsa omalle kaivatulleen, jos keksis sellaisen otsikon ettÀ mahdollisimman harva vÀÀrÀ omisi sen.
Paljon helpompi kun lÀvÀyttÀÀ suoraan kaipaamalleen whatsapissa tunteet esille.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ei ole TÀmÀ ei ole minulta -viestiketju.
No mutta niinhÀn meidÀn johtajamme on koittanut esimerkillÀÀn nÀyttÀÀ, ettÀ tÀmÀ ois juurikin "ei ole minulta" -ketju.
Olet ihan mahdoton. Siksi kaipaan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Veikö kissa kielen
(đ€Łđ)
SinÀ et kissa ole nÀhnytkÀÀn. Ketjun kissa ei rÀkÀtÀ noin.
Jaa, no sitten minÀkin voin sanoa, ettÀ mun mies on maailman komein! Tosin eipÀ hÀnestÀ minun taida koskaan tulla.