Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22556)

Vierailija
22281/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta itse asiaan. Mahkut meni minuutissa taas. Ei sillÀ ettÀ niillÀ kauheasti tekisi mutta onhan se aikamoista seurattavaa tuokin. Tai olisi, heh. Tai tuskin edes mutta pitÀisi olla.

Tai miksipÀ niinkÀÀn. =)

Vierailija
22282/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💕💕💕💕

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22283/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tutustua suhun ja aion ottaa askeleen tai pari sitÀ kohti kun nÀhdÀÀn seuraavan kerran.

MinĂ€kin haluan tutustua  (mieheen) đŸ€©đŸ„°đŸ„°

Vierailija
22284/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan kaivattu on sÀngyssÀ? HellÀ varmasti, muuta ei voi kuin arvailla.

KÀyn aika kuumana. Ei tÀmmöisestÀ asiallisesta tÀtinaisesta voisi vÀlttÀmÀttÀ uskoa. Tosin tutut sanoo, ettÀ intensiivisestÀ katseesta voi lukea jo paljon. Susi lammasten vaatteeissa. Kaivattu vois tulla testaan empiirisesti.

Dande sovittaa uutta hahmoa. :P

Juu en ole kukaan nÀistÀ vakiospÀmmeistÀ. Joku muu (Ww)

Ootko sÀ bi vai lesbo? Avoimesti vai kaapissa? Kunhan kyselen oisitko mun kaivattu

Sivulta

Vierailija
22285/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24:sella on paljon kaipaukseen liittyviÀ palstoja. On ikÀvÀ, ihastuminen, jÀrki ja tunteet ja vaikka mitÀ. Mutta omat sekoilijansa siellÀkin ja aloituksia ja viestejÀ on niin paljon ettei niitÀ jaksa lukea. Tietysti vois tehdÀ oman ketjunsa omalle kaivatulleen, jos keksis sellaisen otsikon ettÀ mahdollisimman harva vÀÀrÀ omisi sen.

SiellÀ vasta sekopÀistÀ porukkaa onkin. Naisena sinne ei voi kirjoittaa mitÀÀn kun heti urpot tulevat huutelemaan palstaÀijÀÀ tai ettÀ olet osa jotain kummallista keissiÀ.

Vierailija
22286/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ei ole TÀmÀ ei ole minulta -viestiketju.

No mutta niinhÀn meidÀn johtajamme on koittanut esimerkillÀÀn nÀyttÀÀ, ettÀ tÀmÀ ois juurikin "ei ole minulta" -ketju.

MikĂ€ teidĂ€n johtaja?đŸ€Ł

Vierailija
22287/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24:sella on paljon kaipaukseen liittyviÀ palstoja. On ikÀvÀ, ihastuminen, jÀrki ja tunteet ja vaikka mitÀ. Mutta omat sekoilijansa siellÀkin ja aloituksia ja viestejÀ on niin paljon ettei niitÀ jaksa lukea. Tietysti vois tehdÀ oman ketjunsa omalle kaivatulleen, jos keksis sellaisen otsikon ettÀ mahdollisimman harva vÀÀrÀ omisi sen.

SiellÀ vasta sekopÀistÀ porukkaa onkin. Naisena sinne ei voi kirjoittaa mitÀÀn kun heti urpot tulevat huutelemaan palstaÀijÀÀ tai ettÀ olet osa jotain kummallista keissiÀ.

Mt-elÀkelÀisillÀ on eniten aikaa olla netissÀ. SiinÀköhÀn syy ettÀ nettipalstat on harhaisten valtaamia

Vierailija
22288/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ei ole TÀmÀ ei ole minulta -viestiketju.

No mutta niinhÀn meidÀn johtajamme on koittanut esimerkillÀÀn nÀyttÀÀ, ettÀ tÀmÀ ois juurikin "ei ole minulta" -ketju.

MikĂ€ teidĂ€n johtaja?đŸ€Ł

Ketjun omien sanojensa mukaan Main Character eli siis OgE

Vierailija
22289/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koittaa sanojensa mukaan kasvattaa meitÀ henkisesti, joten kai tÀÀ "ei ole multa" on siinÀ henkisessÀ kasvussa olennainen juttu sitten.

Vierailija
22290/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta itse asiaan. Mahkut meni minuutissa taas. Ei sillÀ ettÀ niillÀ kauheasti tekisi mutta onhan se aikamoista seurattavaa tuokin. Tai olisi, heh. Tai tuskin edes mutta pitÀisi olla.

Tai miksipÀ niinkÀÀn. =)

Oletko nyt ihan varma, kun asia voi olla aivan toisin pÀin, jos kiertÀÀ 90 astetta oikeaan ja 180 eteen? Jos tarkemmin ajattelee, voi vielÀ varmuuden vuoksi kÀÀntÀÀ kaiken ylösalaisin.

Vierailija
22291/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompi kun lÀvÀyttÀÀ suoraan kaipaamalleen whatsapissa tunteet esille.

Sivusta.

Ok. Aloita sinÀ, kun on niin helppoa kerta. Odottelen.

Odottele ihan rauhassa. YllÀkuvailtu viestini meni irl menneisyyteen, korona-aikaan.

Ja kyllÀ, siellÀ whatsapissa.

Vierailija
22292/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaunis Lotta😍

Vierailija
22293/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa sanojensa mukaan kasvattaa meitÀ henkisesti, joten kai tÀÀ "ei ole multa" on siinÀ henkisessÀ kasvussa olennainen juttu sitten.

😁😁😁 HĂ€n on nero ja maailmankaikkeuden alkuĂ€ly. En tiedĂ€, onko tuossa ironiaa, mutta jos ei, niin melkoinen profeetta on.

Sivu

Vierailija
22294/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on maailman komein. Huoh!

Miks oot sitten tÀÀllÀ?

No virallisesti hÀn ei oo mun. VielÀ. ;)

Jaa, no sitten minĂ€kin voin sanoa, ettĂ€ mun mies on maailman komein! Tosin eipĂ€ hĂ€nestĂ€ minun taida koskaan tulla. 

MĂ€ en edes tiedĂ€ kuka ois maailman komein? EhkĂ€ edellinen ihastus? Olin hĂ€neen ihastunut 2023-2024 vĂ€lillĂ€, enimmĂ€kseen 2024. 

Eri 

Vierailija
22295/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀytÀn sulle miten eskimot suuteleeeee...

Ne TeKeE sEn NeNĂ€LLĂ€. Huh hah jee...

Ne tEkEe SeN nEnÄllÄ. Jeeee

Vierailija
22296/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan kaivattu on sÀngyssÀ? HellÀ varmasti, muuta ei voi kuin arvailla.

KÀyn aika kuumana. Ei tÀmmöisestÀ asiallisesta tÀtinaisesta voisi vÀlttÀmÀttÀ uskoa. Tosin tutut sanoo, ettÀ intensiivisestÀ katseesta voi lukea jo paljon. Susi lammasten vaatteeissa. Kaivattu vois tulla testaan empiirisesti.

Dande sovittaa uutta hahmoa. :P

Juu en ole kukaan nÀistÀ vakiospÀmmeistÀ. Joku muu (Ww)

Ootko sÀ bi vai lesbo? Avoimesti vai kaapissa? Kunhan kyselen oisitko mun kaivattu

Sivulta

Tutuille avoimen lesbo, kaivatulle en maininnut koskaan asiasta. Ww

Vierailija
22297/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bo on maailman komein mies đŸ˜». Ja kohtelias ja hyvĂ€tapainen.

Vierailija
22298/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miksipÀ niinkÀÀn. =)

Oletko nyt ihan varma, kun asia voi olla aivan toisin pÀin, jos kiertÀÀ 90 astetta oikeaan ja 180 eteen? Jos tarkemmin ajattelee, voi vielÀ varmuuden vuoksi kÀÀntÀÀ kaiken ylösalaisin.

Osaa tuntuu vaivaavan aina kovasti kun aiheeseen liittyvÀ aukeaakin vain aiottuun suuntaansa.. taikka jÀÀ kiinni. PitÀisi suoltaa samaa yleistÀ huttua ettÀ voi kuvitella jollain voivan olla heillekin asiaa. :P

Vierailija
22299/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ois tÀÀllĂ€ loputtomasti hellyyttĂ€ antaa sulle kaivattuni! đŸ„°

Vierailija
22300/22556 |
08.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki viestit on multa. Myös kaikki -ei ole multa - korjaukset. Ihan kaikki on multa. Joka kirjain on multa. 

Ketju on lukittu.