Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo <3
Haaveilet, ettÀ hÀn ottaisi sut rajusti? Haroisit hÀnen tuuheaa tukkaansa kun hÀn touhuaisi jalkovÀlissÀsi ja huutaisit: "Oi Timo! TyydytÀ mun himo!"
ItellÀs on himo. SiitÀ puhe, mistÀ puute.
Sivuhuomio
Jos menettÀisin yhteyden suhun, siihen jÀisi iso aukko.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se on tÀysi?
Tekis mieli kysyÀ erÀiltÀ, mitÀ he haluavat.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin taidan siirtyÀ suomi24:selle, kun mun kaivattu on E (mutta ei todellakaan mikÀÀn ogE), niin eihÀn sitÀ kirjainta voi tÀÀllÀ edes mainita
Kurkkasin ihan uteliaisuuttani suomi24:n kommentteja. Onhan siellÀ aikamoinen meno pÀÀllÀ. EhkÀ samat hahmot ÀÀnessÀ kuin tÀÀllÀkin. Jos jaksaisi vielÀ vÀhÀn aikaa tÀtÀ nykyistÀ sekamelskaa, kun on tottunut.
Anteeksi sanavalintani, mutta en malta. Minulle tÀmÀ tÀÀllÀ on murusia rikkaiden pöydistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa jutella niin kuin ennenkin. Tai edes tÀÀllÀ, niin, et tietÀisin varmasti keskustelevani sun kanssa kaivattuni. Laskisi kynnystÀ.
MinkÀ tÀhden juttelu loppui?
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on se ainoa kanava tÀllÀ hetkellÀ, jatkan vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa jutella niin kuin ennenkin. Tai edes tÀÀllÀ, niin, et tietÀisin varmasti keskustelevani sun kanssa kaivattuni. Laskisi kynnystÀ.
Siriuksen.
Enkelikirjasta myöhemmin đ€
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi sanavalintani, mutta en malta. Minulle tÀmÀ tÀÀllÀ on murusia rikkaiden pöydistÀ.
Aina voi tuntea itsensÀ varakkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriuksen.
Kuivahko puujalka taas! NÀitÀ edellÀ tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo <3
Haaveilet, ettÀ hÀn ottaisi sut rajusti? Haroisit hÀnen tuuheaa tukkaansa kun hÀn touhuaisi jalkovÀlissÀsi ja huutaisit: "Oi Timo! TyydytÀ mun himo!"
ItellÀs on himo. SiitÀ puhe, mistÀ puute.
Sivuhuomio
Haistanko miehen himon đ€
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tuntea itsensÀ varakkaaksi
En kaipaa varakkuutta, eikÀ se ollut tÀssÀ se pointti. Saan sen, mitÀ rikkailta rakkautta yli jÀÀ.
Miehen polvet jÀi unholaan.
En nÀe tÀssÀ mitÀÀn jÀrkeÀ enÀÀ. Mutta joku ratkaisu olis saatava siihen yhteen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriuksen.
Kuivahko puujalka taas! NÀitÀ edellÀ tarkoitin.
MĂ€ olen kans allerginen puujalkavitseille.
Vierailija kirjoitti:
Painu vttuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kÀyttÀnyt kaikki tulitikut. Saanut turpiin. Sen viimeisen haluaisin jÀttÀÀ tÀnne.
Voit jutella niinku ennenkin olen tÀÀllÀ.