Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2387)

Vierailija
2141/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli paremmin kun olin hetero ja kiinnostunut ikÀisistÀni.

Nyt kaikki on niin mahdotonta.

Miksi se olisi mahdotonta? Kaikki on mahdollista.

VÀhemmistössÀ on vaikeampaa löytÀÀ ja tutustua sellaisiin joista on kiinnostunut ja jotka olisivat myös kiinnostuneita minusta, ja ettÀ heidÀn elÀmÀntilanteensa sallisivat sen.

Olet kuitenkin löytÀnyt jonkun, kun tÀssÀ ketjussa olet ;)

Se nyt on ihan tĂ€ysin mahdotonta ja ehkĂ€ jopa tĂ€ysin kuviteltua. En halua puhua siitĂ€. 

ÄlĂ€ lannistu. Minulla on vĂ€hĂ€n sama tilanne, huomasin yhtĂ€kkiĂ€ ihastuneeni naiseen (olen itsekin nai

TÀllÀ hetkellÀ en ole irl enÀÀ tekemisissÀ kenenkÀÀn kanssa johon olisin ihastunut. On vain tÀmÀ ketju ja yritys unohtaa ja luoda uutta.

Vierailija
2142/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€htiin tĂ€nÀÀn, kahentoista jĂ€lkeen. JĂ€in taas hiukan kuin nalli kalliolle. đŸ˜”

Millainen tilanne oli?

Juttelin hĂ€nelle ja yhdelle toiselle siinĂ€, niin hĂ€n tokaisi sille, ettĂ€ nyt ois kahvia. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đŸ˜đŸ€ź

No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hĂ€iritse tai Ă€llötĂ€, vaikka olen itse hetero. 

Sen sijaan mielessĂ€ni on pitkin pĂ€ivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievĂ€, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti! 

TÀmÀ. MiehiltÀ tulee paljon ÀllöttÀvÀmpiÀ viestejÀ tÀnne jatkuvasti.

Vierailija
2144/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đŸ˜đŸ€ź

No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hĂ€iritse tai Ă€llötĂ€, vaikka olen itse hetero. 

Sen sijaan mielessĂ€ni on pitkin pĂ€ivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievĂ€, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti! 

Ooh spermaa đŸ€© sankotolkulla, voisin kylpeĂ€ siinĂ€ 😍

Vierailija
2145/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnÀÀn niin tarttisin sua

Vierailija
2146/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EtkĂ€ voisi :D 

Vierailija
2147/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€mĂ€ pitkĂ€kestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmĂ€n siveettömiĂ€ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittĂ€in helppo saalis. 

Vierailija
2148/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.

HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.

Ei ole korvaamaton. Ei kukaan ole tiesitkö. Siirry seuraavaan.

Vierailija
2149/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lurkkaan, en lÀhettele terkkuja Marialle enkÀ oikeastaan muillekaan. En myöskÀÀn ole lÀhetellyt pusuja kenellekÀÀn. t. T-mies

Mielenkiintoista. Et siis kaipaa?

Vierailija
2150/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.

HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.

Niin, ei edes puoliso. 

Vierailija
2151/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn niin tarttisin sua

E?

Vierailija
2152/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ ei yksiselitteisesti pidÀ paikkaansa. Voi esimerkiksi kokea kerran elÀmÀssÀ sellaisen rakkauden jotakuta kohtaan, ettet ikinÀ enÀÀ koe, tai ole kokenut. KyllÀ se ihminen silloin vaan on melko lailla korvaamaton. Mutta nÀistÀhÀn teillÀ asukit ei ole mitÀÀn tietoa. sivusta

Vierailija
2153/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli ihanan romanttinen musiikkiesitys😍

Vierailija
2154/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli paremmin kun olin hetero ja kiinnostunut ikÀisistÀni.

Nyt kaikki on niin mahdotonta.

Miksi se olisi mahdotonta? Kaikki on mahdollista.

VÀhemmistössÀ on vaikeampaa löytÀÀ ja tutustua sellaisiin joista on kiinnostunut ja jotka olisivat myös kiinnostuneita minusta, ja ettÀ heidÀn elÀmÀntilanteensa sallisivat sen.

Siirryitkö siis nuorempien kanssa homosteluun, vaikka et ollut nuorempien samaa sukupuolta olevien suosiossa ja huomiossa? Vai vanhempiin? 

Olen itse nuorempi osapuoli ja en ole siirtynyt varsinaisesti mihinkÀÀn. Olen avoin. Kummassakin on omat haasteensa.

Vierailija
2155/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei muakaan toisten lesboudessa mikÀÀn hÀiritse, saa olla rauhassa, mut ei tarvii tuputtaa toisille, heteroilmon jÀlkeen viesti tuli jotenkin nÀin et lesbous se on sunkin tulevaisuus, oksetti muakin sivusta

Vierailija
2156/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassulla tavalla kaunis đŸ€“

Olisiko tarkempaa kuvausta?

Vierailija
2157/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rööki akka đŸ„°

Vierailija
2158/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rööki akka đŸ„°

rÀÀki muija hyi helvata!

Vierailija
2159/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

nice!đŸŒŒ

Vierailija
2160/2387 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EtkĂ€ voisi :D 

Varmasti tekisin sen đŸ€© lĂ€mmintĂ€ spermaa yltympĂ€ri kroppaa kylpiessĂ€, oijoi 😍 spermakylpy.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kolme kaksi