Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2387)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli paremmin kun olin hetero ja kiinnostunut ikÀisistÀni.
Nyt kaikki on niin mahdotonta.
Miksi se olisi mahdotonta? Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muiskauttaa pusun jos toisenkin söpöille poskillesi.
Haluaisin kiihkeÀn suudelman suoraan huulille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muiskauttaa pusun jos toisenkin söpöille poskillesi.
Awww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopeta homostelu.
Ei sitÀ voi lopettaa kun sen makuun pÀÀsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhemmistössÀ on vaikeampaa löytÀÀ ja tutustua sellaisiin joista on kiinnostunut ja jotka olisivat myös kiinnostuneita minusta, ja ettÀ heidÀn elÀmÀntilanteensa sallisivat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopeta homostelu.
Jep mikÀ muka on noin vaikeaa! Lopettaa sen homostelun vaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
Kannattaisi antaa mahdollisuus sille, joka on halukas. EhkÀ sun omat tunteet onkin voimakkaammat mitÀ kuvittelit?
Samaa mieltÀ. Paras oppi on edelleen, ettÀ jos kuu sinua rakastaa ÀlÀ tÀhdistÀ vÀlitÀ. Idea ei ole olla kenen kanssa tahansa, mutta joku painoarvo on sillÀ jos rakastamasi ihminen ei rakasta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhemmistössÀ on vaikeampaa löytÀÀ ja tutustua sellaisiin joista on kiinnostunut ja jotka olisivat myös kiinnostuneita minusta, ja ettÀ heidÀn elÀmÀntilanteensa sallisivat sen.
Olet kuitenkin löytÀnyt jonkun, kun tÀssÀ ketjussa olet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan tÀysin mahdotonta ja ehkÀ jopa tÀysin kuviteltua. En halua puhua siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
Kannattaisi antaa mahdollisuus sille, joka on halukas. EhkÀ sun omat tunteet onkin voimakkaammat mitÀ kuvittelit?
Samaa mieltÀ. Paras oppi on edelleen, ettÀ jos kuu sinua rakastaa ÀlÀ tÀhdistÀ vÀlitÀ. Idea ei ole olla kenen kanssa tahansa, mutta joku painoarvo on sillÀ jos rakastamasi ihminen ei rakasta takaisin.
Joo ei. Hirvitys sotki kaikki yhteyteni muihin miehiin ja kuvitteli saavansa minut kun en kelpaa kenellekÀÀn. En ottaisi vaikka olisi maailman viimeinen mies. HÀnen tunteensa ei rajoitu vain muutamaan vuoteen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Surumielisyytesi ja apeutesi mietityttÀÀ.
ElÀmÀ on semmoista joskus. Anteeksi vaan jos sulle tullut paha mieli.
Onko kukaan kokeillut Taimi-ÀppiÀ? Wlw deittailuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryitkö siis nuorempien kanssa homosteluun, vaikka et ollut nuorempien samaa sukupuolta olevien suosiossa ja huomiossa? Vai vanhempiin?
TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đđ€ź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.
HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.
Onko etÀinen kaipauksenkohde vai tunnetteko?
SydÀmet ovat keskustelleet sanattomasti. Tunnetaanko? Ei. Ei ainakaan vÀhÀpÀtösempien viestintÀvÀlineiden kÀytön mÀÀrÀllÀ mitattuna.
Toivottavasti sydÀmet löytÀvÀt toisensa.
Oma sydÀmeni on löytÀnyt hÀnen sydÀmensÀ jo kauan kauan sitten. Olen vaan niin kovin höperöitynyt varmojen tunteideni suhteen. TiedÀn tasan tarkkaan, ettÀ nÀmÀ olosuhteet joissa elÀn ja maailma johon hÀnet haluaisin. Niinkuin se tÀllÀ hetkellÀ on. Ei riitÀ. Ei minulla ole hÀnelle annettavana kuin rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on vain tuomittu kulkemaan elÀmÀn yksin.
TÀtÀ oon itekin paljon kelannu. Ja sitten perÀÀn miettiny et oonko se kuitenkin minÀ itte kaiken tiellÀ. Ei vaan osaa. TÀytyis olla joku jonka kanssa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan tÀysin mahdotonta ja ehkÀ jopa tÀysin kuviteltua. En halua puhua siitÀ.
ĂlĂ€ lannistu. Minulla on vĂ€hĂ€n sama tilanne, huomasin yhtĂ€kkiĂ€ ihastuneeni naiseen (olen itsekin nainen) ja tuntuu ettĂ€ se on molemminpuolista. VĂ€lillĂ€ alkaa kuitenkin epĂ€ilyttÀÀ kuvittelenko kaiken. Mutta toisaalta en usko ettĂ€ kuvittelen, kai sitĂ€ nyt pitkĂ€t katseet ja flirtin tunnistaa... Ei auta kuin katsoa mitĂ€ tapahtuu.
Meille pitÀisi olla jokin oma palsta. Wlw/sapphic kaipaus. En enÀÀ jaksa nÀitÀ oksentajia.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đđ€ź
No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hÀiritse tai ÀllötÀ, vaikka olen itse hetero.
Sen sijaan mielessÀni on pitkin pÀivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievÀ, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti!
No lopeta homostelu.