Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
KeittiössĂ€ oli viininpunainen kulmahylly. Oli ihana katsoa suhun ovelta. đ
TÀnÀÀn piti olla pÀivÀ, jolloin olisin saanut nÀhdÀ sinut. Ei olleet tÀhdet kohdillaan, jalat petti ja nyt joku muu saa nauttia seurastasi. Voisin tÀhÀn ladella pitkÀn liudan kirosanoja, sen verran rankasti vit... harmittaa. Mutta ehkÀ minun vuorokin taas tulee.
God morgon fru speciallĂ€rare đ§Ą
Trevlig sjÀlvstÀndighetsdag, vÀnnen!
Huomenta.
PÀivÀn joulumusiikki.
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ jokaiselle!
Vierailija kirjoitti:
'Huomenta.
PÀivÀn joulumusiikki.
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ jokaiselle!'
Kiitos.
_sE
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavat terveiset Suomelle, joka meillÀ vielÀ oli ennen tÀtÀ maanpetturihallitusta ja Putinin kÀsikassaroita hallituksessa.
Hys, ei politiikkia heti aamusta, kiitos. Kaivatutkin vielÀ nukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Juhlijat nukkuu krapulassa. Huomenta.
Höpsis. Juhlissa olin, mutta autolla ja tÀssÀ on jo hoidettu elÀinten ja pienimmÀn lapsen aamutoimet hyvinkin reippaasti. Huomenta vaan.
Kaksi vuotta mennyt ja taas tÀllÀ viikolla niin voimakkaasti mielessÀ. Poissa silmistÀ, poissa mielestÀ-sanonta ei kyllÀ pidÀ paikkaansa.
PimeÀÀ on ulkona.
PimeÀÀ on tÀmÀ kaipaaminenkin.
Taas ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Monta joulua olen odottanut sinua ajatellen. TÀnÀ vuonna ei enÀÀ haaveilla yhteisestÀ joulusta. HyvÀÀ yötÀ.
Löysit toisen?
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn piti olla pÀivÀ, jolloin olisin saanut nÀhdÀ sinut. Ei olleet tÀhdet kohdillaan, jalat petti ja nyt joku muu saa nauttia seurastasi. Voisin tÀhÀn ladella pitkÀn liudan kirosanoja, sen verran rankasti vit... harmittaa. Mutta ehkÀ minun vuorokin taas tulee.
Et ois nÀhnyt muutenkaan, joten ei huolta. Muuta ohjelmaa sakki laatinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta joulua olen odottanut sinua ajatellen. TÀnÀ vuonna ei enÀÀ haaveilla yhteisestÀ joulusta. HyvÀÀ yötÀ.
Löysit toisen?
HöpöÀ. HÀn pÀÀtti toisin.
On isÀ, on veljiÀ.