Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kun ei ole
omaa suojelijaa
eikÀ ritaria rinnalla,
on naisen oltava isÀ, veli
ja aviomies - itselleen.
Mietin nyt sitÀkin, ettÀ entÀ jos sinusta on kiva vain ajatella haluat nÀhdÀ, mutta ihan viime hetkellÀ aina pÀÀdyt siihen ettÀ et haluakaan oikeasti nÀhdÀ. EttÀ tÀÀ kaikki on sulle vÀhÀn niin kuin leikkiÀ.
Saapa nÀhdÀ, mitÀ ensi yö tuo tullessaan. Ainakin sen, ettÀ alkaa kolmas elÀmÀ.
Kuinka pĂ€ivĂ€is on sujuna? Toivottavasti hyvin, omani meni nukkuissa ja kauppareissulla. Tilaamani paketti oli viety aivan toiseen paikkaan kuin minne olin pyytĂ€nyt sitĂ€ toimitettavaksi. Paikka oli jo kiinni eikĂ€ avaudu ennen maanantaita.ĂrsyttÀÀ. Oisitpa nainen tÀÀllĂ€ tarjoisin teetĂ€ tai kaakaon. HyvÀÀ yötĂ€ lounaaseen.
Miehelle
Sanomatta jÀÀneitÀ sanoja
Muistoja hymystÀ
Nuku hyvin
----------------*
-------*
*
Toivottavasti nÀkisin sut heti alkuviikosta. Ja kunpa tietÀisit, ettÀ mun kÀytös on vÀlillÀ omituista, koska ensinnÀkin ollaan mun epÀmukavuusalueella ja toisekseen ollaan sun työpaikalla. PelkÀÀn, ettÀ sÀ kuvittelet ettei mua kiinnosta. Kiinnostaa. VÀlillÀ liikaakin.
Jos sun fiilis on hiipumassa, saanko silti laittaa vielÀ viikonpari viestejÀ?n
On se vÀÀrÀ ihminen jos ei ole edes tuttu tai lÀheinen. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ kuvia, videoita? Ja missÀ?
MitÀÀn minusta ei ole oikeasti missÀÀn. Toivottavasti nÀin on edelleen asiat. Kummalliset vihjailut saivat epÀilemÀÀn...
EhkÀ ja toivottavasti sivusta. Uupunut ja ahdistunut vittuilusta, kiusaamisesta ja stalkkaamisesta.
Kaikki ei ole sulle oge. EikÀ kukaan sua kiusaa ja stalkkaa. Se on vain sun pÀÀssÀ.
En ole tÀmÀ OgE heppu. Kiusaamista ja stalkkaamista on tapahtunut. NÀmÀ ovat tosiasioita. Pystyn jotenkin sietÀmÀÀn nÀmÀ, vaikka inho on syvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taas mammat on villiintyny. PientÀ muistusta.
"Woman at the well" đđ
Monta joulua olen odottanut sinua ajatellen. TÀnÀ vuonna ei enÀÀ haaveilla yhteisestÀ joulusta. HyvÀÀ yötÀ.
VÀÀrille ihmisille? Oletko mustis?