Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20561/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀin unta, jossa tunnustin tunteeni ja sinÀ vastasit niihin ja suutelimme tavalla joka on omiaan johtamaan myös rakasteluun. Unessa tosin se pÀtkÀ sensuroitiin. TÀmÀ menee ruskeasilmÀiselle naiselle.

Vierailija
20562/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ suurempi tunne, sitĂ€ suurempi lukko. 

🔒

En ole samaa mieltĂ€, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedĂ€ LUKKOON, vaikka voi vĂ€hĂ€n pasmoja laittaakin sekaisin. 

VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitĂ€ ihmisiĂ€ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta. 

Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€, oikealta eikĂ€ terveeltĂ€. TĂ€ytyy kyetĂ€ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon. 

No ei kai kukaan nyt jatkuvasti lukossa ole, vaikka ihastuessaan alussa olisikin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20563/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta 🧡🧡

Vierailija
20564/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔒

En ole samaa mieltĂ€, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedĂ€ LUKKOON, vaikka voi vĂ€hĂ€n pasmoja laittaakin sekaisin. 

VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitĂ€ ihmisiĂ€ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta. 

Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€, oikealta eikĂ€ terveeltĂ€. TĂ€ytyy kyetĂ€ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon. 

TÀmÀ on aika yksilöllistÀ riippuen tilanteesta, ihmisten luonteesta jne. sivu

Vierailija
20565/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyliin arvaa kuka on mutta toivottavasti et...

Arvaan..mulla on kykyjĂ€, mitĂ€ on vain harvalla. đŸ€«đŸ˜

Vierailija
20566/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lukkoon menemisestĂ€. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sĂ€teilee. Huomaan asioita, hetkiĂ€. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erĂ€s nainen. Olen yksilö piittaamatta siitĂ€, mitĂ€ jostakin suhtautumisesta eli tĂ€ssĂ€ tapauksessa lukkoon menemisestĂ€ saatetaan yleisellĂ€ tasolla ajatella. 

Vierailija
20567/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulin sun sydÀmen lyönnitkin, toivoisin kuulevani uudestaan.

Vierailija
20568/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kummaa vetoa😍

Vierailija
20569/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitĂ€, niihin ei pidĂ€ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettĂ€ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta. 

Oikein. EhkĂ€ nĂ€mĂ€kin haaveet on sĂ€ilytettĂ€vĂ€ vain omassa sydĂ€messĂ€ suloisena salaisuutena, joita muut eivĂ€t voi vahingoittaa katkeruuksillaan. 

Parempi poimia kirsikat kakun pÀÀltÀ ilman, ettÀ miettisi, millaiset tÀytteet on siihen leiponut. Voi toimia myös niin, ettei aiheuta katkeraa mieltÀ.

Miten jonkun haaveet tai tunteet voivat katkeroittaa, jos ei ole niitÀ vielÀ edes tunnustanut suoraan kaivatulleen?

Vierailija
20570/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔒

MĂ€ ainakin menin vĂ€hĂ€n lukkoon, kun katsoin hĂ€ntĂ€ silmiin  -sivusta

Vierailija
20571/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔒

No ei kai kukaan nyt jatkuvasti lukossa ole, vaikka ihastuessaan alussa olisikin.

Toi mitĂ€ suurempi tunne sitĂ€ suurempi lukko kuulosti aika ÀÀrimmĂ€iseltĂ€, ja lamauttavalta. Rohkeus on sitĂ€, kun toimii vaikka jĂ€nnittĂ€isi. 

Vierailija
20572/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔒

Mun kehon reaktiot kun katsoin hĂ€ntĂ€ ensimmĂ€isen kerran silmiin ja hĂ€n puhui mulle: 

đŸ€€

đŸ’«

💩

Vierailija
20573/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulisitpa kotkadullein.

t. Onkimies 12/3

Vierailija
20574/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tunteitaan ei voi aina valita. PitÀisikö ne silti kertoa? Tuplasurullisuus nÀitÀ miettiessÀ.

Vierailija
20575/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔒

Mun mielestÀ se on söpöÀ.

Vierailija
20576/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistan vielĂ€kin kun katseemme kohtasivat kunnolla ekaa kertaa ja kumpikin hĂ€tkĂ€hti đŸ„°

Vierailija
20577/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HerĂ€sin juuri. Tulisitpa kaakaolle. Terkuin hyppynarumies 😘

Vierailija
20578/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta sulle. Haluisin sua vÀhÀn sillein ja tÀllein. Paljon ja kaiken.

Vierailija
20579/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sun sydÀmen lyönnitkin, toivoisin kuulevani uudestaan.

Milloin?

Vierailija
20580/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Special day..

Ketju on lukittu.