Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Ootko pettynyt mihun ?
Tosi ylpee oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukkoon menemisestÀ. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sÀteilee. Huomaan asioita, hetkiÀ. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erÀs nainen. Olen yksilö piittaamatta siitÀ, mitÀ jostakin suhtautumisesta eli tÀssÀ tapauksessa lukkoon menemisestÀ saatetaan yleisellÀ tasolla ajatella.
VÀhÀn sama tilanne. Eli pÀrjÀÀn suht hyvin muualla, mutta jos nÀen kaivattuani, menen jotenkin pois tolaltani. Vaikka olen tÀhÀn ihastunut kunnolla, yritÀn melkein paeta. Mietin, uskallanko hÀntÀ edes puhutella, ja miten hÀn siihen reagoi. Tunteistani en uskalla kertoa varmuuden vuoksi, ehkÀ sitten myöhemmin.
Helppo samaistua. Keskiviikkona oli hyvÀ tilaisuus avata suu ja kysyÀ vaikka "miten menee?" mutta pÀÀssÀ hakkasi ajatus, ettÀ se olisi ollut liian henk. koht. ja kaivattu olisi vaivaantunut siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukkoon menemisestÀ. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sÀteilee. Huomaan asioita, hetkiÀ. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erÀs nainen. Olen yksilö piittaamatta siitÀ, mitÀ jostakin suhtautumisesta eli tÀssÀ tapauksessa lukkoon menemisestÀ saatetaan yleisellÀ tasolla ajatella.
VÀhÀn sama tilanne. Eli pÀrjÀÀn suht hyvin muualla, mutta jos nÀen kaivattuani, menen jotenkin pois tolaltani. Vaikka olen tÀhÀn ihastunut kunnolla, yritÀn melkein paeta. Mietin, uskallanko hÀntÀ edes puhutella, ja miten hÀn siihen reagoi. Tunteistani en uskalla kertoa varmuuden vuoksi, ehkÀ sitten myöhemmin.
Helppo samaistua. Keskiviikkona oli hyvÀ tilaisuus avata suu ja kysyÀ vaikka "miten menee?" mutta pÀÀssÀ hakkasi ajatus, ettÀ se olisi ollut liian henk. koht. ja kaivattu
Turhaan yliajattelet, olen monesti tehnyt aloitteen kysymÀllÀ miten menee, positiivisin tuloksin, ja se on kohteliasta, sama kun kysyis mitÀ kuuluu, vastaajalle jÀÀ valinta miten siihen vastaa, vastaako kevyesti kertomalla jotain vai raskaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo samaistua. Keskiviikkona oli hyvÀ tilaisuus avata suu ja kysyÀ vaikka "miten menee?" mutta pÀÀssÀ hakkasi ajatus, ettÀ se olisi ollut liian henk. koht. ja kaivattu
Voin vastata kysymykseen sivuluisusta: ostaisinko Worry free maitosuklaata vai selviytymis- puukon (sahan lisÀksi) kun menen nyt kolmilla tuilla. Onhan tÀmÀ jo suorastaan koomista, mutta ei tÀssÀ itkeÀkkÀÀn voi. Lopulta kysymys vain omasta asenteesta ja otan tÀmÀn nyt lungisti ja nautin kahvia ja pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7:s vuosi, alkaa olla raamatulliset mittasuhteet.
Lihavat vai laihat edessÀ?
Sen verran laihaa on ollut, et toivottavasti lihavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pettynyt mihun ?
Tosi ylpee oon.
Kiitos đđ
Vierailija kirjoitti:
On se sÀÀli.
Harmittaako sun se
Onhan tÀssÀ pÀivÀÀ jÀljellÀ illasta. MitÀ oot mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
SitÀ samaa kuin Àitis. Kuuntele hÀntÀ. MitÀ mieltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sÀÀli.
Harmittaako sun se
Helvetisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sÀÀli.
Harmittaako sun se
Helvetisti
Arvasin. Laitatko tunnisteen. EhkÀ voin tehdÀ asialle vielÀ jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitÀisihÀn meidÀn nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttele rohkeasti vaan.
Voitko tÀstÀ huolimatta olla alkamatta kÀyttÀytymÀÀn oudosti ?
Pakkien antaminen ei koskaan tunnu hyvĂ€ltĂ€ đ€Šđ eikĂ€ varsinkaan kun tein sen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitÀis, jos ehdotan tuutko hakee mut illalla ?
A kaipaa A:ta, toivottavasti tÀnÀÀn edes jutellaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitÀis, jos ehdotan tuutko hakee mut illalla ?
Joo jos oot se vanhempi nainen ;)
Lihavat vai laihat edessÀ?