Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Oon pehmeÀ ja lempeÀ. Tule ja koe itse. MillÀ lailla kÀskytin?
Minussa on johtaja ainesta-sivusta
En epÀile ollenkaan
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin elÀmÀin elosalle ihmenaiselle 30km ja pitÀjÀrajain paremmalle puolelle. Huomiseen.
Kauniita unia komeille miehilleđ
Olipa kerran talviyö, siihen aikaan molempien olisi kai pitÀnyt olla jo nukkumassa...
HyvÀÀ yötÀ, rakas tyyppi. Sulle. k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semisti hÀvettÀÀ kuinka vaikeaa oli katsoa sua kohti kun olit siinÀ mun edessÀ, nÀin sun hymyilevÀn ja kuulin sun pehmeÀn ÀÀnen. PelkÀsin varmaan, ettÀ nÀkisit mun silmistÀ kaikki ne tunteet, ajatukset ja fantasiat, jotka sÀ aiheutat.
Oliko naiselle? Katson sua kuin hullu puuroa ja haaveilen suutelusta. En uskaltanut tehdÀ pientÀ kosketusta enempÀÀ lÀhestymistÀ. Sun vuoro<3
Milloin ja missĂ€ tilanteessa kosketit? Mietin vaan koskettiko yksi nainen mua kĂ€dellÀÀn oho mennessÀÀn...đ
Ohi mennessÀÀn
En koskettanut ohi mennessÀ joten ohi. Istuimme vierekkÀin viikko sitten.
God morgon fru speciallĂ€rare đ§Ą
Fredagskramar đ€
Vierailija kirjoitti:
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Haha, tĂ€mĂ€ vois olla mulle đ
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitÀ, niihin ei pidÀ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta.
Oikein. EhkÀ nÀmÀkin haaveet on sÀilytettÀvÀ vain omassa sydÀmessÀ suloisena salaisuutena, joita muut eivÀt voi vahingoittaa katkeruuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
En mÀ kysy, hÀn saa kertoa, hÀn osaa tehdÀ sen tunnisteilla. Mulla ei ole kiire. Mulla on aikaa varmistua. MieheltÀ naiselle.
KÀrsivÀllisyydellÀ pÀrjÀÀ myös niin kalastuksessa kuin metsÀllÀkin. Arka saalis voi muuten paeta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti edes tiedÀt ettÀ oon menossa sinne huomenna.
MistÀ tuollaisen voi tietÀÀ, ellet ole sitÀ hÀnelle henkilökohtaisesti ilmoittanut vaikka tekstiviestillÀ? Soittamalla saat ainakin varmuuden oikeasta henkilöstÀ.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitÀ, niihin ei pidÀ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta.
Oikein. EhkÀ nÀmÀkin haaveet on sÀilytettÀvÀ vain omassa sydÀmessÀ suloisena salaisuutena, joita muut eivÀt voi vahingoittaa katkeruuksillaan.
Parempi poimia kirsikat kakun pÀÀltÀ ilman, ettÀ miettisi, millaiset tÀytteet on siihen leiponut. Voi toimia myös niin, ettei aiheuta katkeraa mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ kysy, hÀn saa kertoa, hÀn osaa tehdÀ sen tunnisteilla. Mulla ei ole kiire. Mulla on aikaa varmistua. MieheltÀ naiselle.
KÀrsivÀllisyydellÀ pÀrjÀÀ myös niin kalastuksessa kuin metsÀllÀkin. Arka saalis voi muuten paeta.
Kuinkahan moni on pÀÀssyt edes kaivattunsa jÀljille monien vuosien jÀlkeen? Kuinka pitkÀ pyyntiaika mahtaa kaivatuilla olla? Onko edes kalastus- tai metsÀstyslupaa? En suosittele kaivatun metsÀstystÀ kenellekÀÀn, koska panostus-hyötysuhde on kehno. Esimerkiksi neidonryöstö on huomattavasti parempi keino.
Sivusta
Kuin jÀÀnmurtajaa kaipaisi. Paitsi ettÀ jÀÀnmurtaja ei aja perÀssÀ vaan edellÀ. Taidan alkaa haaveilla jÀÀnmurtajasta. Trumpinkin toiveet toteutuivat, miksei minunkin.
Tyyliin arvaa kuka on mutta toivottavasti et...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ suurempi tunne, sitÀ suurempi lukko.
đ
En ole samaa mieltÀ, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedÀ LUKKOON, vaikka voi vÀhÀn pasmoja laittaakin sekaisin.
VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitÀ ihmisiÀ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta.
Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvÀltÀ, oikealta eikÀ terveeltÀ. TÀytyy kyetÀ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon.
mi amore