Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20581/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta💕

Vierailija
20582/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti edes tiedÀt ettÀ oon menossa sinne huomenna.

MistĂ€ tuollaisen voi tietÀÀ, ellet ole sitĂ€ hĂ€nelle henkilökohtaisesti ilmoittanut vaikka tekstiviestillĂ€? Soittamalla saat ainakin varmuuden oikeasta henkilöstĂ€. 

VÀitÀtkö, ettei muka ketjuun kirjoitettu viesti tavoittaisi oikeaa henkilöÀ?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20583/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Just nyt tarttis sut, pÀÀllekkÀin makoilua, suutelua ja vaeltavia kÀsiÀ..

Vierailija
20584/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt tarttis sut, pÀÀllekkÀin makoilua, suutelua ja vaeltavia kÀsiÀ..

MĂ€ tarttisin pikaliimaa, saisin sydĂ€meni kasaan. Ei tĂ€tĂ€ jaksa. 

Vierailija
20585/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin jÀÀnmurtajaa kaipaisi. Paitsi ettÀ jÀÀnmurtaja ei aja perÀssÀ vaan edellÀ. Taidan alkaa haaveilla jÀÀnmurtajasta. Trumpinkin toiveet toteutuivat, miksei minunkin.

Onneksi olen vain lÀhes merikelvoton paatti, joka yrittÀÀ pysyÀ joten kuten kurssillaan. Ne upeat jÀÀnmurtajat ovatkin tavoittelemisen arvoisia.

Vierailija
20586/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suuret odotukset huomisen suhteen. Voisko se oikeasti olla ettÀ nÀhtÀis. Varmaan joku menee kuitenkin pieleen. Et pÀÀse tai menen vÀÀrÀÀn aikaan paikalle. Tai jompi kumpi liukastuu matkalla ja pÀÀtyykin pÀivystykseen tai jotain.

Minne?

Vierailija
20587/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ suurempi tunne, sitĂ€ suurempi lukko. 

🔒

En ole samaa mieltĂ€, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedĂ€ LUKKOON, vaikka voi vĂ€hĂ€n pasmoja laittaakin sekaisin. 

VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitĂ€ ihmisiĂ€ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta. 

Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€, oikealta eikĂ€ terveeltĂ€. TĂ€ytyy kyetĂ€ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon. 

MÀ ainakin menin vÀhÀn lukkoon, kun

Mun kehon reaktiot kun katsoin hĂ€ntĂ€ ensimmĂ€isen kerran silmiin ja hĂ€n puhui mulle: 

đŸ€€

đŸ’«

💩

EnkĂ€ siis mennyt lukkoon, vaan olin vain nĂ€in: 😌

Vierailija
20588/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin unta, jossa tunnustin tunteeni ja sinÀ vastasit niihin ja suutelimme tavalla joka on omiaan johtamaan myös rakasteluun. Unessa tosin se pÀtkÀ sensuroitiin. TÀmÀ menee ruskeasilmÀiselle naiselle.

Uni meni jotenkin niin, ettÀ oltiin samankaltaisessa paikassa ja tilanteessa kuin viimeksi olimme, kun ylipÀÀnsÀ nÀhtiin ja juteltiin. SiellÀ siis oli muitakin. Tuli hetki, jossa hieman kauempana muista juteltiin pydÀn kulman yli hiljaisemmalla ÀÀnellÀ jostain mitÀ ei kaikkien kuullen tarvinnut sanoa. Menin siinÀ kohtaa pamauttamaan ihan suoraan, ettÀ minulla on tunteita sua kohtaan ja samalla kosketin myös kÀttÀsi merkitsevÀsti. ilmeesi muuttui kuin rekalla, joka lyö pitkÀt pÀÀlle. SÀteilevÀksi. Kysyit kuitenkin vielÀ vÀhÀn kulmia kurtistellen selvennykseksi, millaisia tunteeni oikein mahtavat olla. Vastasin jotain sellaista, ettÀ romanttisia, tykkÀÀn sinusta tosi paljon. S

Olipa oikea toiveuni. 

Vierailija
20589/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin unta, jossa tunnustin tunteeni ja sinÀ vastasit niihin ja suutelimme tavalla joka on omiaan johtamaan myös rakasteluun. Unessa tosin se pÀtkÀ sensuroitiin. TÀmÀ menee ruskeasilmÀiselle naiselle.

Unessa kuitenkin! Itse nÀen unia hÀnestÀ joskus harvoin eikÀ puhettakaan, ettÀ ylialisivukeskiminÀ pÀÀstÀisi tuollaista kokemaan.

Vierailija
20590/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukkoon menemisestĂ€. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sĂ€teilee. Huomaan asioita, hetkiĂ€. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erĂ€s nainen. Olen yksilö piittaamatta siitĂ€, mitĂ€ jostakin suhtautumisesta eli tĂ€ssĂ€ tapauksessa lukkoon menemisestĂ€ saatetaan yleisellĂ€ tasolla ajatella. 

Nimenomaan nÀin! KetjutietÀmys perustuu hyvin heppoisiin tiedonmurusiin.

Vierailija
20591/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukkoon menemisestĂ€. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sĂ€teilee. Huomaan asioita, hetkiĂ€. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erĂ€s nainen. Olen yksilö piittaamatta siitĂ€, mitĂ€ jostakin suhtautumisesta eli tĂ€ssĂ€ tapauksessa lukkoon menemisestĂ€ saatetaan yleisellĂ€ tasolla ajatella. 

VĂ€hĂ€n sama tilanne. Eli pĂ€rjÀÀn suht hyvin muualla, mutta jos nĂ€en kaivattuani, menen jotenkin pois tolaltani. Vaikka olen tĂ€hĂ€n ihastunut kunnolla, yritĂ€n melkein paeta. Mietin, uskallanko hĂ€ntĂ€ edes puhutella, ja miten hĂ€n siihen reagoi. Tunteistani en uskalla kertoa varmuuden vuoksi, ehkĂ€ sitten myöhemmin.  

Vierailija
20592/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitĂ€, niihin ei pidĂ€ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettĂ€ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta. 

Oikein. EhkĂ€ nĂ€mĂ€kin haaveet on sĂ€ilytettĂ€vĂ€ vain omassa sydĂ€messĂ€ suloisena salaisuutena, joita muut eivĂ€t voi vahingoittaa katkeruuksillaan. 

Parempi poimia kirsikat kakun pÀÀltÀ ilman, ettÀ miettisi, millaiset tÀytteet on siihen leiponut. Voi toimia myös niin, ettei aiheuta katkeraa mieltÀ.

Miten jonkun haaveet tai tunteet voivat katkeroittaa, jos ei ole niitÀ vielÀ edes tunnustanut suoraan kaivatulleen?

SiinÀ sulle pohdittavaa. EhjÀ jokin pÀivÀ hoksaat tai sitten et.

Vierailija
20593/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Iloa alkavaan viikonloppuun, olet ajatuKsissani

Vierailija
20594/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin jÀÀnmurtajaa kaipaisi. Paitsi ettÀ jÀÀnmurtaja ei aja perÀssÀ vaan edellÀ. Taidan alkaa haaveilla jÀÀnmurtajasta. Trumpinkin toiveet toteutuivat, miksei minunkin.

Onneksi olen vain lÀhes merikelvoton paatti, joka yrittÀÀ pysyÀ joten kuten kurssillaan. Ne upeat jÀÀnmurtajat ovatkin tavoittelemisen arvoisia.

Voit toki asemoitua tuollaiseksi, mutta pikkuruinen paatti ei pÀrjÀÀ niillÀ merillÀ, joilla purjehdit, ellei ole mallia Jari Saario. JÀÀnmurtajahaaveessa ja sinÀhaaveessa on yhteinen nimittÀjÀ: mahdottomuus. JÀÀnmurtajia voi mennÀ kesÀisin katselemaan, niissÀ voi joskus vierailla ja niistÀ kerrotaan, missÀ ne kulloinkin avustavat. TiedÀn enemmÀn niiden liikkeistÀ kuin sinun. IkÀvÀ puoli niissÀ on, etteivÀt ne kerro ajatuksistaan ja niiden kylki on kylmÀ ja kova.

Vierailija
20595/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€in viikolla. Tosi nopeasti. En vissiin tervehtinyt oli muuta tekemistĂ€ 

MitÀ ihmettÀ, miksi et edes tervehdi?

Vierailija
20596/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

UnEt eivÀt Een.

Vierailija
20597/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ suurempi tunne, sitĂ€ suurempi lukko. 

🔒

En ole samaa mieltĂ€, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedĂ€ LUKKOON, vaikka voi vĂ€hĂ€n pasmoja laittaakin sekaisin. 

VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitĂ€ ihmisiĂ€ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta. 

Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€, oikealta eikĂ€ terveeltĂ€. TĂ€ytyy kyetĂ€ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon. 

Voivoi miten kapea maailmankuva.

Vierailija
20598/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

4h yöunilla mennÀÀn koska sĂ€ pyörit mun mielessĂ€ ja mĂ€ pyörin mun sĂ€ngyssĂ€. Pakko jutella sulle jotain, jos tuut sinne taas ens viikolla. 

Vierailija
20599/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootko pettynyt mihun ?

Vierailija
20600/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

7:s vuosi, alkaa olla raamatulliset mittasuhteet.

Ketju on lukittu.