Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
hyvÀÀ yötĂ€ sđ saisit sĂ€kin ottaa yhteyttĂ€ vĂ€hĂ€n useammin..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitÀ, niihin ei pidÀ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta.
Hei sinÀ mun kepeÀ haave. Hieman mun maailma hajoaa, jos ei meistÀ tule edes ystÀviÀ. Mutta vaan hieman. Musta tulee ehkÀ vakavampi, kun en voi olla enÀÀ leikkisÀ sun kanssa.
MinÀ olen nÀyttöni antanut. TÀmÀ yksilö hyllytettiin.
NÀin naisen siusta mÀnnÀ yönÀ unta 3 erillisessÀ jaksossa. Toivottavasti siulla oli kiva pÀivÀ, itellÀin ihan sisÀpÀivÀ. Ajattelen meitÀ, naiselle lounaaseen mieheltÀ.
Ai ai ai ai ai ai ai aiaiii
VielÀ tulee se pÀivÀ, kun pÀÀtÀn ketju-urani yhdellÀ, tietynlaisella viestillÀ hÀnelle
MitÀ aikaan tulee, niin tottakai pyrin nÀkemÀÀn auringon monin tavoin. Itselleni tyypillisesti olen kuitenkin sen kanssa viime tingassa, vaikka huomenna pÀÀsisin aiemmin kuin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Oon pehmeÀ ja lempeÀ. Tule ja koe itse. MillÀ lailla kÀskytin?
Minussa on johtaja ainesta-sivusta
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmÀrtÀÀ, miksi asioita tapahtuu, kun ne eivÀt johda mihinkÀÀn. Kun olisi edes saanut kunnon yhteyden ja sinut oikeasti elÀmÀÀn. Aikaisemmin rimpuilin sitÀ vastaan, ettÀ ei voi olla niin, ettÀ tÀllainen matka kuljetaan ilman, ettÀ meistÀ tulee me. VielÀ suurempi asia siinÀ on ollut se, ettÀ olen ollut niin pÀÀttömÀsti sinuun leimautunut. On karvas pala nieltÀvÀksi, ettÀ rakas ihminen jÀÀ tavoittamatta.
Allekirjoitan. Paitsi ettÀ tÀmÀn kirjoitti nainen. Olisin toivonut saman analyysin mieheltÀ.
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti edes tiedÀt ettÀ oon menossa sinne huomenna.
Minne,musa juttu?
Vierailija kirjoitti:
Muru topakkana đ
En kestĂ€ đ€
Sanoisit mun nimen ÀÀnee ja kippistelisit mun antamalla mukilla niin kuin aikanaan mansikkasuukolla. ĂitĂ€.
SÀÀtieto nÀyttÀÀ kyllÀ siltÀ, ettÀ aurinkoa ei nÀy ainakaan taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle hyvÀÀ yötÀ sinne kauas ja toipumista. TÀÀllÀ yksin odotan.
Kiitos rakkain. Olet mielessÀ ja sydÀmessÀ.IkÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitÀ, niihin ei pidÀ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta.
Hei sinÀ mun kepeÀ haave. Hieman mun maailma hajoaa, jos ei meistÀ tule edes ystÀviÀ. Mutta vaan hieman. Musta tulee ehkÀ vakavampi, kun en voi olla enÀÀ leikkisÀ sun kanssa.
Ei tule, kun et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru topakkana đ
En kestĂ€ đ€
MitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Oon pehmeÀ ja lempeÀ. Tule ja koe itse. MillÀ lailla kÀskytin?
Siis ohjeistit vaan normaalilla tavalla, tee nÀin ja nÀin :)
Olen ollut nuorempana liiankin kiltti. IkÀ on tuonut tervettÀ pÀÀttÀvÀisyyttÀ ja osaan nykyÀÀn pitÀÀ puoleni. Mutta kiltti oon kyllÀ edelleen
nn?