Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Nepsyiselle ihanalle kuuntelijalle hyvÀÀ loppuviikkoa. Sain sulta tÀllÀ viikolla naurua ja monta sydÀntÀ. NÀhtÀispÀ pian.
t. 4000x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en tiennyt 6v sitten millanen mylly olis edessÀ..
Taisin laittaa sen liikkeelle? Mutta kuitenkaan en saa edes olla elÀmÀssÀsi.
Mun puolesta saisit, en tiedÀ mikÀ sua pidÀttelee viime kÀdessÀ
Mua ei pidÀttele mikÀÀn. Sua pidÀttelee koska et ota yhteyttÀ. En voi astua enÀÀ rajojesi yli, tiedÀt sen itsekin. Odotan sua. Miksi et toimi??!!
MitĂ€ mĂ€ en tĂ€ssĂ€ nyt ymmĂ€rrĂ€đ€
Mua pidÀttelee se, etten tiedÀ toivotko juuri sinÀ yhteydenottoa. Joku tÀÀllÀ toivoo, mutta hÀn ei ole sinÀ. -sivusta-
No kysy jotain niin tiedÀt onko oikea tyyppi
Ei kannata ottaa haaveita liian tosissaan. Haaveiden kuuluu olla kepeitÀ, niihin ei pidÀ laittaa onneansa. Ne pitÀÀ olla sellaisia, ettÀ kaikki ei kaadu, kun haave jÀÀ toteutumatta.
TÀÀllÀ olis tarjolla hikinen kainalo.Mutta ehkÀ parempi ettÀ kÀyn suihkun kautta ja sitten halaus.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sĂ€ niin pehmeĂ€ ja lempeĂ€ kuin millasen kuvan sain susta sillon, osasit kyllĂ€ myös "kĂ€skyttÀÀ" napakastiđ
Oon pehmeÀ ja lempeÀ. Tule ja koe itse. MillÀ lailla kÀskytin?
MÀ meen vÀlillÀ suihkuun ihan vaan rentoutumaan
En mÀ kysy, hÀn saa kertoa, hÀn osaa tehdÀ sen tunnisteilla. Mulla ei ole kiire. Mulla on aikaa varmistua. MieheltÀ naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olo on erÀÀllÀ tavalla vapautuneempi. Se on viime viikonlopun ja sinun mielenliikkeidesi ansiota. Kun laitoit homman halki, poikki ja pinoon, oli pakko pÀÀstÀÀ irti, kun sinÀ kiskaisit irti. Aikaisemmin olen takertunut ajatukseen sinusta tai se on kannatellut. Kaikki on tuntunut muuten liian vaikealta ja turvattomalta. Tajusin, ettÀ ei ole nÀkymÀÀ siitÀ, ettÀ saisin sinut vierelleni yhdellÀ eikÀ toisella tavalla, joten on pakko selvitÀ yksin isoista muutoksista. Onneksi olen nyt hyvÀssÀ vireessÀ. Tunteet sinua kohtaan eivÀt ole muuttuneet.
Jos minulle, niin en terminoinut mitÀÀn ja rakastan sinua edelleenkin ja haluaisin tavata. Sivusta luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pehmeÀ ja lempeÀ. Tule ja koe itse. MillÀ lailla kÀskytin?
Siis ohjeistit vaan normaalilla tavalla, tee nÀin ja nÀin :)
Olisi ollut paljon mahdollisuuksia, mutta kun ne jÀttÀÀ kÀyttÀmÀttÀ, se on valinta. PitÀÀ kerÀtÀ itsensÀ riekaleet ja kasata niistÀ omanarvontuntoa.
Mulla on suuret odotukset huomisen suhteen. Voisko se oikeasti olla ettÀ nÀhtÀis. Varmaan joku menee kuitenkin pieleen. Et pÀÀse tai menen vÀÀrÀÀn aikaan paikalle. Tai jompi kumpi liukastuu matkalla ja pÀÀtyykin pÀivystykseen tai jotain.
Pehmeys ja lempeys sulattaa mun sydÀmen,
Toivottavasti edes tiedÀt ettÀ oon menossa sinne huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulin, ettei olisi mitÀÀn epÀtietoisuutta enÀÀ.
EpÀtietoisuus kestÀÀ niin kauan kunnes kuulen hÀnestÀ jotain
Koska viimeksi oot kuullut hÀnestÀ?
Yli 2 vuotta
Sama
Rakkaalle hyvÀÀ yötÀ sinne kauas ja toipumista. TÀÀllÀ yksin odotan.
Kaksi tapaa elÀÀ: elÀÀ kuin on opetettu tai elÀÀ tÀysillÀ.
Koitapa sinÀkin olla nyt jÀmÀkkÀnÀ ja tee jotain!!