Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?

Vierailija
06.11.2025 |

Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen? 

Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, miksi

Vierailija
142/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lihavat naiset eivät saa ketään fakta on se 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen vapautuminen  palautti naiset esihistorialliseen metsästäjäkeräilijä tilaan, missä heimon alfa saa kaikki naaraat. Tämä osana alfan haaremia, näyttäisi olevan naisille luonteva ja mieleinen tapa.

Siltäkö sinusta näyttää. Asuuko teidän taloyhtiössä asunnoissa yleisestikin sellaisia kokoonpanoja että yhdessä kämpässä mies ja 10 naista? Normimeininki?

Vierailija
144/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin b-luokan miehet tahtovat a-luokan naisen. Luonnonvalinta.

Vierailija
145/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.

Juu ja olen myös rupsahtanut en harrasta liikuntaa syön sipsejä ja on kaljamaha ja ohentunutta hiusta jos ei kelpaa niin antaa olla.

Hyvä, että tiedostat asian. Se on tervettä.

Vierailija
146/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.

Juu ja olen myös rupsahtanut en harrasta liikuntaa syön sipsejä ja on kaljamaha ja ohentunutta hiusta jos ei kelpaa niin antaa olla.

Millanen sitten pitäs olla salibodari, semmoisiako naiset etsii?

Vierailija
147/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin b-luokan miehet tahtovat a-luokan naisen. Luonnonvalinta.

En halua a luokan nuorta 20 v hoikkaa naista, nainen saa olla mahakas mutta kaunis tai muodokas.

Vierailija
148/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Huhhu mitä höpinää. Et sinä ole tasokas jos olet ylipainoinen. Kuvittelet vaan olevasi, onhan se helpompi niin :D

N19

Paskaa. Ylipainoinen voi hyvinkin olla tasokas. Moni mies preferoi ylipainoisia naisia ja pitää nimenomaan ylipainoisia naisia kauniina.

Tämä edellinen kommentti on asian ytimessä. Tasoteoria kosahtaa siihen virheoletukseen, että kaikki olisivat yksimielisiä siitä millainen on tasokas nainen tai tasokas mies. Todellisuudessa kun ihmisillä on erilaisia preferenssejä ja antavat vaikka nyt tasoteoria-ajatuksella eri määrän pisteitä eri ominaisuuksista. Esim. itselleni äly on miehessä se toisiksi tärkein piirre, heti arvomaailman jälkeen. Yhdellä läheiselläni taas tärkeää on että mies on urheilullinen. Kolmannelle oli tärkeää että mies on urakeskeinen/kunnianhimoinen.

Vierailija
149/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Huhhu mitä höpinää. Et sinä ole tasokas jos olet ylipainoinen. Kuvittelet vaan olevasi, onhan se helpompi niin :D

N19

Paskaa. Ylipainoinen voi hyvinkin olla tasokas. Moni mies preferoi ylipainoisia naisia ja pitää nimenomaan ylipainoisia naisia kauniina.

Tämä edellinen kommentti on asian ytimessä. Tasoteoria kosahtaa siihen virheoletukseen, että kaikki olisivat yksimielisiä siitä millainen on tasokas nainen tai tasokas mies. Todellisuudessa

Just tommosia naiset etsiikin, täydellistä miestä, olkoot.

Vierailija
150/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse arvostan samankaltaista ihmistä: liikunnallista, normaalivartaloista ja terveet elämäntavat omaavaa. Sama arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet ovat myös tärkeitä.

Vierailija
151/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olipa kerran kolmoset: Incel, Snowflake ja Woke. Tämä ap on tuo ensimmäinen.

Vierailija
152/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, ja kuka sen määrää millainen on "täydellinen mies". Jollekulle joku ammattiurheilija voi olla täydellinen mies. Jollekulle toiselle miehen urheiluharrastus voi olla suuri miinus. Joku haluaa jonkun runoilijasielun, toiselle taas sellainen on kammotus. Joku pitää raksaduunareita seksikkäimpinä mitä miehistä löytyy ja toiset taas haluavat aidon konttorirotan.

Eli kysyn uudestaan: kuka on se täydellinen mies?

Vierailija
153/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse arvostan samankaltaista ihmistä: liikunnalli

Ei kiitos, minulla on kaljamaha ja semmosta en käy salilla

Vierailija
154/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutt

Sit sun pitää etsiä joku md adonis salipoika?

Vierailija
155/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta itse arvostan samankaltaista ihmistä: liikunnalli

En ees halua lapsia ja mulla on kaljamaha ja ohentunut tukka.

Vierailija
156/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohentuva tukka harvoin ketään hirveästi pukee joten väitän että flaksi voi käydä paremmin jos ajaa suoraan kaikki pois vaan.

Vierailija
157/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohentuva tukka harvoin ketään hirveästi pukee joten väitän että flaksi voi käydä paremmin jos ajaa suoraan kaikki pois vaan.

Sori en halua ajaa, ja jos ei kaljamaha pieni kelpaa niin saa naiset olla

Vierailija
158/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet iästään riippumatta yrittävät 18-vuotiasta. 

Vierailija
159/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasistiset emakot on aivopesseet uhrinsa uskomaan satuja. Valitettavasti ( heidän kannaltaan).

Fakta on että 40% naisista ei koskaan saa miestä, perhettä tahi lapsia.

Saa vai ei halua? Siinä lienee ero - Totta kai on varmasti naisia, jotka eivät onnistu löytämään ja kohtaamaan haluamansa kaltaista miesta tai samaan lapsia, ainakaan ns. perinteisellä tavalla. - Mutta varmasti on myös naisia jotka eivät halua vaan kokevat elävänsä hetkellisesti ja tai toistaisekin oikein hyvää ja monipuolsita ellämää sinkkuna ilman käyttämättä erityisen paljon aikaansa tai energiaansen sen murehtimiseen tai suunnitetlemisen, mistä löytäsivät itselleen miesoletutun kumppanin.

Todennäköisesti monen naisen on myös parempi elää sinkkuna (tai sinkkuvanhempana) tai vaikka asettua parisuhteeseen tosien naisen kanssa joko laps(ii)en kera/ tai lapsettomana kuin asettua kenen hyvänsä miehen kanssa parisuhteeseen (, joka esimerkiksi jankuttaa tavallisuuttaam ja korostaa tasoja). 

Uskovainen mies

Vierailija
160/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa naiset nirsoja jos ei kouluttamaton duunari kelpaa joka on köyhä ja velkaantunut kaljamaha