Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?
Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen?
Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.
Juu ja olen myös rupsahtanut en harrasta liikuntaa syön sipsejä ja on kaljamaha ja ohentunutta hiusta jos ei kelpaa niin antaa olla.
Hyvä, että tiedostat asian. Se on tervettä.
Millanen sitten pitäs olla salibodari, semmoisiako naiset etsii?
En tiedä muista naisista, mutt
Niin. Siksi en lähestykään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen luulee olevansa samannäköinen kuin 20-vuotiaana koko elämänsä ajan.
Yli neljäkymppisistä naisista nähdään kuka on oikeasti kaunotar. Kun ikä on tehnyt tehtävänsä naisen ulkonäölle.
Miehet puolestaan rupsahtavat jo tuossa alle kolmekymppisinä- hiukset harvenevat, ja maha alkaa kasvamaan, ja tyyli muuttuu jo setä- juntiksi.
Tasokas mies osaa kommunikoida eikä kilahtele säännöllisin väliajoin tai yritä pakonomaisesti kontrolloida läheisiään. Tasokas mies elää terveellisesti (terveellinen ruokavalio, liikunta, normaali paino) eikä käytä päihteitä. Tasokas mies on taloudellisesti järkevä & vakaa (ei ulosottoja tai pikavippejä). Nääkin kriteerit tuntuu olevan todella monelle miehelle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näin komeana pitkänä miehenä en kiinnosta edes lihavia naisia
Koska olet rasittava, tyhmä ja vajaamielinen jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
onpa naiset nirsoja jos ei kouluttamaton duunari kelpaa joka on köyhä ja velkaantunut kaljamaha
Jos nainen on työtön pubi ruusu, niin miksi sellainen ettii jotain ukkoa joka maksaisi sille viinat ja peukut?.... Kyllä tuo on nirsoutta...
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä sais laskea rimaa
Ei missään nimessä. Parisuhde on naiselle aina riski, ja miehelle hyöty, joten ei. Mies hyötyy aina parisuhteesta, nainen harvoin. Ja jos nainen ottaa taakakseen kaltaisesi vänökin naisen elämä muuttuu kurjaksi. Nainen on onnellisempi sinkkuna, mies ei.
Miksi sinä ja kaltaisesi ette mieti, että mitä hyvää toisitte naisen elämään ja muuta itseänne sellaisiksi? Miksi ulisette naisten kranttuutta? Miksi? Miksi olette rasitteita naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa naiset nirsoja jos ei kouluttamaton duunari kelpaa joka on köyhä ja velkaantunut kaljamaha
Jos nainen on työtön pubi ruusu, niin miksi sellainen ettii jotain ukkoa joka maksaisi sille viinat ja peukut?.... Kyllä tuo on nirsoutta...
Vittuako se sinulle kuuluu? Vai meinasitko itse tarjota perzettäsi ko miehelle pubissa?
Vierailija kirjoitti:
Millainen ongelma aloittajalla on?
Oman itsensä kanssa meinaan...
Siis katsopa joskus millaisia pariskuntia tuolla maailmalla liikkuu. On kaiken näköistä ja kokoista. Mutta sulla aloittaja on jokin ongelma ulkonäön kanssa. Sä niin kuin kuvittelet että sun mielestä rumat eivät ole pariutumiskelpoisia, ei löydy paria? Eivät kelpaa... Ja ovat epätasokkaita tai jotain....
Haha. Mikä sä oikein olet?
Jos ihminen haluaa parin, niin kyllä hän sen löytää, jos vain liikkuu ihmisten ilmoilla. Ei ole ulkonäkö se pätevin kriteeri parinhaussa. Muut seikat merkkaa! Tai jos joku ottaa parin vain ulkonäön perusteella, niin se liitto ei taida kovinkaan onnellinen loppujen lopuksi olla!
Ap:lla on levy jumittunut päälle ja hiekka edinahan alle. Ap on pakkomielteisesti kiinnostunut mitä läskit, rumat naiset tekevät + Sanna Marin. Ne ovat ap:n elämän sisältö. Niitä hän miettii aamusta iltaan Hikikomori- Neitsyt kammiossan jossain Vantaan pahamaineisessa lähiössä.
Mistä sä näitä tasokkuusjuttujasi revit, kuulostaa amerikkalaisten lehtien huuhaajutuilta tai joltain hiton sinkkuelämää-carrien ulinalta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin b-luokan miehet tahtovat a-luokan naisen. Luonnonvalinta.
B-luokan mies saa A-luokan naista ostamalla, mikäli naista mitataan käyttämällä naisten omia mittareita.
Hoikkuus, ulkonäkö, tulot jne...
Miehet eivät halua naisten mittarilla mitattua A-luokan naista. Päinvastoin.
No enpä ole ikinä elämässäni tuntenut vetoa kuvailemaasi "tasokkaaseen" mieheen. Puistattaa jo mielikuvanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin b-luokan miehet tahtovat a-luokan naisen. Luonnonvalinta.
B-luokan mies saa A-luokan naista ostamalla, mikäli naista mitataan käyttämällä naisten omia mittareita.
Hoikkuus, ulkonäkö, tulot jne...
Miehet eivät halua naisten mittarilla mitattua A-luokan naista. Päinvastoin.
Miehet haluaa c-luokan mittarin suoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.
Juu ja olen myös rupsahtanut en harrasta liikuntaa syön sipsejä ja on kaljamaha ja ohentunutta hiusta jos ei kelpaa niin antaa olla.
Hyvä, että tiedostat asian. Se on tervettä.
Millanen sitten pitäs olla salibodari, semmoisiako naiset etsii?
En tiedä muista naisista, mutta itse arvostan samankaltaista ihmistä: liikunnalli
Minä taas en arvosta liikunnallisuutta, vaan kotitöitä tekevää kotona viihtyvää sohvaperunaa, koska olen sohvaperuna kotihiiri itsekin. Niin siis nainen olen. Ja tykkään vetää kännit kerran viikossa, olosi kiva jos voisi ne vetää yhdessä oman sohvapotaatin kanssa herkkujen kera.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Millaiset ihmiset viitsii jatkuvasti laittaa ihmisiä järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Loiseläjä haluaa elättäjän itselleen ja hän saa sellaisen pillupalkalla.
Ap on mies. 🍤palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset viitsii jatkuvasti laittaa ihmisiä järjestykseen.
Esim palstapunkero, kun tietää itse olevansa alinta sakkaa.
No, mutta kun ei hänelle edes kelpaisi ne hänen mielestään " ei tasokkaat" naiset, niin miksi hän ko. naisten hänen olettamasta miesmausta ulisee? Miksi? Onko hän kaapissa, ja mustasukkainen niistä " tasokkaista" miehistä, vai missä vika?