Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?
Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen?
Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä sitä että miehet joutuu laskemaan rimaa naisten suhteen valtavasti jotta mies pääsee harrastamaan seksiä tai edes parisuhteeseen naisen kanssa. Jos mies on 5/10 eli tavis niin se mies ei saa kuin korkeintaan 5/10 tason naisen, mies joutuu aina tyytymään siihen vähän rumempaan naiseen koska naiset yliarvioi tasonsa rajusti yläkanttiin.
Höpö höpö. Mä olen ollut ilman seksiä ja ilman parisuhdetta vuosia, koska mä en todellakaan huoli ketä tahansa vastaantulijaa. Olen nainen enkä ymmärrä tuollaisia ulisijoita, vaikka tajuan toki sen että kiukuttelet naisille siitä ettei sulla käy faksi edes niiden naisten kanssa joita pidät huonona.
Tuliko siis taas todistettua, että 3/10 naisena saat satunnaisa seksiä 7/10 miehien kanssa, mutta olet ollut jo vuosia ilman parisuhdetta, koska sellaisen saisit vain 3/10 miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä sitä että miehet joutuu laskemaan rimaa naisten suhteen valtavasti jotta mies pääsee harrastamaan seksiä tai edes parisuhteeseen naisen kanssa. Jos mies on 5/10 eli tavis niin se mies ei saa kuin korkeintaan 5/10 tason naisen, mies joutuu aina tyytymään siihen vähän rumempaan naiseen koska naiset yliarvioi tasonsa rajusti yläkanttiin.
Höpö höpö. Mä olen ollut ilman seksiä ja ilman parisuhdetta vuosia, koska mä en todellakaan huoli ketä tahansa vastaantulijaa. Olen nainen enkä ymmärrä tuollaisia ulisijoita, vaikka tajuan toki sen että kiukuttelet naisille siitä ettei sulla käy faksi edes niiden naisten kanssa joita pidät huonona.
Tuliko siis taas todistettua, että 3/10 naisena saat satunnaisa seksiä 7/10 miehien kanssa, mutta olet ollut jo vuosia ilman parisuhdetta, koska se
Olipa värittynyttä mutuilua, joka ei perustunut tuon kirjoittajan tekstiin lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki miehet eivät ymmärrä sitä, että sinkkunankin voi olla monin verroin parempi vaihtoehto elää ja olla kuin asettua parisuhteeseen kumppanin kanssa joka ei itseä erityisemmin miellytä. - Moni nainen on uskoakseni mielluummin sinkku kun taas, jos on lainaamani kirjoittajaa uskominen, niin miehistä löytyisi heitä, jotka olisivat naisia juomattavasti useammin valmiita suhteeseen lähes kenen hyvänsä kanssa, joka nyt sattuu kohdalle ja ilmeisesti näkee naisen vain ulkoisen olemuksen, eikä olsi lainkaan kiinnostunut vaikka siitä, miten nainen käyttää korvaväliää, mistä nainen on kiinnostun tai missä hän tykkää viettää aikaansa. - Mutta ei kai keksiverto mies sentään niin typerä ole, mitä lainaamani kirjoittaja antoi ymmärtää. .
Uskovainen mies
Hyvänmielen aloitus :D joskaan ei mulla ole tähän ketjuun mitään annettavaa
Mutta jos tasokas mies on pitkä, komea, koulutettu ja hyvätuloinen, niin olen kaikkia noita, paitsi ehkä sen komeuden jätän muiden arvioitavaksi.
En ole ikinä mitään tasoja koskaan miettinyt. Jotenkin tuntuu, että vähän on omat arvot hakusessa, jos sellainen on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti pitkä ja komea mies ja pyyhkii hyvin. Rahaa on ja töitä. Voisin laihduttaa ja mennä salille
No eihän sulla mitään rahaa ole vaan velkaa. Miinuksella olet.
Nelikymppisellä ukolla pitäisi kyllä olla jo oma asunto. Netto-omaisuutta 100 000€ yhteensä. Muuten on jotain häikkää elämä hallinnassa tai sitten tehnyt huonoja valintoja elämässään.
Se nyt vain ei ole kiinnostavaa jos ei ole elämän hallinnassa ja tekee huonoja päätöksiä.
Maksa se velka aivan ensimmäisenä pois ja osta asunto. Sitten voit kokeilla vaikka että pystytkö pitämään huonekasvia hengissä, ja vasta sen jälkeen kannattaa alkaa unelmoimaan elävistä olennoista.
Oot kyl ihan sekopää.
Joo miehellä pitää olla uud auto ja rahaa. Aivan sekopää olet.
Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin en ihan ymmärrä olen itse tavallinen 40 v mies joka on tehnyt virheitä ollut peli ongelmia ja alkoholi velkaa yli 40 tuhatta ei ole mitää hienoa autoa en pysty matkustelee,, mitä hittoa jos naiset on semmosen miehen perässä niin olkoot mä en voi taikoa itseäni mr adonikseksi jolla on hieno bemari ja rahaa.
Juu ja olen myös rupsahtanut en harrasta liikuntaa syön sipsejä ja on kaljamaha ja ohentunutta hiusta jos ei kelpaa niin antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielen aloitus :D joskaan ei mulla ole tähän ketjuun mitään annettavaa
Mutta jos tasokas mies on pitkä, komea, koulutettu ja hyvätuloinen, niin olen kaikkia noita, paitsi ehkä sen komeuden jätän muiden arvioitavaksi.
En ole ikinä mitään tasoja koskaan miettinyt. Jotenkin tuntuu, että vähän on omat arvot hakusessa, jos sellainen on tärkeää.
Mäkää en ihan ymmärrä onko naiset noin ärsyttäviä että vain komea ja koulutettu tasokas mies kelpaa.
Koska me naiset ei tarvita miehiä juuri mihinkään että jos sellaisen sitten ottaa niin ainakin sen pitää olla keskivertoa parempi että houkuttelisi. Luonnon laki, niinhän ne muutkin eläinnaaraat toimii.
Toinen juttu on se että me ollaan luettu vauvapalstaa ja miehet on täällä jankuttaneet vuosia että nainen saa aina jonon miehiä jos vain haluaa. Me ollaan lopultakin uskottu tuo (koska kyllähän te miehet nyt paremmin tuon tiedätte) ja jonotutetaan nyt niitä miehiä ja valkataan jonosta mieleisin. Jos petipuuhia vaan haluaa niin joku kokenut Chad hoitaa homman suit sait eikä jää nurkkiin lorvimaan. Hyvä että vinkkasitte noista Chadeista myös.
Mikä ongelma sulla on tämän tosiasian edessä?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi... Taas jonkun säälittävän r u n k k a r i n ulinaa...
Tämä sama tyyppi laittaa näitä joka päivä monta. Ei muuta elämää kuin nämä toisena ihmisenä esiintymiset. Säälittää vähän.
Mulla on kavereita jotka ovat työttömiä ja juovat alkoholia hekö kelpaavat sitten naisille?
Vierailija kirjoitti:
Koska me naiset ei tarvita miehiä juuri mihinkään että jos sellaisen sitten ottaa niin ainakin sen pitää olla keskivertoa parempi että houkuttelisi. Luonnon laki, niinhän ne muutkin eläinnaaraat toimii.
Toinen juttu on se että me ollaan luettu vauvapalstaa ja miehet on täällä jankuttaneet vuosia että nainen saa aina jonon miehiä jos vain haluaa. Me ollaan lopultakin uskottu tuo (koska kyllähän te miehet nyt paremmin tuon tiedätte) ja jonotutetaan nyt niitä miehiä ja valkataan jonosta mieleisin. Jos petipuuhia vaan haluaa niin joku kokenut Chad hoitaa homman suit sait eikä jää nurkkiin lorvimaan. Hyvä että vinkkasitte noista Chadeista myös.
Mikä ongelma sulla on tämän tosiasian edessä?
Joo o naiset on todella nirsoja vain komea status mies kelpaa.
Hki menee jo kattelemaan millasia naiset on, niin äkkiä haluaa pois kaikki ovat hienoja prinsessoja jotka luulevat että heillä on paljon rahaa ja on kalliit chanelin laukut ja hieno auto, en ymmärrä en sovi kyllä tänne koska itsellä on ihan eri tilanne.
Outo aloitus. Provohan tuo on. Mikä ihme on adjektiivi tasokas? Vähän kun suunnikas? Tasainen pää vai jalka? Asiasta toiseen, ei pieni nainen halua pitkää miestä. Honkkeloita kurkia sellaset.
Vierailija kirjoitti:
Hki menee jo kattelemaan millasia naiset on, niin äkkiä haluaa pois kaikki ovat hienoja prinsessoja jotka luulevat että heillä on paljon rahaa ja on kalliit chanelin laukut ja hieno auto, en ymmärrä en sovi kyllä tänne koska itsellä on ihan eri tilanne.
Nirppanokat oikein, on hieno uus 30 tuhatta volvo tai mersu alla, on niin ihanaa, sosiaalista elämää,mulla ei oo ees kavereita ja on halpa romu autoa ja 40 tonnin velat.
En sori ole tasokas mies olen kouluttamaton, on kaljamaha, ei oo tummaa tukkaa, pitkä kyllä olen, velkaa on paljon eikä se lyhene ja romu auto.
Vierailija kirjoitti:
En sori ole tasokas mies olen kouluttamaton, on kaljamaha, ei oo tummaa tukkaa, pitkä kyllä olen, velkaa on paljon eikä se lyhene ja romu auto.
Antaa olla jos ei kelpaa nirppanokille!!
Vasistiset emakot on aivopesseet uhrinsa uskomaan satuja. Valitettavasti ( heidän kannaltaan).
Fakta on että 40% naisista ei koskaan saa miestä, perhettä tahi lapsia.
Miehen käytös ratkaisee,onko tasokas.Ei koulutus,vaatteet tms.Tämä toki minun muíelipiteeni.Kaikki varmaan ymmärtävät,millainen on hyväkäytöksinen ihminen.