Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus musta tuntuu, että oon vaan semmonen piika meidän kodissa.

Vierailija
06.11.2025 |

Mun mies ei oikeesti osoita mulle rakkautta, eikä se juuri puhu mulle mitään. Silti se odottaa, että mä teen kaikki kotityöt ihan kaikki vaikka oisin kipeä tai ihan loppu. Se laatii tarkat budjetit ja kertoo, paljonko rahaa on sopivaa käyttää ruokaan. Ja vaikka meidän yhteiset tulot on tosi korkeat, melkein yhdeksän tonnia kuussa, se silti haluaa, että eletään kuin just ja just pärjättäis.

Se myös arvostelee mun tekemisiä jatkuvasti. Jos sanon jotain sen käytöksestä, se suuttuu heti tai vetäytyy kylmäksi. Välillä tuntuu, että mä oon työntekijä ja se on pomo, mä en saa kysyä sen asioista mitään, mutta se voi koska vaan kysellä ja kommentoida mun tekemisiä. Se haluaa tietää kaiken musta, mutta ei koskaan päästä mua lähelle itseään.

Oon miettinyt, liittyykö tää sen entiseen HR-taustaan. Ehkä se on tottunut hallitsemaan muita, tarkkailemaan ja arvioimaan ja se sama asenne on nyt valunut meidän parisuhteeseen. En tietenkään usko, että kaikki HR-ihmiset on sellaisia, mutta sen tapa suhtautua naisiin on usein sellainen vähän kuin se ajattelis olevansa yläpuolella.

Jos mä oikeesti oon sen työntekijä, niin tää on kyllä elämäni huonoin työpaikka. Nää yli kymmenen vuotta sen rinnalla on olleet raskaita, ja nyt musta tuntuu, että oon vihdoin herännyt. Mulla ei oo enää paljoa kärsivällisyyttä jäljellä vaan syvä pettymys ja vähän myöhässä tullut selkeys.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko miehen valitus suuresta ruokahalustasi myös siitä, että hänestä ruoan hinta on liian korkea?

Vierailija
102/109 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero.

Olet vaimo, et orja.

Aloituksen toimenkuvan perusteella ap on orja, mutta ei vaimo.

Toivottavasti ap:lla on edes oma pankkitili.

Noilla tuloilla voi hyvin lähteä perustamaan uutta  ja omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko miehen valitus suuresta ruokahalustasi myös siitä, että hänestä ruoan hinta on liian korkea?

Emme yleensä osta kalliita raaka-aineita.

Ap

Vierailija
104/109 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on myös pelottavampi puoli. Hän on aiemmin vihjannut minulle lievästi, että jos en enää uutterasti hoida kotia ja jatka kiltisti täysipäiväisenä kotiäitinä tehden kaiken hänen ehdoillaan, hän saattaisi korvata minut. Hänen mielestään hänellä on hyvä taloudellinen tilanne ja paljon rahanahneita naisia, joita ei haittaa hänen ulkonäkönsä ja jotka olisivat valmiita olemaan hänen kanssaan. Hän on myös vihjannut, että olen hieman muodokkaampi enkä saisi syödä niin paljon. Mutta mitä hän ei ymmärrä, on se, että olemme samanpituisia, mutta hän on minua pienikokoisempi ja hoikempi ehkä hänen ruokahalunsa on vain muita miehiä, tai jopa monia naisia, pienempi, eikä minun ruokahaluni oikeasti suuri.

Ap

Pitäisikö kukaan nainen oikeasti miehestä, kuten sinun miehesi, vaikka tämä vain katsoisi tilillään olevia rahoja eikä oikeasti käyttäisi niitä?

Vierailija
105/109 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lue oma tekstisi ja mieti miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
106/109 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole pelkästään pihi eikä ulkonäöltään erityisen viehättävä, hänen pukeutumisensakin on usein vähän epäasiallista ja tilaisuuteen sopimatonta.

Hän välittää myös valtavasti siitä, että saa kiitosta ja kehuja.

Ihmissuhteissa ja vuorovaikutuksessa hän vaikuttaa jotenkin pinnalliselta pinnallinen on ehkä paras sana kuvaamaan häntä.

Tavallinen ihminen huomaa kyllä keskustellessaan ja aikaa viettäessään, että hänessä on jotain outoa.

Hän on myös melko yksinäinen, eikä hänellä ole kovin paljon oikeita ystäviä.

Ap

Vierailija
107/109 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti lue oma tekstisi ja mieti miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa?

Kun autat miestä keräämään vaurautta, hänestä tuntuu, ettet ole tarpeeksi hyvä.

Vierailija
108/109 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet rahojesi kanssa

Vierailija
109/109 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero.

Olet vaimo, et orja.

Aloituksen toimenkuvan perusteella ap on orja, mutta ei vaimo.

Toivottavasti ap:lla on edes oma pankkitili.

Noilla tuloilla voi hyvin lähteä perustamaan uutta  ja omaa elämää.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme