Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus musta tuntuu, että oon vaan semmonen piika meidän kodissa.

Vierailija
06.11.2025 |

Mun mies ei oikeesti osoita mulle rakkautta, eikä se juuri puhu mulle mitään. Silti se odottaa, että mä teen kaikki kotityöt ihan kaikki vaikka oisin kipeä tai ihan loppu. Se laatii tarkat budjetit ja kertoo, paljonko rahaa on sopivaa käyttää ruokaan. Ja vaikka meidän yhteiset tulot on tosi korkeat, melkein yhdeksän tonnia kuussa, se silti haluaa, että eletään kuin just ja just pärjättäis.

Se myös arvostelee mun tekemisiä jatkuvasti. Jos sanon jotain sen käytöksestä, se suuttuu heti tai vetäytyy kylmäksi. Välillä tuntuu, että mä oon työntekijä ja se on pomo, mä en saa kysyä sen asioista mitään, mutta se voi koska vaan kysellä ja kommentoida mun tekemisiä. Se haluaa tietää kaiken musta, mutta ei koskaan päästä mua lähelle itseään.

Oon miettinyt, liittyykö tää sen entiseen HR-taustaan. Ehkä se on tottunut hallitsemaan muita, tarkkailemaan ja arvioimaan ja se sama asenne on nyt valunut meidän parisuhteeseen. En tietenkään usko, että kaikki HR-ihmiset on sellaisia, mutta sen tapa suhtautua naisiin on usein sellainen vähän kuin se ajattelis olevansa yläpuolella.

Jos mä oikeesti oon sen työntekijä, niin tää on kyllä elämäni huonoin työpaikka. Nää yli kymmenen vuotta sen rinnalla on olleet raskaita, ja nyt musta tuntuu, että oon vihdoin herännyt. Mulla ei oo enää paljoa kärsivällisyyttä jäljellä vaan syvä pettymys ja vähän myöhässä tullut selkeys.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tolvana muuhun kelpaakaan.

Vaikka emme mieheni kanssa kommunikoi paljon, hänellä on kolme suosikkilausetta minulle:

1. Olet sairas.

2. Olet nainen, joten olet tyhmä.

3. Sinun pitäisi olla hiljaa.

Ap

Vierailija
82/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu sinuun uhrina. Suhtaudun sinuun aikuisena ihmisenä, joka on tehnyt joka päivä, 10 vuoden ajan aktiivisen valinnan olla tuossa tilanteessa. 

Joko muutat jotain tai et muuta. Naisten olisi viimein aika kasvaa aikuiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tehtävä selväksi, että mieheni ei ole eurooppalainen.

Ap

Sieltähän se tuli se rasistinen motiivi tälle trollaukselle. Good bye!

Tämän selvennyksen tarkoituksena ei ole lisätä rotusyrjintää, vaan yksinkertaisesti vastata monien naisten esittämiin kommentteihin, jotka eivät uskoneet, että tällaisia miehiä voisi olla olemassa Suomessa.

Ap

Enemmän ihmetyttää, että tällaisia naisia voi olla Suomessa. Selitä nyt meille: seksistäkö se oli kiinni, että valitsit hänet? 

Vierailija
84/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se muslimi, elämänlaatu paranee heti.

Vierailija
85/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että AP vastailisit saamiisi neuvoihin ja ohjeisiin. Koska et niin tee, taitaa kyseessä olla trolli.

Vierailija
86/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka emme mieheni kanssa kommunikoi paljon, hänellä on kolme suosikkilausetta minulle:

1. Olet sairas.

Ap

Olet jo tehnyt hienoa työtä uskaltamalla puhua tästä suhteesta.

Vierailija
87/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että AP vastailisit saamiisi neuvoihin ja ohjeisiin. Koska et niin tee, taitaa kyseessä olla trolli.

Olen jo sanonut, että myös mieheni on täällä. Hän on itse asiassa vieläkin enemmän koukussa tähän kuin minä. Kiitos kaikille mielipiteistänne olen nähnyt ne kaikki. Mutta mitä tulee siihen, miten aion toimia, en halua kertoa siitä liikaa täällä, koska hänkin voi lukea ja kuulla sen. Joihinkin kommentteihin vastaan ehkä vähän myöhässä, söin juuri lounaan ja tein vähän kotitöitä.

Ap

Vierailija
88/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olet sairas.

Ap

Olet jo tehnyt hienoa työtä uskaltamalla puhua tästä suhteesta.

Ap, olet halukas omistautumaan ja sinulla on myös rohkeutta lähteä.

Vierailija
89/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miehesi on pihi kiintymyksissään, ei ole kiinnostunut suhteesta, mutta myös pelkää sen lopettamista.

Vierailija
90/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todella komea koska siedät tuollaista huonoa suhdetta ja et osaa erota siitä koska et löydä komeampaa miestä. Yleensä naiset ei vaan halua erota vaikka miten huonosti mies kohtelee.

Vierailija
91/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todella komea koska siedät tuollaista huonoa suhdetta ja et osaa erota siitä koska et löydä komeampaa miestä. Yleensä naiset ei vaan halua erota vaikka miten huonosti mies kohtelee.

Ei todellakaan. Hän on sellainen, ettei hänen ulkonäköään voi edes kuvailla sanalla keskinkertainen. Olin aina luullut, että vain komeat miehet pettävät, joten kun valitsin hänet, ajattelin hänen olevan luotettavampi. Mutta hän sai minut ymmärtämään, ettei se mene niin.

Ap

Vierailija
92/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
93/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6283027/sulla-oikeus-sun-tunteisiin-ars…

Kun mieheni sanoi, ettei minulla ole oikeutta ilmaista tunteitani, minusta vain tuntui, että hänestä oli tulossa kontrolloivampi.

Ap

Vierailija
94/94 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6283027/sulla-oikeus-sun-tunteisiin-ars…

Kun mieheni sanoi, ettei minulla ole oikeutta ilmaista tunteitani, minusta vain tuntui, että hänestä oli tulossa kontrolloivampi.

Ap

Hän vain toivoo, että olisit hiljainen sylkykuppi, joka ottaa vastaan kaikki hänen syytöksensä.