Miksi Sanna Marinia vihataan?
Voisiko joku kiitos faktoihin perustuen kertoa, miksi Sanna Marinia vihataan niin paljon?
Miten epäonnistui pääministerinä tms?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli SATTUMA pääministeri. Jos Rinne olisi jatkanut, Sanna olisi edelleen pelkkä rivikansanedustaja.
Keltainen neste on noussut päähän. Ei mitään itsereflektiota. On vain kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin.
Itse pidän poliitikossa asiaosaamisesta, en siitä millainen jakku sillä on päällä. Enkä pidä tyrkyistä, enkä todellakaan narsisteista minä minä ihmisistä.
Miten selittyy muiden naispolittiikoihin kohdistuva naisviha, kuten Sofia Virta, Koskelo, Annika Saarikko,.Lii Andersson jne.
Tai kaikki nämä peruskouluikäiset tytöt, josta joka toinen tyttö kokee julkista häirintää ja tekijä on aikuinen suomalainen mies.
Luulisi, ettei jollekin 8v tytölle voi poliittinen keltainen aine nousta päähän, matkustaessaan jossakin bussissa? Ja nämä tytöt kertovat omaa tarinaansa!
Ja miksi
Listaltasi unohtui muutama naispoliitikko, kuten Riikka Purra ja Elina Valtonen. Varmasti aivan vahingossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli SATTUMA pääministeri. Jos Rinne olisi jatkanut, Sanna olisi edelleen pelkkä rivikansanedustaja.
Keltainen neste on noussut päähän. Ei mitään itsereflektiota. On vain kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin.
Itse pidän poliitikossa asiaosaamisesta, en siitä millainen jakku sillä on päällä. Enkä pidä tyrkyistä, enkä todellakaan narsisteista minä minä ihmisistä.
Miten selittyy muiden naispolittiikoihin kohdistuva naisviha, kuten Sofia Virta, Koskelo, Annika Saarikko,.Lii Andersson jne.
Tai kaikki nämä peruskouluikäiset tytöt, josta joka toinen tyttö kokee julkista häirintää ja tekijä on aikuinen suomalainen mies.
Luulisi, ettei jollekin 8v tytölle voi poliittinen keltainen aine nousta päähän, matkustaessaan jossakin bussissa? Ja nämä
Aha.
Minä en vihaa, en tunne häntä kohtaan yhtään mitään. Mutta miksi hänet on nostettu tikunnokkaan? Meillä on paljon ex-pääministereitä, mm. Juha Sipilä, Jyrki Katainen ja Matti Vanhanen, kaikki ovat kirjoittaneet kirjan, miksi heistä ei öyhötetä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa, en tunne häntä kohtaan yhtään mitään. Mutta miksi hänet on nostettu tikunnokkaan? Meillä on paljon ex-pääministereitä, mm. Juha Sipilä, Jyrki Katainen ja Matti Vanhanen, kaikki ovat kirjoittaneet kirjan, miksi heistä ei öyhötetä?
Palvottiinko heitä samalla intensiteetillä ja yhtä ohuen substanssin perusteella kuin Sannaa?
Vierailija kirjoitti:
JOO JANKUTETAANKO MUUTAMA KUUKAUSI NIISTÄ SITTEN JATKETAAN SANNA JANKUTUSTA.
"Hirveän tylsää tuo naisviha-kortin nostaminen aina eteen. Samaa jankkausta joka lisää sitä oikeata naiskritiikkiä ja syystä. "
Ehkä miehestä se on tylsää, mutta tänäkin vuonna moni nainen on perheväkivallan seurauksena menettänyt henkensä tai vammautunut pysyvästi ja moni alaikäinen lapsi menettänyt äitinsä.
Ja oma lukunsa on nämä lapset - tytöt ja nuoret naiset, jotka kohtaavat viikottain miesten arvostelua julkisissa paikoissa tai somessa, milloin ulkonäöstä tai painosta.
Jotain on pahasti yhteiskunnassa pielessä, kun yhä useampi nuori tai yli 20v nainen ei uskalla muodostaa enää parisuhdetta miehen kanssa, vaan elää mieluimmin yksin. Ja ilmiö on yhä yleisempi kaikissa naisten ikäluokissa ja se on myös yksi syy syntyvyyden rajuun laskuun.
Naiset pelkäävät miehiä. Voit sen itsekin testata, vaikka bussipysäkillä, oli pelkoon aihetta tai ei. Se ei enää ole normaalia ilmiö,.pelätä toista sukupuolen perusteella.
Kysymys on sinänsä hassu koska Sanna Marinia vihaavat vain persurotat. Muun kansan keskuudessa hän on edelleen hyvin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on valovoimaa ja karismaa, ihan samalla tavalla kuin Alexander Stubbista.
Myös Stubb on loistanut maailmalla ja saanut kansainvälistä arvostusta ja huomiota, kuten Marin, jo ennen kuin Stubbista tuli presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on sinänsä hassu koska Sanna Marinia vihaavat vain persurotat. Muun kansan keskuudessa hän on edelleen hyvin suosittu.
Persuu persuu persuu persuu.
Vierailija kirjoitti:
aha
Viha on aina liioiteltu sana. Sanotaanko, erää en arvosta juurikaan. Nato-asian hoiti hyvin, mutta paljon muuta meni penkin alle. Ei kestä ollenkaan kritiikkiä, ei edes asiallista, kiihtyy nollasta sataan, laittaa kaiken naisvihan piikkiin kun pitäisi omaa toimintaa reflektoida. Ei ole mikään miellyttävä ihminen todellakaan ja tärkeämpää oli instagrammeilu. Törkeä temppu myös osallistua eduskuntavaaleihin ja saman tien lähteä liihottamaan putin-rahojen perään. Arvostellut kovin sanoin vihan kiilto silmissä kaikkia "rikkaita" jotka järjestelevät verojaan ja itse tekee ihan samaa kun ensimmäisen kerran alkoi vähän rahaa tulla. Tekopyhyys ja reflektiokyvyn puute ei tee kestäkään ihailtavaa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvottiinko heitä samalla intensiteetillä ja yhtä ohuen substanssin perusteella kuin Sannaa?
Ei. Sanna teki biletanssivideon, tai se vuosi julkisuuteen, ja sitten koko maailma tiesi, kuka on Sanna Marin. Hillary Clintonia myöten ylistettiin. Siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Viha on aina liioiteltu sana. Sanotaanko, erää en arvosta juurikaan. Nato-asian hoiti hyvin, mutta paljon muuta meni penkin alle. Ei kestä ollenkaan kritiikkiä, ei edes asiallista, kiihtyy nollasta sataan, laittaa kaiken naisvihan piikkiin kun pitäisi omaa toimintaa reflektoida. Ei ole mikään miellyttävä ihminen todellakaan ja tärkeämpää oli instagrammeilu. Törkeä temppu myös osallistua eduskuntavaaleihin ja saman tien lähteä liihottamaan putin-rahojen perään. Arvostellut kovin sanoin vihan kiilto silmissä kaikkia "rikkaita" jotka järjestelevät verojaan ja itse tekee ihan samaa kun ensimmäisen kerran alkoi vähän rahaa tulla. Tekopyhyys ja reflektiokyvyn puute ei tee kestäkään ihailtavaa persoonaa.
aha
Mutta miksi sanna marin hakkaa vauvoja ja narkkailee?
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekopyhyys on kieltämättä kaikista erikoisinta. Kaikki se, mitä hän on SDP:n riveissä lässyttänyt huonompiosaisista voidaan kuitata valehteluna. Nyt hän on itse hyvin tienaava kapitalisti, joka järjestelee verojaan.
Hassua kun kirjoitin faktoihin perustuvan vastauksen tähän ketjuun niin se on poistettu. Eikö saa asiallisesti kirjoittaa numeroihin perustuvaa faktaa millä tavoin hän on velkaannuttanut suomen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sanna marin hakkaa vauvoja ja narkkailee?
Oletko jankuttanut sannasta jo aamusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun kirjoitin faktoihin perustuvan vastauksen tähän ketjuun niin se on poistettu. Eikö saa asiallisesti kirjoittaa numeroihin perustuvaa faktaa millä tavoin hän on velkaannuttanut suomen.
Mutku Riikkuli se ottaa jokapäivä 100 miljoonaaegee lisää uuttavelkaa taikaseinäänsä.Onkohan muhkeat joululahjarahat taas tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekopyhyys on kieltämättä kaikista erikoisinta. Kaikki se, mitä hän on SDP:n riveissä lässyttänyt huonompiosaisista voidaan kuitata valehteluna. Nyt hän on itse hyvin tien
Siis saako vain vähävarainen lässyttää huonompiosaisista? Kiinnostavaa. Niin ei ainakaan mikään ikinä muutu, koska vähävaraisen lässytys ei valitettavasti kuulu mihinkääntai kiinnosta ketään.
Naisviha ei kuitenkaan estä naisia tekemästä mitä haluaa, nousemasta päättäviin asemiin jne. Jos heissä esiintyy tiettyjä juttuja jotka yhdistetään stereotyypillisesti fminiiniin, niin se on ärsyttävää eikä naisvihaa. Samoin puhutan miehistäkin. Miehet sitä, miehet tätä.