Miksi Sanna Marinia vihataan?
Voisiko joku kiitos faktoihin perustuen kertoa, miksi Sanna Marinia vihataan niin paljon?
Miten epäonnistui pääministerinä tms?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samppanjasosialisti
Parempi sekin kuin kansallissosialistipersu!
Sinä vammainen persu sanan jankuttaja olet naurettavin tyyppi täällä.
Ei ole, sinä raivohullu olet.-eri
Menikö vammaisella persu sanan jankuttajalla tunteisiin?
Argumentointisi tasosta huomaa että äo:si on pienempi kuin kengännumerosi, voi pientä.
Te vammaset jankutatte kummatkin kun normaali ihmiset ovat töissä.
Jankuta sinä persu sanaa täällä aamusta iltaan sillein ne viisaat ihmiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen sanna jankutus meneillään.
Persujen päivittäinen mutkusanna-ketju.
Ymmärsit väärin ! tämä on päivittäinen sanna jankutus.
Se on sama asia, pääsevät mutkusannailemaan.
Naurettavampaa kuin jatkuva jankutuksesi persuista on tuo ettei Marinista saisi mielestäsi sanoa yhtään mitään negatiivista. Kaikkien pitäisi laillasi palvoa suurta ja mahtavaa Marinia ettei sinulle tule paha mieli.
Tietysti saa, sen negatiivisen kritiikin voi tehdä ilman alapääkommentointia ja asiattomuuksia jotka eivät liity pm-kauteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavampaa kuin jatkuva jankutuksesi persuista on tuo ettei Marinista saisi mielestäsi sanoa yhtään mitään negatiivista. Kaikkien pitäisi laillasi palvoa suurta ja mahtavaa Marinia ettei sinulle tule paha mieli.
Tietysti saa, sen negatiivisen kritiikin voi tehdä ilman alapääkommentointia ja asiattomuuksia jotka eivät liity pm-kauteen mitenkään.
Jankuttakaa kummastakin niin vitukseen kehitysvammaiset.
Loppuunmyydyssä tapahtumassa Helsingin yliopistolla 90% paikoista on vapaana. Tosin, onhan se loppuunmyyty 3 ihmisenkin tilaisuus, jos lippuja on jaossa vain kolmelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli SATTUMA pääministeri. Jos Rinne olisi jatkanut, Sanna olisi edelleen pelkkä rivikansanedustaja.
Keltainen neste on noussut päähän. Ei mitään itsereflektiota. On vain kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin.
Itse pidän poliitikossa asiaosaamisesta, en siitä millainen jakku sillä on päällä. Enkä pidä tyrkyistä, enkä todellakaan narsisteista minä minä ihmisistä.
Aha.
Nykyinen kokoperEhallitus on tuhohallitus syyttelee edellistä hallitusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat saa. Kokeile kirjoittaa tänne yksikään negatiivinen viesti Sannasta niin tuo yksi rakkikoira alkaa rätkyttää "mutkusannamutkusanna persupersupersu".
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli SATTUMA pääministeri. Jos Rinne olisi jatkanut, Sanna olisi edelleen pelkkä rivikansanedustaja.
Keltainen neste on noussut päähän. Ei mitään itsereflektiota. On vain kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin.
Itse pidän poliitikossa asiaosaamisesta, en siitä millainen jakku sillä on päällä. Enkä pidä tyrkyistä, enkä todellakaan narsisteista minä minä ihmisistä.
Sattuma-kommentoijakin löysi ketjuun. Oletko laskenut kuinka montaa kertaa olet tuon sanan av:lle kirjoittanut?
Koska hää on jumahtanut teini-ikäiseksi pimuksi/elää elämätöntä nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen talouden Sannan hallitus jätti jälkeensä verrattuna siihen, millaisen perinnön Sipilän hallitus jätti seuraajalle?
Eikö se ole odotettua ja faktat puhuvat puolesta.
Naisviha. Suomi on niin Eu:n kuin Nato tutkimuksen mukaan toiseksi vaarallusin Eu maa naiselle ja siellä oma koti, menettää henkensä tai joutua väkivallan kohteeksi ja tekijä on suomalainen mies. Tälläkin viikolla useampi nainen menettänyt henkensä tai joutunut pahoinpitelyn kohteeksi, joko uutisoitu tai oikeuden päätös kesken.
Tekijä on poliittisesti usein äärioikeistolainen suomalainen mies.
Eikä naisviha.kohdistu pelkästään Sanna Mariniin, vaan yhtälailla myös myös naispolitikkoihin ja monet ovat jopa lyöneet hansakat tiskiin ja luppuneet tehtävästään.
Naisviha kohdistuu jopa lapsiin, sillä joka toinen peruskouluikäinen tyttö kokee julkisella paikalla,.kuten bussissa, kaupassa, kirjastossa jne. Viikottain ahdistelua, ulkonäköön liittyväarvostelua, seksiaalista häirintää jne. Ja tekijä on suomalainen mies. Jopa 8v tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät luuserit vihaavat. Hän on yksi Suomen menestyneimmistä pääministereistä ja kriisijohtajista.
Nuoren ja kauniin saama mediahuomio, kriisiaikojen ministeriys nosti hänet jalustalle jossa hän viihtyy mutta hiukkasen onttoa on siihen hössäkkään verrattuna. Vielä hän ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuma-kommentoijakin löysi ketjuun. Oletko laskenut kuinka montaa kertaa olet tuon sanan av:lle kirjoittanut?
Sulla on epäilemättä tuomiopäivän Excel kaikesta poikkipuolisesti Sannasta sanotusta. Sun pakkomielt... uskollinen valkoritarointi ja hovineitoilu on hupaisaa seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea.
Sannuli teke itsekästä minä, minä -politiikkaa ja tuhosi Suomesta valtavasti suuria yrityksiä, joissa työskennelleet ihmiset jäivät työttömiksi. Sannuli tuhosi myös Suomen valtion omistamia yrityksiä ulkomailta kuten Uniperin. Otti myös miljardeja lainaa ja jakoi rahat ulkomailla, kavereilleen ja ex-puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Naisviha. Suomi on niin Eu:n kuin Nato tutkimuksen mukaan toiseksi vaarallusin Eu maa naiselle ja siellä oma koti, menettää henkensä tai joutua väkivallan kohteeksi ja tekijä on suomalainen mies. Tälläkin viikolla useampi nainen menettänyt henkensä tai joutunut pahoinpitelyn kohteeksi, joko uutisoitu tai oikeuden päätös kesken.
Eikä naisviha.kohdistu pelkästään Sanna Mariniin, vaan yhtälailla myös myös naispolitikkoihin ja monet ovat jopa lyöneet hansakat tiskiin ja luppuneet tehtävästään.
Naisviha kohdistuu jopa lapsiin, sillä joka toinen peruskouluikäinen tyttö kokee julkisella paikalla,.kuten bussissa, kaupassa, kirjastossa jne. Viikottain ahdistelua, ulkonäköön liittyväarvostelua, seksiaalista häirintää jne. Ja tekijä on suomalainen mies. Jopa 8v tytöt.
Hirveän tylsää tuo naisviha-kortin nostaminen aina eteen. Samaa jankkausta joka lisää sitä oikeata naiskritiikkiä ja syystä.
Vierailija kirjoitti:
Miten selittyy muiden naispolittiikoihin kohdistuva naisviha, kuten Sofia Virta, Koskelo, Annika Saarikko,.Lii Andersson jne.
Tai kaikki nämä peruskouluikäiset tytöt, josta joka toinen tyttö kokee julkista häirintää ja tekijä on aikuinen suomalainen mies.
Luulisi, ettei jollekin 8v tytölle voi poliittinen keltainen aine nousta päähän, matkustaessaan jossakin bussissa? Ja nämä tytöt kertovat omaa tarinaansa!
Ja miksi tämä ei koske kaikkia miehiä, vaan lähinnä äärioikeistoa?
Vierailija kirjoitti:
Jopas. on. Ihme että suomiakkoja on hengissä enää lainkaan. Joka toinen piti olla tapettu vai miten se meni.
Mm. Brysselin neuvotteluissa mokasi pahasti. Suomi lähti hakemaan koronatukia, Sanna Marin neuvotteli Suomen nettomaksajaksi mm. Ranskalle, italialle ja espanjalle. Ja verorahoista se nyt revitään. Samalla kun suomessa kiristettiin veroja, jotta saadaan koronatuet makseltua espanja kokeili 4 päiväistä työviikkoa ja italia 6h työpäiviä. Järkyttävä velkataakka suomelle vielä usean sukupolven ajan. Ei yksinkertaisesti mitään ymmärrystä mistään. Oli kommentoinut asiaa kuinka suomi euroopan vauraimpiin kuuluvana maana maksaa nyt tukia muualle. Niinku missä todellisuudessa se elää?!!
AHA.tätä on hyvä jauhaa jokapäivä.