Naiset apua. Kaverin analysointi.
Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla. Mitä tämä tarkoittaa?
Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?
Kommentit (129)
Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on semiseksikäs kuva? Perse pystyssä, mutta jalassa jäätävänkokoiset pussihousut?
Toppi/ tiukat leggingsit/ töröhuulet.
Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.
Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.
Hän tietää että olen ollut hänestä kiinnostunut. Siksi ihmettelen kuvaa, koska näen tuon itsekkin kehujen kerjöyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.
Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?
Ei ole ollut tapana lähetellä hirveästi kuvia. Ei oikeastaan ollenkaan itsestään.
Miehenä vastaan. Noin alkoi mun ja nykyisen vaimon suhde. Hän seurusteli ja kuvan laitolla hän testasi kelpaako minulle.
Ehkä hän odottaa kuinka kommentoit? En osaa sanoa.
Laita jotain neutraalia: näytät hyvåltä tms
Vierailija kirjoitti:
Mietin mies tuttujen kanssa tuota. Miten sä voit edes kommentoida tuohon koska hän tietää että pidän kauniina, hän tietää että olen ollut häneen ihastunut.
Joko haluaa pelleillä sun kustannuksella tai on oikeasti kiinnostunut susta. Vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Joko haluaa pelleillä sun kustannuksella tai on oikeasti kiinnostunut susta. Vaikea tietää.
Miehenä. Tästä tulee väkisin sellainen kuva kuitenkin jokatapauksessa että hän olisi kiinnostunut. En keksi mitään ns järkevää syytä toimia noin kaveri pohjalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä. Tästä tulee väkisin sellainen kuva kuitenkin jokatapauksessa että hän olisi kiinnostunut. En keksi mitään ns järkevää syytä toimia noin kaveri pohjalta
No, opettele nyt kuitenkin ensin kirjoittamaan yhdyssanat oikein ennen kuin alat hänen kanssaan viestittelemään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, opettele nyt kuitenkin ensin kirjoittamaan yhdyssanat oikein ennen kuin alat hänen kanssaan viestittelemään enemmän.
Suurin osa naisista ei onneksi ole samanlaisia narsistisia pilkunnussijoita kuin sinä. Oli muuten hyvä tutkimus yhdyssana kitisijöillä oli hyvin usein narsistisia piirteitä
Ei sulla ole naispuolista kaveria eikä naista.
Lisää vastauksia naisilta. Laitteletko sinä platonisessa ystävyyssuhteessa oleva nainen NS herutus kuvia mies kavereille?
Miksi simppaat ja roikut naisessa epätoivoisesti vuoroasi odottaen? Ei nainen kunnioita tuollaista eikä halua sinua. Et pääse kaverivyöhykkeeltä panolle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisää vastauksia naisilta. Laitteletko sinä platonisessa ystävyyssuhteessa oleva nainen NS herutus kuvia mies kavereille?
Älä vaivaa pientä päätäsi asialla. Sullahan ei ole naista eikä naiskaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mies tuttujen kanssa tuota. Miten sä voit edes kommentoida tuohon koska hän tietää että pidän kauniina, hän tietää että olen ollut häneen ihastunut.
Ei sinulla ole miestuttuja. Olet täällä vauvalla aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi simppaat ja roikut naisessa epätoivoisesti vuoroasi odottaen? Ei nainen kunnioita tuollaista eikä halua sinua. Et pääse kaverivyöhykkeeltä panolle koskaan.
Ai. Eikö mies ja nainen voi olla kavereita? Onko siinä aina miehen puolelta kyse simppaamisest?
Millainen on semiseksikäs kuva? Perse pystyssä, mutta jalassa jäätävänkokoiset pussihousut?