Kokkisota 2025 official
Star-kanavalla tiistaisin kello 20:00. Tai voi katsoa myös Disney+:sta ainakin jälkeenpäin.
Kommentit (51)
Jorma teki sutsurellalättyjä. Olen tehnyt myös lettuja ilman kananmunaa, kun oli munat lopussa. Ihan hyviä tuli.
Sellainen juontaja, että en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisessä jaksossa ovat Jorma Uotinen ja Sami Sykkö.
anto huonon maun ohjelman laadusta, onko jaksoissa vaan homoja ja ransuja.
Eka jakso ainakin oli surkea, mutta olin päättänyt katsoa loppuun ennen tuomion antamista. Tästä ei tule minun ohjelmaani, vaikka konsepti on mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Poronsydän on liian eksoottista meikäläisen makuun.
Eikö muita juontajia löytynyt kun tämä Anni,ei innosta ei
Kiva ohjelma se on. En minäkään Annista välitä mutta pystyn kuitenkin tätä ohjelmaa katsomaan. Uotinen ja Sykkö ovat kivoja tyyppejä. Oli kiva nähdä heitä.
Anni Ihamäen voisi savustaa ulos tästä ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Linnea Vihonen ei vakuuta. On omahyväinen, ylpeä ja tympeä. Ohjelma on hyvä, mutta tuo nainen ärsyttää.
Katsomiseni jäi yhteen jaksoon, ei ole sama kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea Vihonen ei vakuuta. On omahyväinen, ylpeä ja tympeä. Ohjelma on hyvä, mutta tuo nainen ärsyttää.
Linnea on ollut jo niin paljon telkkarissa, että on alkanut tuomaan itseään liikaa esiin. Alkuun hänkin oli hillitympi tyyppi. Nykyään rentoutunut liikaakin.
Voi katin kontit! Taasko Ihamäki päästetty ääneen. Veronika Verho tai Anni Ihamäki. Ei kiitos! 1. ja viimeinen kerran kyseistä katson.
No just joo! Onko tuo Fathi Ahmed palkattu eri televisiokanaville kiertopalkinnoksi???
Ei mitään muuten häntä vastaan muttei anna jatkuvalla ohjelmasta toiseen mitään sisältöä
Naama liian kulunut jo. Niko Saarisen ja Sauli Koskisen jalanjäljissäkö kulkee?
Vierailija kirjoitti:
Anni Ihamäen voisi savustaa ulos tästä ohjelmasta.
Grillata! Anni on yhtä paska kuin Niina Backman. Miksi Sikke ei ole tässä?
Ensimmäisessä jaksossa ovat Jorma Uotinen ja Sami Sykkö.