Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset apua. Kaverin analysointi.

Vierailija
04.11.2025 |

Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla.  Mitä tämä tarkoittaa?

Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en laita valokuvia.

Seuraa hänen toimintaansa. Laittaako kaikille?

Ja voithan ottaa selvää ihan livenä.

Vierailija
62/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse en laita valokuvia.

Seuraa hänen toimintaansa. Laittaako kaikille?

Ja voithan ottaa selvää ihan livenä.

En usko että laittaa. Koska tämä kuva oli itsellekkin ensimmäinen. Tätä ennen on varmaan 10 000 muuta viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena sanoisin että legginssit ja toppi ovat ihan normaali kuntosalivaatetus - ei seksikäs. Miehet pitävät kummia asioita seksikkäinä. Laittoi siis kaverilleen kuvan itsestään salilla - ihan normaalia? Mitä tällä on tekemistä minkään seksuaalisuuden kanssa? Huhhuh.

Voit kommentoida vaikka että "hienoa että jaksat treenata, hyvä meno".

Vierailija
64/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisista asioista pitää tulla vauvalle kysymään, niin varma on, ettei tuosta mitään tule. 

Täältä on hyvä kysyä. Paljon naisia ja nopeita vastauksia.  Tämä koko tilanne on hämmentävä, jokainen näistä mun kaveri miehistä olisi tuon kuvan jälkeen yrittänyt. Mutta se ei nyt ollut se mitä nainen haki.

Kukaan meistä miehistä ei ymmärrä miksi nainen laittaa tälläisen jos ei ole kiinnostusta. Siihen haen täältä selvyyttä, onko tuo naisille normaalia. Koska miesporukan mukaan ei todellakaan ole.

Jos nainen olisi susta kiinnostunut, olisi hän ehdotuksesi jälkeen ehdottanut toista treffi paikkaa esim. mennään kahville joku päivä. Näin olisin itse tehnyt, jos olisin joutunut kieltäytymään miehen ehdotuksesta. Olisin yrittänyt keksiä jotain muuta, jotta treffit tapahtuvat. Tätä salinaista ei selvästi kiinnosta kuin herutus. Sinuna hiljenisin hänen kohdallaan melkein kokonaan. Silloin voi myös käydä niin että saat pitkän hiljaisuuden jälkeen herutuspommitusta kunnolla, mutta muista hän vain testaa sua. Itsellä tästä on kokemusta.

Nainen86

Vierailija
65/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena sanoisin että legginssit ja toppi ovat ihan normaali kuntosalivaatetus - ei seksikäs. Miehet pitävät kummia asioita seksikkäinä. Laittoi siis kaverilleen kuvan itsestään salilla - ihan normaalia? Mitä tällä on tekemistä minkään seksuaalisuuden kanssa? Huhhuh.

Voit kommentoida vaikka että "hienoa että jaksat treenata, hyvä meno".

Laitatko sä mies kavereille kuvia itsestäsi?

Sen verran kuvaan liittyen ettei se nyt ole mikään lihasten esittely kuva. Vaan enemmän just sellainen viimeisen päälle huoliteltu suun suipistus kuva 

Vierailija
66/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ja kaveriporukan kokemuksien perusteella toi kuvien laitto on tosi harvinaista. Jos ja kun joskus näitä sitten tulee niin ne on yleensä jotain räpsäisyjä vaan tyyliin olen kännissä keikalla. Tai vastaavaa.  Ei tollasia poseeraus kuvia.

Vierailija
67/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ja kaveriporukan kokemuksien perusteella toi kuvien laitto on tosi harvinaista. Jos ja kun joskus näitä sitten tulee niin ne on yleensä jotain räpsäisyjä vaan tyyliin olen kännissä keikalla. Tai vastaavaa.  Ei tollasia poseeraus kuvia.

Niin. Niissä on siis jotain muutakin ideaa kuin se että olen kaunis ja seksikäs.

Vierailija
68/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö kuvassa kamelinvarvas?

Vierailija
69/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyikö kuvassa kamelinvarvas?

Ei sentään. 

Vierailija
70/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden kuva perusteella voi päätellä yhtään mitään. Ehkä haluaa huomiota ja kehuja. Ehkä ollut tylsää ja kaipaa ajanvietettä. Ehkä haluaa pitää sinut kiinnostuneiden joukossa ja muistuttaa itsestään.

Vierailija
71/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhden kuva perusteella voi päätellä yhtään mitään. Ehkä haluaa huomiota ja kehuja. Ehkä ollut tylsää ja kaipaa ajanvietettä. Ehkä haluaa pitää sinut kiinnostuneiden joukossa ja muistuttaa itsestään.

Laitatko sinä mies kavereille huoliteltuja kuvia itsestäsi, muuttaako tilannetta jos mies on ollut sinusta kiinnostunut?

Vierailija
72/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli ap joka vastasi, että täystyrmäys tuli.. harmi. Onneksi et vaikuta olevasi kovin pettynyt. Eikä kyllä kannatakaan, ei vaikuta yhtään fiksulta tai kivalta naiselta. Ulkonäköä ilmeisesti riittää, mutta pelkästään se taas riittää aika harvalle parisuhteeseen. Nainen päinvastoin vaikuttaa ilkeältä, ihme veto laittaa tuollainen kuva. Kuka edes laittaa kuvia itsestään aiemmin kiinnostuneelle kaverille? Ei kukaan muu kuin itsekäs kehunkerjääjä.

Vierailija
73/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se oli ap joka vastasi, että täystyrmäys tuli.. harmi. Onneksi et vaikuta olevasi kovin pettynyt. Eikä kyllä kannatakaan, ei vaikuta yhtään fiksulta tai kivalta naiselta. Ulkonäköä ilmeisesti riittää, mutta pelkästään se taas riittää aika harvalle parisuhteeseen. Nainen päinvastoin vaikuttaa ilkeältä, ihme veto laittaa tuollainen kuva. Kuka edes laittaa kuvia itsestään aiemmin kiinnostuneelle kaverille? Ei kukaan muu kuin itsekäs kehunkerjääjä.

Kuulostaa siltä että AP väisti miinan.

Vierailija
74/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa jotain mieheltä niin hän taatusti kertoo sen. 

Pysy kaukana! (huitoo samalla käsillään)

Tai

Ole hiljaa!

Tai

Tule tänne! 

Hyvin yksinkertaista

Vierailija
75/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan. Noin alkoi mun ja nykyisen vaimon suhde. Hän seurusteli ja kuvan laitolla hän testasi kelpaako minulle.

Mä laitan miehet tekeen älykkyystestin, jotta näen kelpaavatko minulle.

Vierailija
76/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.

Hän tietää että olen ollut hänestä kiinnostunut.  Siksi ihmettelen kuvaa, koska näen tuon itsekkin kehujen kerjöyksenä.

Etenkin jos nainen on nuori, esim. parikymppinen, niin voi just kaivata kehuja. Tietää, että olet ollut hänestä kiinnostunut, eli että niitä sinulta saa, jos lähettää tuollaisen kuvan. Ei reilua, mutta epävarmat nuoret tekevät tuollaista. Vähän sama juttu kuin että joku mies viestittelee ns. kakkosvaihtoehdolleen deittiapissa vain koska on tylsää, tai kaipaa itsetunnon buustausta, vaikka ei koskaan aio tavata.

Toisaalta jos sä olet siitä kiinnostunut, niin voithan koittaa kepillä jäätä, ja ehdottaa tavata tms. Tai laita sille joku vähän humoristinen viesti että tänhän vois tulkita kiinnostukseksi jos tää tulis joltain muulta tyypiltä, ja katso miten reagoi. Tai että "Ai sä oot noin kuumana muhun. Kiva! ;)" ja katso mitä sanoo. Et varmaaan voi mokata tilannetta - jos hän ei ole jo nyt kiinnostunut, niin ei se siitä mihinkään tulevaisuudessa muutu. Eli vaikka vastaus olisi yhteydenottoon "ei" hänen puoleltaan, se olisi ei joka tapauksessa tulevaisuudessakin, teit nyt mitä tahansa.

Vierailija
77/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa jotain mieheltä niin hän taatusti kertoo sen. 

Pysy kaukana! (huitoo samalla käsillään)

Tai

Ole hiljaa!

Tai

Tule tänne! 

Hyvin yksinkertaista

Eikä sano mitään suoraan. T. nainen

Vierailija
78/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko sinä mies kavereille huoliteltuja kuvia itsestäsi, muuttaako tilannetta jos mies on ollut sinusta kiinnostunut?

En tietenkään laita. En laita niitä myöskään miehille joista olen kiinnostunut. Minun tapoihin ei kuulu mitkään herutuskuvat, vaan flirttailen hymyllä ja muulla käytöksellä. Jos mies josta olen kiinnostunut pyytää jonnekin vastaan selvästi "kyllä". Vaikea usko, että nainen joka on jo kerran antanut pakit haluaisikin nyt muuta kuin itsetunnon kohotusta. Nuorena minullakin oli tapana roikuttaa miehiä, koska se teki hyvää itseluottamukselle. Mitenkään en ole tästä ylpeä, mutta näen sen inhimillisenä. 

Vierailija
79/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herutusta. Kaipaa, että kehut häntä. Ei välttämättä tarkoita, että hän on ihastunut sinuun, mutta tykkää siitä, että sinä olet ihastunut häneen ja kaipaa siitä jotain reaktiota. 

Voi siis olla tunteilla leikkimistä tai aitoa kiinnostusta. 

Lähtisin suoraan viemään juttua eteenpäin. Kysyisin suoraan, että ootko kiinnostunut lähteen treffeille, vai herutatko vaan? Jos ei tulisi myönteistä vastausta treffikutsuun, en enää kommentoisi mitään. 

Näin lähdinkin ja tuli täystyrmäys. 

Aa. No, valitettavasti siis hän oli kiinnostunut vain ihailun saamisesta, ja sen lähteellä ei ollut niin väliä. Pahoittelen!

Vierailija
80/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu millaiset välit teillä on?

Mä snäppäilen yhden lapsuudesta asti tuntemani miespuolisen kaverin kanssa, ja saatetaan laittaa toisillemme kuvia itsestämme eri tilanteissa. Hän esim. laittaa selfien treenin jälkeen, minä laitan peilin kautta otetun kuvan Halloween-asustani jne. Lenkiltä ja illanvietoista kuvia, kaikkea mitä naiskavereillekin.