Naiset apua. Kaverin analysointi.
Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla. Mitä tämä tarkoittaa?
Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?
Kommentit (129)
Vahingossa lähettänyt. Tai kokee kuvan tavalliseksi somekuvaksi. Jos oot mies niin iskee sut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ystäviesi kanssa samaa mieltä. Haluaa että pyydät häntä ulos. Joten mene treffeille ja ota selvää jos olet kiinnostunut.
N39
Yritin. Tuli täystyrmäys. Siksi tässä kyselenkin onko tuollainen normaalia joillekin naisille
No vaikea sanoa että mikä on normaalia. Jokainen nainen, joka on esim. yli 20-v (ei enää teini) ja esim. postaa itsestään jatkuvasti kuvia on aika itseensä keskittynyt ja suoraan sanottuna tosi pinnallinen. Että onhan noita huomiohakuisia heruttajia, mutta eivät ole välttämättä kivoja ihmisiä tai mitenkään varteenotettavia kumppaneita.
Ihan ymmärrettävää, että luit sen kiinnostuksen osoittamiseksi, koska toi ei ole imartelevaa tälle naiselle, että hakee pelkkää huomiota ja kehuja ihmiseltä jonka tietää olevan itsestään kiinnostunut. Aika paska teko musta. Ansaitset parempaa.
Moni kirjoittaa pitkiä tarinoita mutta harva vastaa suoraan. Lähetätkö sinä kuvia täysin platonisesti miespuoliselle kaverille. Vielä ei ole löytynyt yhtään naista joka näin tekisi
Vierailija kirjoitti:
No riippuu millaiset välit teillä on?
Mä snäppäilen yhden lapsuudesta asti tuntemani miespuolisen kaverin kanssa, ja saatetaan laittaa toisillemme kuvia itsestämme eri tilanteissa. Hän esim. laittaa selfien treenin jälkeen, minä laitan peilin kautta otetun kuvan Halloween-asustani jne. Lenkiltä ja illanvietoista kuvia, kaikkea mitä naiskavereillekin.
Tässä on esimerkki platonisesta lähettelystä. Tosin on myönnettävä, että kyseinen kaveri on söpö!
Ja varmasti molemmat pidetään toisiamme hyvännäköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse en laita valokuvia.
Seuraa hänen toimintaansa. Laittaako kaikille?
Ja voithan ottaa selvää ihan livenä.
En usko että laittaa. Koska tämä kuva oli itsellekkin ensimmäinen. Tätä ennen on varmaan 10 000 muuta viestiä
Jos nainen on sinkku eikä mitään ole tapahtunut 10 000 viestin aikana, niin se pitää sua vaan kaverina. Faktahan on, että etenkin nuoremmat naiset ajattelee, että miehen kanssa voi olla kaveri aivan kuten naistenkin. Ne ei erottele sitä. Vasta myöhemmällä iällä tajuaa, että miehet eivät yleensä ole kavereita sellaista naisten kanssa, joita eivät itse deittailisi, jos molemmat olisivat vapaita. (Poikkeuksiakin miehistä löytyy toki mut näin yleensä.) Tässä on vissi ero: miehet saattavat esittää naisen kaveria jopa vuosikymmeniä, vaikka oikeasti haluaisivat deittailla tätä jos pystyisivät. Ja tämä menee naisille usein sinisilmäisesti läpi.
Jos kysyit kuvan jälkeen heti risteilylle lähtöä, niin se oli kyllä liian heavy-handed myös - ihan liikaa panoksia. Joku vähän flirtti viesti olisi ollut oikea veto.
Mutta suoraan sanottuna jos taustalla on toi 10 000 viestiä eikä mitään ole tapahtunut teidän välillä, niin tämä nainen liukenisi paikalta, teit mitä tahansa. Ei mitään tehtävissä. Etsi joku muu, toi pitää sua vaan kaverina. (Vaikka tietää että olet kiinnostunut.)
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.
Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?
En ole kyllä ikinä luullut noin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä snäppäilen yhden lapsuudesta asti tuntemani miespuolisen kaverin kanssa, ja saatetaan laittaa toisillemme kuvia itsestämme eri tilanteissa. Hän esim. laittaa selfien treenin jälkeen, minä laitan peilin kautta otetun kuvan Halloween-asustani jne. Lenkiltä ja illanvietoista kuvia, kaikkea mitä naiskavereillekin.
Tässä on esimerkki platonisesta lähettelystä. Tosin on myönnettävä, että kyseinen kaveri on söpö!
Tämä on ihan mahdollista ja totuttua. Olisi kiva tietää tapahtuuko samaa vaikka työkaverin ym kanssa. Ja onko kuvah just sellaisia NS seksikkäämpiä
Vierailija kirjoitti:
Moni kirjoittaa pitkiä tarinoita mutta harva vastaa suoraan. Lähetätkö sinä kuvia täysin platonisesti miespuoliselle kaverille. Vielä ei ole löytynyt yhtään naista joka näin tekisi
Minä lähetän, mutta olemmekin aidosti ystäviä toisin kuin ap.n tapauksessa. Olen myös flirttaillut miehien kanssa, joista en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän, mutta olemmekin aidosti ystäviä toisin kuin ap.n tapauksessa. Olen myös flirttaillut miehien kanssa, joista en ole kiinnostunut.
Eli pidät kuvien lähettelyä flirttinä?
Minä en naisena ymmärrä, miksi ihmiset ottavat itsestään kuvia ja jakelevat niitä vielä muille. Mikä siinä on pointtina?
Ei tämän kuvaviestin tulkinta ole mikään sukupuolikysymys. Sukupuolesta huolimatta arvauksia voi tulla joka lähtöön.
Eikö siinä kuvassa ollut mitään tekstiä? Jos viestinä on pelkkä kuva, niin eikö silloin sopisi että vastauskin on pelkkä kuva? Jos ei toinen suostu sanomaan mitään, niin miksi ap:n pitäisi sanoa jotain? Laittakoon ap sille tytsylle jonkun kuvan, jota se tytsy saa ihmetellä, että mitä tässä yritetään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pidät kuvien lähettelyä flirttinä?
Pidän sitä naisen tapana haluta huomiota ja kehuja. Voit kutsua flirtiksi, jos haluat.
Mies ottaa kuvan aina flirttinä. Johon odotetaan kehuja. Naiset tietävät tämän varmasti.
Minäkeskeisyys on varsin yleistä nuorten (varsinkin naisten) keskuudessa. Omasta pärstästään napsitaan tuhansia kuvia ja sitten niitä jaellaan ympäriinsä. En osaa sanoa mikä muu motiivi ko.naisella olisi voinut olla, kuin se, että olisi halunnut vain, että olisit lähettänyt takaisin, että uuh kuuma🥵
Vierailija kirjoitti:
Minäkeskeisyys on varsin yleistä nuorten (varsinkin naisten) keskuudessa. Omasta pärstästään napsitaan tuhansia kuvia ja sitten niitä jaellaan ympäriinsä. En osaa sanoa mikä muu motiivi ko.naisella olisi voinut olla, kuin se, että olisi halunnut vain, että olisit lähettänyt takaisin, että uuh kuuma🥵
Tämähän se mitä muuta siihen voi vastata? Onpa kiva toi sun Better bodies toppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies ei ole hetero. Mutta tuskin se sua edes haittaa;)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastaan. Noin alkoi mun ja nykyisen vaimon suhde. Hän seurusteli ja kuvan laitolla hän testasi kelpaako minulle.
Voi voi. Se oli käytöstesti. Olet ilmeisesti hyväluontoinen, koska kovin terävä et vaikuta olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se mitä muuta siihen voi vastata? Onpa kiva toi sun Better bodies toppi.
Tollasiin vastataan yleensä takaisin selfiellä tai jollain kuvalla. Ei tarvitse sanoa mitään. Laita takaisin selfie missä suipistelet huulia tai teet jonkun sexy posen!
Riippuu naisesta. Taidat olla kaltaiseni nainen, joka ei esim. koskaan kuvittelisi olevansa Only Fansissa. ;) Mutta jostain syystä on naisia, jotka tarvitsee sellaista pönkitystä eikä se yrjötä massiivisesti heitä. Veikkaan että nämä saliböönat ovat juuri heitä ja että he tykkäävät leikitellä huomiolla. Outoa, mutta tätä nyt kuitenkin ihan selvästi tapahtuu tällaisisten urpojen joukossa.