Naiset apua. Kaverin analysointi.
Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla. Mitä tämä tarkoittaa?
Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?
Kommentit (129)
Olen lähettänyt parille ystävälle kuvia lihasten kiinteymisestä/kasvusta. En sitten tiedä mikä on seksikäs kuva, mutta en kyllä ole yrittänyt heitä herutella.
Olemme kaikki myös naimisissa tahoillamme.
Tuo on joku mieskaverisi märkä päiväuni vaan.
Tässä: Kaipaan kovasti myös peppupanoa, tulisitko, ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herutusta. Kaipaa, että kehut häntä. Ei välttämättä tarkoita, että hän on ihastunut sinuun, mutta tykkää siitä, että sinä olet ihastunut häneen ja kaipaa siitä jotain reaktiota.
Voi siis olla tunteilla leikkimistä tai aitoa kiinnostusta.
Lähtisin suoraan viemään juttua eteenpäin. Kysyisin suoraan, että ootko kiinnostunut lähteen treffeille, vai herutatko vaan? Jos ei tulisi myönteistä vastausta treffikutsuun, en enää kommentoisi mitään.
Näin lähdinkin ja tuli täystyrmäys.
Kerro lisää! Mitä tarkkaan ottaen tapahtui?
Kysyin kiinnostaisiko häntä lähteä mun kanssa pienelle reissulle. Ollaan joskus juteltu mahdollisuudesta. Vastaus oli aik
No niin, siis nainen näyttää vähän keltaista valoa, että ehkä vähän vois flirtti kiinnostaa ja mies hönkii päälle täydellä höyryllä. Ei hyvä. Toi on suunnilleen sama kuin sanoisit "läheks panee" ja se on aina huono laini naiselle, jossa vastaus ei ole vielä varma. Eli pienemmin askelin. Eritahtisuuteen kaatuu moni alkava suhde, mutta toisaalta jos ollaan eritahtisia, niin ei sitä suhdetta sit pystyis hyvin ylläpitämään. Siis jos toinen on "pitää vähän katella ja kierrellä ja kaarrella" -tyyppi ja toinen "suoraan asiaan" -mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herutusta. Kaipaa, että kehut häntä. Ei välttämättä tarkoita, että hän on ihastunut sinuun, mutta tykkää siitä, että sinä olet ihastunut häneen ja kaipaa siitä jotain reaktiota.
Lähtisin suoraan viemään juttua eteenpäin. Kysyisin suoraan, että ootko kiinnostunut lähteen treffeille, vai herutatko vaan? Jos ei tulisi myönteistä vastausta treffikutsuun, en enää kommentoisi mitään.
Kysyin kiinnostaisiko häntä lähteä mun kanssa pienelle reissulle. Oll
Ehdotus oli laivamatka eri hotellihuoneet jne. Eli ei tosiaan lähdetkö panee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin sanoa, että se, että nainen tekee noin, tarkoittaa, että kyllä hän sinusta jollain tasolla tykkää tai ainakin pitää turvallisena ihmisenä, jolle uskaltaa heruttaa. Ei naiset tuota kaikille miehille tee.
AP. Niinpä. Jokainen nainen aiemmin kuka tuota tehnyt minulle tai kavereille suhde on edennyt johonkin suuntaan.
Jep. Kiertelyä ja kaartelua. Mutta tää on vähän vaikeeta, kun ihmiset tarvii eri tavalla ärsykkeitä. Jotkut naiset (ja miehet samaten) on hitaampia lämpenemään ja tarvii sitä kiertelyn, kaartelun ja kattelun aikaa, toiset taas tarvii selkeyttä ja riittävää ripeyttä. Ei auta kuin löytää omaan tyyliin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kiinnostaisiko
Ehdotus oli laivamatka eri hotellihuoneet jne. Eli ei tosiaan lähdetkö panee
Miksi eri hotellihuoneet? Iso sitoumus joka tapauksessa reissuun lähtö, jos ette ole molemmat kovia reissaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&
Siksi koska lähtökohtaisesti ollaan vaan kavereita. Tästä reissusta oli ollut jo aiemmin puhetta. Nyt ehdotin että sen voisi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän odottaa kuinka kommentoit? En osaa sanoa.
Mietin mies tuttujen kanssa tuota. Miten sä voit edes kommentoida tuohon koska hän tietää että pidän kauniina, hän tietää että olen ollut häneen ihastunut.
Mistä hän tietää, että pidät kauniina? Oletko sen sanonut vai oletat hänen tietenkin lukevan sinun ajatuksiasi? Ja siis miksi ihmeessä ei voisi sanoa sellaista uudestaan? Tyhmää jos pitää pelata jotain pelejä ja miettiä liian tarkkaan. Anna mennä vaan ja laita jotain. Jos et uskalla laittaa, että "vau oletpa kaunis", niin laita edes jotain neutraalia kohteliaisuudesta. Vaikka peukkuhymiö tai pelkkä hymiö tai aurinko tai kukka tms. Jos vieläkin latteampaa haluat niin laita että hyvä kun jaksat rehkiä punttiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän odottaa kuinka kommentoit? En osaa sanoa.
Mietin mies tuttujen kanssa tuota. Miten sä voit edes kommentoida tuohon koska hän tietää että pidän kauniina, hän tietää että olen ollut häneen ihastunut.
Mistä hän tietää, että pidät kauniina? Oletko sen sanonut vai oletat hänen tietenkin lukevan sinun ajatuksiasi? Ja siis miksi ihmeessä ei voisi sanoa sellaista uudestaan? Tyhmää jos pitää pelata jotain pelejä ja miettiä liian tarkkaan. Anna mennä vaan ja laita jotain. Jos et uskalla laittaa, että "vau oletpa kaunis", niin laita edes jotain neutraalia kohteliaisuudesta. Vaikka peukkuhymiö tai pelkkä hymiö tai aurinko tai kukka tms. Jos vieläkin latteampaa haluat niin laita että hyvä kun jaksat rehkiä punttiksella.
Olen suhteeb alussa kokenut tuota paljon.
Mutta miksi jos hän haluaa olla platonisessa kaverisuhteessa häntä kiinnostaisi pidänjö häntä kauniina?
Jos kertoisin muille naispuolisille kavereille et hei olet kaunis. Tämä tuntuisi tosi oudolta. Ja he näkisivät sen varmasti kiinnostuksensa.
Jos tällaisista asioista pitää tulla vauvalle kysymään, niin varma on, ettei tuosta mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisista asioista pitää tulla vauvalle kysymään, niin varma on, ettei tuosta mitään tule.
Täältä on hyvä kysyä. Paljon naisia ja nopeita vastauksia. Tämä koko tilanne on hämmentävä, jokainen näistä mun kaveri miehistä olisi tuon kuvan jälkeen yrittänyt. Mutta se ei nyt ollut se mitä nainen haki.
Kukaan meistä miehistä ei ymmärrä miksi nainen laittaa tälläisen jos ei ole kiinnostusta. Siihen haen täältä selvyyttä, onko tuo naisille normaalia. Koska miesporukan mukaan ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on hyvä kysyä. Paljon naisia ja nopeita vastauksia. Tämä koko tilanne on hämmentävä, jokainen näistä mun kaveri miehistä olisi tuon kuvan jälkeen yrittänyt. Mutta se ei nyt ollut se mitä nainen haki.
Kukaan meistä miehistä ei ymmärrä miksi nainen laittaa tälläisen jos ei ole kiinnostusta. Siihen haen täältä selvyyttä, onko tuo naisille normaalia. Koska miesporukan mukaan ei todellakaan ole.
No eihän tuo ole. Huomionhakua tai sun pitämistä koukussa.
Olen ystäviesi kanssa samaa mieltä. Haluaa että pyydät häntä ulos. Joten mene treffeille ja ota selvää jos olet kiinnostunut.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.
Hän tietää että olen ollut hänestä kiinnostunut. Siksi ihmettelen kuvaa, koska näen tuon itsekkin kehujen kerjöyksenä.
Tästä syystä en jää kaveriksi miehen kanssa josta olen kiinnostunut, mutta ei halua kaveruutta enempää. Hän käyttää sua 2.vaihtoehtona kun on tylsää tai muut miehet ei ole kiinnostuneita hänestä. Hän leikkii sun tunteilla, eikä välitä susta oikeasti. Joten anna olla, älä lähde leikkiin mukaan.
Laita hänelle viesti:
"Ei juma, onko sun salilla myös noi gym-master 5000 sarjan jalkaprässit!". "Ne on ihan parhaita, mitä oot tykänny niiden käytöstä?"
Et kommentoi hänen ulkonäköä millään lailla niin testaat mitä hännon vailla sinusta ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystäviesi kanssa samaa mieltä. Haluaa että pyydät häntä ulos. Joten mene treffeille ja ota selvää jos olet kiinnostunut.
N39
Yritin. Tuli täystyrmäys. Siksi tässä kyselenkin onko tuollainen normaalia joillekin naisille
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on totta.
Vierailija kirjoitti:
N39
Nykynainen voi ilmaista kiinnostuksensa ihan hyvin itse kysymällä eikä vihjailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Nykynainen voi ilmaista kiinnostuksensa ihan hyvin itse kysymällä eikä vihjailemalla.
Tämä olisi kyllä hienoa. Olisi kaikkien elämä helpompaa
Tämäkin on testattu. Kerroin aiemmin että olen treffeillä. Nainen vastasi oho okei. Ei mitään muuta. Tämäkin vaikutti oudolta.