Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset apua. Kaverin analysointi.

Vierailija
04.11.2025 |

Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla.  Mitä tämä tarkoittaa?

Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa keskusteluissa - täällä ja lehdissä, joka paikassa - jätetään huomioimatta sellainen asia, että meillä on eri tavalla vetovoimaa ja seksikkyyttä. Ei se liity vain plastiseen hyvään ulkomuotoon vaan olemukseen.

Jotkut vaan ovat sellaisia, että väkisinkin heidän seuraansa halutaan, tai heidät koetaan seksikkäinä. Toisilla taas sattaa olla naapurintytön tai -pojan olemus, joka taas vetoaa omalla tavallaan.

Kuitenkin ihminen sisältä voi olla jotain ihan muuta kuin mitä ulkomuoto vaikuttaa. Tarkoitan ettei voi arvioida kaikkia samalla muotilla.

Vierailija
122/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan yksinäiset ja ihmisiä vihaavat erakot yrittävät selittää asioita mistä eivät tiedä mitään. Säälittävää...

Miksi täältä kysytään yleensä ihmissuhdeneuvoja? 97% täällä kävijöistä on sosiaalisesti rajoittuneita eikä heillä ole mitään tietoa miten ihmisten kanssa tulisi toimia.

En tiedä :D Eipä tulisi itselläni mieleenkään kysellä täältä neuvoja mihinkään, tai ottaa täältä mitään neuvoja keneltäkään vastaan.

En tosin silti oleta, että noin moni täältä olisi jotenkin sosiaalisesti rajoittunut, sillä ei mulle tule tuollainen mieleen. Johtunee siitä, etten tunne sellaisia ihmisiä, niin ei tule mieleen sitten sellaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.

Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?

Alkulause meni aivan nappiin. Itse olen luonteeltani sellainen että kohtelen ihmisiä ystävällisesti ja kohteliaasti, ketään karsinoiden. Mutta liian usein olen huomioinut miehiltä väärinkäsityksen siihen miten ymmärtävät aivan normaaleihin käytöstapoihin kuuluvan ystävällisyyden. Mitä heidän aivoissaan oikein liikkuu kun kuvitellaan joksikin isku yritykseksi. Joskus eräissä tilanteissa olen itsekseni ajatellut että lienee parempi kun vain kylmästi vain veetuilee ja tahallaan " unohtaa" käytöstavat.

Onko normaalia laittaa herutuskuvia kaverille jos ei ole mitään taka-ajatuksia oli alkuperäinen kysymys?

Vierailija
124/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa keskusteluissa - täällä ja lehdissä, joka paikassa - jätetään huomioimatta sellainen asia, että meillä on eri tavalla vetovoimaa ja seksikkyyttä. Ei se liity vain plastiseen hyvään ulkomuotoon vaan olemukseen.

Jotkut vaan ovat sellaisia, että väkisinkin heidän seuraansa halutaan, tai heidät koetaan seksikkäinä. Toisilla taas sattaa olla naapurintytön tai -pojan olemus, joka taas vetoaa omalla tavallaan.

Kuitenkin ihminen sisältä voi olla jotain ihan muuta kuin mitä ulkomuoto vaikuttaa. Tarkoitan ettei voi arvioida kaikkia samalla muotilla.

Energiaa. Se on oleellisinta ihmisessä :)

Ja se on yksilöllistä, miten kukakin kenet kokee. Minä voin kokea vetovoimaa ja suurta ihastusta johonkin, jota kaverini ei huomaa ollenkaan. Kaverillani ei vaan matchaa energiat tän mun ihastuksen kanssa ollenkaan, eikä ole hänen tyyppinen ihminen. Mä taas huomaan kyseisen henkilön heti kun hän astuu huoneeseen, ja hän minut. 

Vierailija
125/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan yksinäiset ja ihmisiä vihaavat erakot yrittävät selittää asioita mistä eivät tiedä mitään. Säälittävää...

Miksi täältä kysytään yleensä ihmissuhdeneuvoja? 97% täällä kävijöistä on sosiaalisesti rajoittuneita eikä heillä ole mitään tietoa miten ihmisten kanssa tulisi toimia.

En tiedä :D Eipä tulisi itselläni mieleenkään kysellä täältä neuvoja mihinkään, tai ottaa täältä mitään neuvoja keneltäkään vastaan.

En tosin silti oleta, että noin moni täältä olisi jotenkin sosiaalisesti rajoittunut, sillä ei mulle tule tuollainen mieleen. Johtunee siitä, etten tunne sellaisia ihmisiä, niin ei tule mieleen sitten sellaiset. 

Ei tarvitse tuntea. Kyllä palstaa lukiessa huomaa kuinka paljon täällä käy ihmisiä joilla on huonot ihmissuhdetaidot. Ei normaalit ihmiset pidä toista sukupuolta oletusarvoisesti vihollisena tai oleta parisuhteiden perustuvan vain lompakkoon. Ystävyyssuhteet ovat näille aivan utopiaa. Kaikki käyttävät hyväkseen tai sitten itse halveksitaan muita.

Vierailija
126/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä ei ole ääneen lausuttu on ajattelijan omassa päässä. 

Vierailija
127/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.

Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?

Alkulause meni aivan nappiin. Itse olen luonteeltani sellainen että kohtelen ihmisiä ystävällisesti ja kohteliaasti, ketään karsinoiden. Mutta liian usein olen huomioinut miehiltä väärinkäsityksen siihen miten ymmärtävät aivan normaaleihin käytöstapoihin kuuluvan ystävällisyyden. Mitä heidän aivoissaan oikein liikkuu kun kuvitellaan joksikin isku yritykseksi. Joskus eräissä tilanteissa olen itsekseni ajatellut että lienee parempi kun vain kylmästi vain veetuilee ja tahallaan " unohtaa" käytöstavat.

Onko normaalia laittaa herutuskuvia kaverille jos ei ole mitään taka-ajatuk

Joillekin naisille on. Kyse on vain kehujen pyytämisestä ja siitä, että tämä nainen haluaa, että mies pitää hänestä. Siihen ei liity se haluaako hän miestä, vaan hän haluaa hänen ajattelevan itseään. Ap:n kysymykseen minäkin vastaisin, että tuo nainen ei ole kiinnostunut muusta kuin siitä, että sinä pidät hänestä. Ei sinusta. Voit olla mukava, mutta et muuta. Valitettavasti. Yleensäkin, jos sun täytyy.miettiä onko toinen kiinnostunut, niin ei hän ole, ainakaan tarpeeksi!

Minä en vastaisi sinuna mitään tai jotain todella latteaa. En edes treeniin liittyvää vaan jotain aivan muuta. Eli ohittaisin koko kuvan. Uskon, että tämä nainen kiristää ap:n itetta, koska haluaa, että hän on kiinnostunut. Ap:na varautuisin tähän. 

Vierailija
128/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on semiseksikäs kuva? Perse pystyssä, mutta jalassa jäätävänkokoiset pussihousut?

Toppi/ tiukat leggingsit/ töröhuulet.

Naurahdin. Vaihdan ketjua.

Vierailija
129/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joillekin naisille on. Kyse on vain kehujen pyytämisestä ja siitä, että tämä nainen haluaa, että mies pitää hänestä. Siihen ei liity se haluaako hän miestä, vaan hän haluaa hänen ajattelevan itseään. Ap:n kysymykseen minäkin vastaisin, että tuo nainen ei ole kiinnostunut muusta kuin siitä, että sinä pidät hänestä. Ei sinusta. Voit olla mukava, mutta et muuta. Valitettavasti. Yleensäkin, jos sun täytyy.miettiä onko toinen kiinnostunut, niin ei hän ole, ainakaan tarpeeksi!

Minä en vastaisi sinuna mitään tai jotain todella latteaa. En edes treeniin liittyvää vaan jotain aivan muuta. Eli ohittaisin koko kuvan. Uskon, että tämä nainen kiristää ap:n itetta, koska haluaa, että hän on kiinnostunut. Ap:na varautuisin tähän. "

Täysin samaa mieltä. Itse kanssa vastaisin kuvaan jotain todella laimeaa tai pelkästään jollain neutraalilla hymiöllä. Lisäksi miettisin vakavasti sitä haluanko toimia jatkossa jonkun naisen itsetunnon rakentajana. Ei tuo ole mitään ystävyyttä. Jos nainen on kiinnostunut, hän ilmaisee sen kyllä selkeästi teoilla ja sanoilla.