Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit! Olen kotiäitinä ja sain työtarjouksen!!

Vierailija
16.04.2007 |

Henkilö, jonka kanssa olen tehnyt töitä 6-7 vuotta sitten soitti ja tarjosi työpaikkaa... Olen nyt miettinyt asiaa viikonlopun ja huomenna pitäis vastata mutta en ole juurikaan viisaampi mitä tehdä :(



Argh, kaduttaako vuoden päästä jos en nyt ota vastaan? Kuitenkaan en ollut vielä aikonut töihinkään lähteä... Käkkärää :(



Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten yhtä juoksua aamuin illoin!?

ap

Vierailija
2/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ne lapset saa sinne päiväkotiin. Aamupalakin tarjoillaan päiväkodissa, vaatteet päälle ja menoksi. Organisoida kai osaat ihan hyvin? Kaaoksen voi välttää, jos niin haluaa.





PÄRJÄÄT KYLLÄ! Ja sovi liukuvasta työajasta yms... joustoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niiiin vaativalle kuulosta. Ei matkustamista, ei varmaan tarvi iltaisin ja viikonloppuisin paahtaa töitä. Kuten sanottu, ekat kuukaudet voi tuntua rankoilta, mutta kun lapset on tottunu tarharytmiin ja sä päässy työkuvioihin sisälle, niin kaikki menee hyvin.



Usko minua, parin vuoden päästä sua harmittaa, kun et enää sä kivaa työtä vaan mätänet jossain tylsässä hommassa päivät. Tai pahimmassa tapauksessa olet työttömänä.

Vierailija
4/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli ymmärsi ja mahdollisesti joskus myöhemmin katsotaan yhteistyökuvioita :)

Vierailija
5/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli myös hiljattain samanlainen tilanne ja tein saman päätöksen kuin sinä. Lapset ovat kuitenkin tärkeämpiä enkä halunnut tuota pk-ruljanssia (kyllä aamupala on hyvä syödä kotona...)

Vierailija
6/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä lapsia, onko työ kokopäivänen, määräaikainen jne jne jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Olen reilu kolmekymppinen, toimistoalan hommia tehnyt. Kotona ollut tuon reilut pari vuotta. Nyt tarjottu senior managerin hommaa, olis selkeä ylennys mulle ja tosi mukava tyyppi tämä työtä minulle tarjonnut. Eli työ ois varmaan tosi kiva ja lisähaasteitakin sais, mutta kun en oikeen haasteita nyt just kaipaa vaan haluisin olla kotona kun lapset pieniä...



Eli ajoitus pielessä!

Vierailija
8/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottiin unelmahommaa. Sanoin ei, vaikka toisaalta harmittikin. No nyt reilun vuoden päästä siitä, en saa sellaisia hommia millään jotka mua todella kiinnostaisi (olen jo töissä eli en enää kotona).



Ärsyttävää kun ajoitus oli mullakin pielessä. Silti en kadu päätöstäni. Lapset ovat tärkeimpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kuukaudet voi olla stressaavia, mutta kun pääset hommaan sisälle, niin varmasti jää aikaa ja energiaa myös lapsille. Usko pois, kotivuosien jälkeen ei niin vaan saa kivoja töitä. Kokemusta on itselläni ja monilla kavereillani.

Vierailija
10/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota työ vastaan, tee muutama kuukausi ja jää vielä vähäksi aikaa lasten kanssa kotiin - työ odottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä periaatteessa olen päättänyt että valitsen lapset. Jos ei toista tilaisuutta tule niin sitten ei tule. Silti mietin onko tämä se elämäni tilaisuus...



Täytyy vaan miettiä miten asian esittää...



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme