Lue keskustelun säännöt.
Suositellaanko neuvolassa nykyään ottamaan heti jotain särkylääkettä kun tulee ekat synnytyssupistukset??
Kommentit (4)
vaikkei siitä ehkä kauheasti apua olekaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun " faktatieto" noista Odotus-puolen pinoista... :-) Mietin kyllä kanssa, että ei se Panadol varmaan paljon paina ;-)
ap
Mulla olikin kyllä leukaluu tippua lattiaan kun panadolit löivät kouraan, mutta kilttinä tyttönä otin.
4
Eipä ainakaan mulle suositeltu. Sitäpaitsi paljonpas sitä nyt joku panadol synnytyskipuihin auttaa...