Neuvostoliitossa kaikilla oli samanlaiset autot että kenellekkään ei tulisi paha mieli että toisella on parempi auto.
Kommentit (25)
Kaikilla oli samanlainen auto, koska russakat olivat kykenemättömiä tekemään muita kuin itäromuja.
Ladasta katkesi aina laturinremmi, jota ei ollut n-liitossa varaosina saatavilla.
Sen sijaan sen pystyi korvaamaan länsimaista saatavilla sukkahousuilla.
Nuoret kannattavat kommunismia koska eivät tiedä siitä mitään. Ne toitottaa sen ihanuudesta iPhonet ja Starbuckskahvit pulleissa sormissaan. Idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Ladasta katkesi aina laturinremmi, jota ei ollut n-liitossa varaosina saatavilla.
Sen sijaan sen pystyi korvaamaan länsimaista saatavilla sukkahousuilla.
Älä höpötä, sukkahousuistakin oli pulaa di niitä remmeinä käytetty...
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne NL:n Ukrainalaiset teki.
Kansalaisuudet voi kirjoittaa isolla alkukirjaimella, jos se on virkkeen ensimmäinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne NL:n Ukrainalaiset teki.
Kansalaisuudet voi kirjoittaa isolla alkukirjaimella, jos se on virkkeen ensimmäinen sana.
Ei se niin tarkkaa ole täällä meidän aivoinvalidien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Hienot oli Tsaikat politbyron jäsenillä.
Niin oli, AP ei tiedä mistä puhuu. Mutta se nyt ei toki yllätä, että oikeistolainen on sivistymätön.
Olen sitä mieltä: Neuvostoliiton luhistuminen oli aikamme suurin geo poliittinen tragedia
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne NL:n Ukrainalaiset teki.
Tarvitsivatko russakat ukrainalaisia jopa autojen tekoon? Sen tiesin, että lentokoneita eivät osanneet tehdä. Niidenkin tuotanto oli Ukrainassa.
Väärin. Ei siellä ollut kaikilla autoa. Hyvin harvalla oli, ja sitä joutui jonottamaan jotain 10 vuotta. Sitä paitsi, olihan siellä useampi automerkki: Lada (Zhiguli), Zaparozhets, Moskvitsh, ja vähän laadukkaampi Volga (viralliset taksit oli näitä), ja puoluoporhoille sitten ökymalli Tshaika. Ja olipa joskus sellainenkin automerkki kuin Pobeda.
Jotenkin itse miellän tuon hienoksi asiaksi sillä kysehän on vaan liikkumisesta paikasta toiseen eikä auton muodolla tai värillä pitäisi olla siihen mitään merkitystä. Olisi kiva tietää mikä valtava määrä energiaa (siis ihmisenergia sekä muu) käytetään autojen muotoon, peltien erilaisiin taivutteluihin tai siihen onko 5cm pidempi tai sentin kapeampi kuin edellinen versio. Aivan turhaa työtä.....
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ei siellä ollut kaikilla autoa. Hyvin harvalla oli, ja sitä joutui jonottamaan jotain 10 vuotta. Sitä paitsi, olihan siellä useampi automerkki: Lada (Zhiguli), Zaparozhets, Moskvitsh, ja vähän laadukkaampi Volga (viralliset taksit oli näitä), ja puoluoporhoille sitten ökymalli Tshaika. Ja olipa joskus sellainenkin automerkki kuin Pobeda.
Popeda oli Volgan edeltäjä...
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ei siellä ollut kaikilla autoa. Hyvin harvalla oli, ja sitä joutui jonottamaan jotain 10 vuotta. Sitä paitsi, olihan siellä useampi automerkki: Lada (Zhiguli), Zaparozhets, Moskvitsh, ja vähän laadukkaampi Volga (viralliset taksit oli näitä), ja puoluoporhoille sitten ökymalli Tshaika. Ja olipa joskus sellainenkin automerkki kuin Pobeda.
Juuri näin! Nomenklaturalla oli kaikki edut, omat kaupat, koulut, terveydenhoito, matkat jne. koska he olivat tasa-arvoisempia kuin muut.
Kokoomuslainen on kaikkein kateellisin työttömiä kohtaan. Kokoomuslainen veisi työttömältä vaikka paskaiset alushousutkin jalasta, tai käytetyt tekohampaatkin!
Auto?
Ai se minkä saamiseen on kymmenen vuoden jono, vaikka maksaisi heti?