Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Et muutenkaan olisi hyvä kumppaniehdokas ollut, koska tykkäät kertoilla valheita. Joten ei siinä likka menettänyt kuin sen kuusinumeroisen summan korkeintaan, josta olisi hetken ehkä päässyt nautiskelemaan.
Menetti juuri sen mitä hakeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muutenkaan olisi hyvä kumppaniehdokas ollut, koska tykkäät kertoilla valheita. Joten ei siinä likka menettänyt kuin sen kuusinumeroisen summan korkeintaan, josta olisi hetken ehkä päässyt nautiskelemaan.
Menetti juuri sen mitä hakeekin.
Hyvä opetus, että kannattaa vain kohdella kaikkia ihmisiä tasaveroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus roihahtaa oli rikas tai köyhä'
Heh heh, hyvä vitsi.
Itse tienaan hiukan yli 60 000e vuodessa ja olen päättänyt, että en enää deittaile yhtäkään miestä, joka tienaa minua vähemmän. Olen kyllästynyt elättämään laiskoja saamattomia miehiä.
Jatkaisitko itse keskustelua, jos nainen sanoisi olevansa todellisuudessa ruma? (Vaikka olisikin oikeasti kaunis.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.
Joojoo, jos tuo olisi totta niin ei olisi kirjoitustaidottomalla angolalaisella tai irakilaisella wolt kuskilla / kepapin leikkaajalla vientiä. Mutta noihan ovat kuumeinta hottia suomen lihamarkkinoilla.
Kaikki ei ole rasisteja, tuliko yllätyksenä.
Toi jos jotain on rasismia suomalaisia miehiä kohtaan.
Suomimiehen pitää olla akateeminen, koulutettu, varakas, komea, 185cm, sosiaalinen ym ym jotta vientiä löytisi edes murto osan mitä noilla pn
Et voinut yllättyä minkälaisia lompakkoloisia nykyämmät on!
Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan hiukan yli 60 000e vuodessa ja olen päättänyt, että en enää deittaile yhtäkään miestä, joka tienaa minua vähemmän. Olen kyllästynyt elättämään laiskoja saamattomia miehiä.
Öööö, teet vain niin kuin aloittaja ja et elätä? Ei parisuhde ole mikään velvoite toisen elättämiseen😅😅
Miksi ne tulot pitää ottaa heti alkuun esiin? Tai siis oletan, että aika alkuvaiheessa juttelua olisitte. Varmasti löytyy niin miehiä kuin naisia, kenelle status ja raha merkitsee, mutta itseäni epäilyttäisi vähän, jos joku alkaisi heti puhua tuloistaan oli ne sitten isot tai pienet.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisitko itse keskustelua, jos nainen sanoisi olevansa todellisuudessa ruma? (Vaikka olisikin oikeasti kaunis.)
Jos olisin nähnyt hänen kuvansa niin ehdottomasti jatkaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta jatkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tuo käytännössä onnistuu, kun ulkönäön näkee heti päälle päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.
Joojoo, jos tuo olisi totta niin ei olisi kirjoitustaidottomalla angolalaisella tai irakilaisella wolt kuskilla / kepapin leikkaajalla vientiä. Mutta noihan ovat kuumeinta hottia suomen lihamarkkinoilla.
Mikä sun tekosyysi on olla osaamatta suomea?
Kuumeinta hottia ja kepap. Jumalauta mikä analfabeetti
Junttimamnoille heidän omaa kieltä.
6 numeroa ei ole paljon = 1000,00 - 9999,99
Vierailija kirjoitti:
No se oli väärä nainen.
Miten niin? Ehkä naisellakin oli kuusinumeroinen summa tilillä, ja halusi samoissa varoissa olevan miehen? Toisaalta väärä siinä mielessä, että ap on rikasta larppaava pellehermanni ja hänelle oikea nainen on vastaavanlainen pellehermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta jatkaisin.
En minäkään ole ap, mutta voisin jos hän on mukava.
Vierailija kirjoitti:
Et voinut yllättyä minkälaisia lompakkoloisia nykyämmät on!
Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.
Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?
N46
Köyhyys kertoo usein muustakin kuin rahan määrästä. Itse ainakin ajattelisin, että on todennäköisesti jotain elämänhallinnallisia ongelmia, mikä ei kovin hyvin sovi yhteen esim. lapsiperhe-elämää sisältävien haaveiden kanssa.
Jos ihminen on vaikka juuri konkurssin tehnyt yrittäjä (mikä voi tehdä hyvästäkin tyypistä köyhän), tuskin hän mainostaisi olevansa köyhä, vaan kertoisi kaatuneesta firmastaan ja tulevaisuuden suunnitelmistaan/tavoitteistaan.
Se, että joku vaan nyt identifioituu kategorisesti köyhäksi, on aika luuserimeininkiä. Ja sanon tämän hyvätuloisena naisena, joka on parisuhteissaan aina maksanut yhteiset kulut puoliksi, ja itse omat kulunsa.
Älä vaan jää suremaan. Osa on tosiaan kuspäisiä. Sekä miehistä että naisista löytyy, mutta nämä on hyviä testejä. Paljastuu ajoissa, millä asialla toinen on. Rahan perässä vai rakkauden?
Ei perkele anna vaikka pyyteettömästi vaaditaan.