Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, naiset on pahimpia hyväksikäyttäjiä. Paras toimia samalla tavalla, kun on saatu niin heippa, kiintyä ei parane ne käyttää sen kyllä armotta hyväkseen.
Mutta naisilla on kuitenkin se terveempi tunne-elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tähän ikään mennessä tavannut mitään pummivia tai loisivia naisia. Kaikki ovat käyneet töissä ja talous on ollut kunnossa.
Mistä hatusta te näitä juttujanne revitte?
Ne elää itsekin kelatuilla ja viettävät aikaansa jossain lähiöräkälässä. Maailmankuva on sitten mitä on.
Ei ihme ettei normaalit naiset kiinnostu.
Baareissa en tykkää käydä, mutta on silti kysyttävä, että pitäisikö vaihtaa hyvä ja hauska johonkin tylsään ilonpilaajaan?
Mitä oikein vertailet? Mikä hyvä ja hauska ja kuka on ilonpilaaja? Ap oli kiinnostunut naisesta (oletettavasti ulkonäön takia), mutta eipä onnistunut "valloituksessaan", koska nyyh, nainen ei halunnut ruveta elättämään ap:ta.
Mihin tuo oletus perustuu?
Ja miksi hyvin toimeen tulevana haluaisin köyhän kumppanin? Mitä yhteistä tekemistä meillä edes olisi? Kerran yritin mennä treffeille tällaisen kanssa, ei ollut hänellä varaa edes 10e ateriaan (olisin maksanut oman ruuan), halusi tulla mun luo syömään (mun maksamana tietenkin), ei mennyt jatkoon, ja huvittavinta että oli sitä mieltä että olen rahan perässä :D
Yksi mies blokkasi mut, koska olen läski ja ruma. Musta se oli tosi pinnallista myös.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin tavalla olen alkanut vihata tätä maailmaa ja ihmisiä. Täällä arvostetaan vain pinnallisia asioita kuten rahaa, statusta ja sitä että joku näyttää fiksulta ja filmaattiselta. Ihminen voi olla vaikka kuinka k*sipäinen luonteeltansa, kunhan tittelit ja meriitit on kunnossa. Vältän nykyään tällaisten ihmisten seuraa, joissa huomaan vähänkin pinnallisia merkkejä.
Niin no, ennenvanhaan sillä miehen varallisuudella oli vielä isompi merkitys, kun mies oikeasti toi rahan perheeseen, eikä ollut edes hyväksyttyä avioitua eri yhteiskuntaluokkien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava ajattelutyyli.
Irtisanomista helpotetaan.
Eli jos sut irtisanotaan ja omaisuus menee ulosottovirastolle et kelpaa enää ikinä kenellekään.
Irtisanotuksi tuleminen olisi ihan ok. Siitä saisi hyvät rahat, ja töitä on jonossa. Saisin valita mieluisimman duunin ja vielä neuvotella ehtoja ja palkkaa paremmaksi.
Aha. Mieluisampiakin hommia saisit heti ja paremmalla palkalla, mutta silti pysyt paskaduunissasi. Uskottavalta kuulostaa.
Nykyisessä duunissa ei ole mitään vikaa ja jopa pidän siitä. Irtisanomisesta tulisi bonukseksi mukava kädenpuristus niin oikein mielelläni sen ottaisin vastaan ja menisin muualle töihin.
Ilman kädenpuristusta en viitsisi alkaa
Selittelyn makua, keksit juttua aina hetkessä eteenpäin. Ensin leuhkit kuinka saisit palkkaa enemmän, nyt se onkin vain "muutaman satasen", jolla ei tunnu olevan sinulle merkitystä. Uudesta työyhteisöstäkään et tiedä yhtään sen enempää siinä tilanteessa kun sinut on jo irtisanottu tai etsit työtä työssäkäyvänä. Jos olet niin mahtava, miksi sinut edes irtisanottaisiin? Jos firma menee konkkaan, tuskin kädenpuristusta on tulossa.
Et vaikuta penaalin terävimmältä...
Kuka nyt tietäisi toisten firmojen työyhteisöistä? Ja miten niin vain muutama satanen, ihan ok palkankorotus sellainen olisi vaikka kaikille ei stressin arvoinen olisikaan. Se kädenpuristus näissä on se houkutteleva juttu. Ja tosiaan, hyvää harvemmin irtisanotaan, minua ei ole irtisanottu, siksi sanonkin että sellainen kelpaisi oikein hyvin.
Olen aiemminkin asettanut itseni ehdolle YT-neuvotteluissa ja nettosin siitä silloin vuoden palkan.
Juu, laita treffisivustolla alhaiset tulot eikä ketään kiinnosta saatika vieraile profiilissa.
Jos laitat esim 80.000€/vuositulot, niin jopas alkaa löytymään kiinnostusta, ei tarvitse edes pituutta säästää ylöspäin. Suomi24 treffeissä viikkovierailuja olisi profiilissa 0kpl kun rehelliset tulot. Laitoin kokeen vuoksi 100.000€/vuosi ja vierailuja heti samalla viikolla 30kpl.
Ihminen, joka jo heti alkuun ottaa puheeksi rahatilanteensa (oli sitten rikas tai köyhä) ei kiinnosta mua millään tasolla.
On melkoinen ero onko varallisuuden arvo 1 000,01€ vai 9 999,99€, puhumattakaan, jos ap tarkoitit, että ennen pilkkua on 6 numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen aloitus. On hyvin vaikeaa löytää kumppania, joka ei olisi ahne rahan perässä hiihtäjä hakemassa taloudellista pottia.
Siksi naiselle on pakko asettaa vaatimuksia. Lisäksi olisi suotavaa, ettei nainen on itsekin työtön eikä aio mennäkään töihin, koska se on nähty miten työt vääristää prioriteettejå. Jotenkuten työssäkåynti voi vielämennä, jos sitten pokka riittää asettamaan hyvän elämän kuitenkin työn edelle. Ei se niin saa mennä, että hyvät jutut passataan tai siirretään myöhemmäksi, koska pitää mennä töihin. Kyllä sen pitää olla työ, joka jätetään väliin. Voi mennä sitten jää aikaa hyviltä jutuilta.
Tuo on se ehdoton vaatimus, mistä ei voi tinkiä. Nainen ei saa myöskään olla absolutisti eikä huumevastainen. Eli lasiin ei syljetä. Jos on pakko räkiä, voi räkiä vaikka poliisia naamaan.
Kolmentena on ehdoton persujen ja kokoomuksen inhoaminen ja vastustaminen. Näitä vastenmie
Olipa sekavaa tekstiä. Suotavaa ettei nainen ole työtön mutta töihin ei saisi silti mennä
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta kuin raha ja status. Av-mammat ovat vain rupsahtaneita keski-ikäisiä akkoja, jotka eivät kelpaa enää "tasoaan" oleville rikkaille statusmiehille. Sen takia täällä on kiva lukea näitä katkeria juttuja, kun tietää mikä se todellisuus siellä ruudun toisella puolella on :).
Todellisuus on se, että av-mammat on parisuhteissa ja äitejä. Sinä taas katkeroitunut insel :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli väärä nainen.
Sekin, tämä on lajityypillistä käytöstä ihmisnaaraille.
Kokeilkaa tapailla jotain toista lajia vaihteeksi.
Luultavasti on kokeillut jo. Lampaat on aika suosittuja.
Köyhän miehen kanssa ei vaan kauniin naisen kannata pariutua. Kyllä nää äijänkäppyrät tietää sen, siksi haukkuu naisia kerjäläisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, laita treffisivustolla alhaiset tulot eikä ketään kiinnosta saatika vieraile profiilissa.
Jos laitat esim 80.000€/vuositulot, niin jopas alkaa löytymään kiinnostusta, ei tarvitse edes pituutta säästää ylöspäin. Suomi24 treffeissä viikkovierailuja olisi profiilissa 0kpl kun rehelliset tulot. Laitoin kokeen vuoksi 100.000€/vuosi ja vierailuja heti samalla viikolla 30kpl.
Tuliko ne vierailijat sinun luo kotitreffeille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pinnallisuutta se on, jos ei halua miestä elätettäväksi? Minä tienaan itse ihan kivasti, enkä tosiaan halua päätyä maksajaksi. Tai sitten vaihtoehtoisesti unohtaa matkustelut ymv. Ja jos on selvästi aikuisesta kyse, köyhyys kertoo usein elämänhallinnan puutteesta tai toimintakyvyn rajoituksista muutenkin.
Ja newsflash, köyhyydestä ei suoraan seuraa se, että on sitten aivan ihana ihminen. Kyllä riittää paskiaisia köyhissäkin.
Onko esim. työttömäksi joutuminen "elämänhallinnan puutetta"?
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa jotenkin junttimaiselta ja white trash-meiningiltä alkaa mainostaa omaan köyhyyttään tuntemattomalle deittisovelluksessa. Iteltä lopahtaisi mielenkiinto jo ihan sen takia. Tulee mieleen joku itsesäälissä rypevä kalsareissaan kotona makaava ihminen.
Itse en haluaisi edes varakasta "työtöntä", eli esim. sellaista joka elää vaikka perintörahoilla tekemättä mitään. En usko että olisi mitään yhteistä puhuttavaa sellaisen kanssa, jonka ei tarvitse tehdä mitään elantonsa eteen, eikä ymmärtäisi työssäkäyvän arkea. Tietysti on eri asia jos etsii aktiivisesti työtä ja on ajatuksissa halua työllistyä, eikä aikomus heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. Kyllähän työttömäksi voi tässä jäädä itse kukin milloin vain. Jos taas on kokopäivätyössä käyvä ihminen ja silti "köyhä" niin ehkä siinä vaiheessa kiinnostaisi köyhyyden syyt? Pelivelat, alkoholismi, viisi lasta viidelle eri naiselle ja elatusmaksut? Rehellinen
Mulle kävisi varakas ,,työtön,, jos hänellä olisi joku intohimoharrastus, ikuinen opiskelu, treenaaminen tai yleensä joku asia, jota hän tekisi työnkaltaisesti ja olisi siitä innostunut. Parempi se olisi kuin työtänsä vihaava ihminen, jonka on vain pakko käydä töissä rahan takia ja sitten on aina k**pä otsassa sen takia.
Jos joku ilmoittaisi treffeiilä olevansa köyhä, niin tulisi mieleen, että mitä hän haluaa. Haiskahtaa heti vanha kala. Etsiikö hän elättäjää, sääliä vai onko sosiaalisesti kömpelö. Minulle ei käy noista mikään. Jotenkin ei kuulu aikuiseen normikeskusteluun, että kerrotaan, paljonko on varaa. Varallisuuden ei pitäisi olla ensimmäinen asia mikä lyödään pöytään tutustuessa muihin ihmisiin. Sama jos ilmoittaa olevansa rikas, niin miksi? Yrittääkö tehdä rahalla vaikutusta, ostaa kiinnostukseni rahalla, valehteeko ja käykö ihan täysillä? Joka tapauksessa omaisuudesta ja rahoista puhuminen ensitreffeilla on turn off. Enemmän kiinnostaa synkkaako ja onko kemiaa ihmisen kanssa, että kannattaako tutustumista jatkaa.
Jos henkilö kiinnostaa, niin kyllähän sitä paremmin tutustuessa sitten henkilön arjesta ja elämäntyylistä voi päätellä, miten paljon varallisuutta on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämäntapatyötön?
Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön.
Se, että on työttömänä omasta halustaan, ja pitää työntekoa ulkopuolelta tulevana vaatimuksena sen sijaan, että olisi omaksunut itsensä elättämisen osaksi maailmankuvaansa. Tällä hetkellä on työttömänä moni sellainen, joka haluaisi tehdä työtä, mutta töitä ei ole.
Tapatyötön ymmärtää, että kerran sitä vaan eletään eikä halua tuhlata aikaa mihinkään turhaan paskaan.
Moni työ ei ole turhaa paskaa.
Kaikki työ on paskaduunia, joka on pois omasta rajallisesta elämänajasta.
Ensimmäisenä voidaankin lopettaa ne työt missä hoidetaan sun tukiasioita ja jäät ilman tukia.
Ottaisin aika vikkelästi etäisyyttä, jos joku lähes tuntematon ilmoittaisi olevansa rikas.... tai köyhä. En juttele raha-asioistani edes ystävieni kanssa, ei kuulu muille yhtään.