Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on olla perheen pääelättäjä. Ellei mies pysty tähän, hän ei voi seurustella. Työtön mies ei voi seurustella. Ensin on laitettava oma talous kuntoon, ja vasta sitten tulee puolison etsimisen vuoro.
Kyllä työtön ja köyhä mieskin voi seurustella, mutta ei siinä mitään tulevaisuutta voi rakentaa. Ei voi edes muuttaa yhteen, koska sitten sen köyhän sossutuet pienenee kun yhteiskunta olettaa työssäkäyvän kumppanin elättävän, vaikka sillä olisikin ihan surkea palkka. Ja lapsia ei tietenkään saa syntyä.
Jonkinlaiseen erillään asumis tapailusuhteeseen, seksisuhteeseen tms sellainen mies voisi käydä, edellyttäen että on kuitenkin päästään terve.
Pitkäaikaistyöttömät yleensä ei ole. Ja sellaiselle kun kerran menet antamaan niin saat siitä hirveän sekoilevan riesan, kun eihän sellaisella miehellä ole mitään menetettävää. On koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat rahanahneita miesvihaajia.
Haluavat Guggia ja LV:tä. Köyhän miehen halaus synttärilahjaksi ei kelpaa.
Guggista en ole kuullutkaan, mutta eikös joku LV-merkkinen saippua ole juuri köyhälle sopivan halpa lahja.
Jos tarkoitit Guccia ja Vuittonia niin selvästi eivät ole sellaisia joista sinun tarvitsee murehtia. 😀
Ja suomalainen nainen osaa nuokin ostaa itse halutessaan.
Nimim Pradaa, Valentinoa ja Burberryä päällä tälläkin hetkellä. Ihan itse nämä ostanut.
Heh 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava ajattelutyyli.
Irtisanomista helpotetaan.
Eli jos sut irtisanotaan ja omaisuus menee ulosottovirastolle et kelpaa enää ikinä kenellekään.
Outo oletus että kaikki olisivat ulosotossa.
Leikattua ansiosidonnaista saa puolitoista vuotta ja sen yleistuki 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Toimeentuloessa lainat ei ole menoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua, ne pitää myydä.
Ne voi myydä myös joutumatta ulosottoon. Joillain on sen verran järkeä, että osaavat sopeutua uusiin olosuhteisiin työllisyystilanteen m
Asuntokauppa ei käy.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta ja koko ajan tulee perikuntien asuntoja myyntiin.
Nuorempi sukupolvi ei saa asuntolainaa määräaikaisilla töillä eikä osa-aikatöillä eikä nolla-sopimuksilla eikä työkokeiluilla eikä palkkatukitöillä.
Tässä on ulosottoviraston myyntisivut missä on myynnissä ihmisiltä ulosmitattuja asuntoja https://www.ulosottolaitos.fi/myynti-ilmoitukset/fi/index.html
Ole hönö jo hiljaa
M iehen on oltava rikas ja / tai isokullinen. Mieluiten mustakullinen.
Vierailija kirjoitti:
M iehen on oltava rikas ja / tai isokullinen. Mieluiten mustakullinen.
No hanki toki tuollainen mies, jos sellaista kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan hiukan yli 60 000e vuodessa ja olen päättänyt, että en enää deittaile yhtäkään miestä, joka tienaa minua vähemmän. Olen kyllästynyt elättämään laiskoja saamattomia miehiä.
Öööö, teet vain niin kuin aloittaja ja et elätä? Ei parisuhde ole mikään velvoite toisen elättämiseen😅😅
Kyllä sattuu olemaan, avioliitossa on elatusvelvollisuus puolison suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä.
Ei ketään miestä kiinnosta naisen rahat.
Miksi ne persaukiset miehet sitten ovat aina nimenomaan työssäkäyvien ja koulutettujen naisten perässä ja sitten kiukutellaan kun ei juuri NIILLE naisille kelpaa köyhä mies?
Ja aina se käännetään niin päin, että naiset on rahan perään, vaikka mies itse on yrittämässä loisimaan naisen rahoilla.
Miksei sille köyhälle miehelle kelpaa köyhä nainen, jos kerran rahalla ei ole mitään merkitystä? Ja turha väittää ettei nekään huoli köyhää miestä. Kyllä köyhiä pareja on tämä maa pullollaan.
Miksi varakas tai hyvä palkkainen nainen, ottaisi jonkun tonnin eläkettä saavan papan tai miehen elätettäväkseen? Tuollaisia hyväksikäyttäjä ukkoja on paljon,taidan kysyä seuraavaksi onko paljon rahaa ja paljonko hehtaareja? Taitaisi loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava ajattelutyyli.
Irtisanomista helpotetaan.
Eli jos sut irtisanotaan ja omaisuus menee ulosottovirastolle et kelpaa enää ikinä kenellekään.
Outo oletus että kaikki olisivat ulosotossa.
Leikattua ansiosidonnaista saa puolitoista vuotta ja sen yleistuki 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Toimeentuloessa lainat ei ole menoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua, ne pitää myydä.
Ne voi myydä myös joutumatta ulosottoon. Joillain on sen verran järkeä, että osaavat
lyhyt mies nimittelee naisia hönöiksi. Törkeitä.
Mä keksein uuden lempinimen lyhyelle miehelle, joka nimittelee naisia hönöiksi ja se on NYSÄ.
NYSÄ the little man.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan hiukan yli 60 000e vuodessa ja olen päättänyt, että en enää deittaile yhtäkään miestä, joka tienaa minua vähemmän. Olen kyllästynyt elättämään laiskoja saamattomia miehiä.
Öööö, teet vain niin kuin aloittaja ja et elätä? Ei parisuhde ole mikään velvoite toisen elättämiseen😅😅
Eikä tarvitse olla naimisissakaan. Kyllä sosiaali tuissa huomioidaan jos tyyppi asuu työssä käyvän kumppanin kanssa, niin oletetaan kumppanin elättävän.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on juttu palolaitoksesta.
"Seksistä puhutaan yhtä yleisesti kuin urheilusta.
Pelastajien ja ensihoitajien kahvipöydissä ruoditaan muun muassa työkavereiden seksielämää.....
Palokunnan juhlissa kosketeltiin ja lähenneltiin paljussa ihan urakalla, naimisissa olevat miehet vielä."
Vierailija kirjoitti:
"Näissä ammateissa on eniten psykopaatteja:
1. Toimitusjohtajat 2. Lakimiehet 3. Media (televisio / radio) 4. Myyntihenkilöt 5. Kirurgit 6. Journalistit 7. Poliisit 8. Papisto 9. Kokit 10. Valtion virkamiehet"
Vierailija kirjoitti:
Miksi varakas tai hyvä palkkainen nainen, ottaisi jonkun tonnin eläkettä saavan papan tai miehen elätettäväkseen? Tuollaisia hyväksikäyttäjä ukkoja on paljon,taidan kysyä seuraavaksi onko paljon rahaa ja paljonko hehtaareja? Taitaisi loukkaantua.
Monellakaan miehellä ei ole tulevaisuudessa omaishoitajaa. Se pitää ottaa jo nuorempana, ei yli 50- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksi monella miehellä on niin ruma vaimo, että se on valittu palkan perusteella ja sitä vaimoa petetään joka välissä.
Ei ketään miestä kiinnosta naisen rahat.
Miksi ne persaukiset miehet sitten ovat aina nimenomaan työssäkäyvien ja koulutettujen naisten perässä ja sitten kiukutellaan kun ei juuri NIILLE naisille kelpaa köyhä mies?
Ja aina se käännetään niin päin, että naiset on rahan perään, vaikka mies itse on yrittämässä loisimaan naisen rahoilla.
Miksei sille köyhälle miehelle kelpaa köyhä nainen, jos kerran rahalla ei ole mitään merkitystä? Ja turha väittää ettei nekään huoli köyhää miestä. Kyllä köyhiä pareja on tämä maa pullollaan.
Erillään asuminen on ihan hyvä. Molemmat siivoaa omat kodit ja saa olla rauhassa omassa kotona, jos mies on esim. yh-isä ja sillä on lastenhoitovuoro tai äiti kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta parisuhteessa ei ole. On toisenlaisiakin parisuhteita kuin avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Mä keksein uuden lempinimen lyhyelle miehelle, joka nimittelee naisia hönöiksi ja se on NYSÄ.
NYSÄ the little man.
Ole trade vaan hiljaa.
No mee leipäjonoon iskemään naisia ja esitä sielläkin köyhää.
Ehkä hän aavisti että olet joku Auervaara joka on kohta kinumassa rahaa. Outoa mainostaa olevansa köyhä.
Ei tuo minusta kerro pinnallisuudesta vaan varovaisuudesta. Miksi joku kertoisi olevansa köyhä? Odottaa rahaa? Haluaa ehkä seuraavaksi lainata muutaman kympin? Epäilee, ettei kertojalla ole kaikki päässä kunnossa? Ei se ole mikään iso juttu, jos joku on köyhä, mutta tutustumisvaiheessa alkaisi kyllä hälytyskellot soida.