Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (515)

Vierailija
481/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus. Eivät ole. Syy siihen että katosi on se että olet käsittämättömän tyhmä. Mies

Vierailija
482/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksein uuden lempinimen lyhyelle miehelle, joka nimittelee naisia hönöiksi ja se on NYSÄ.

NYSÄ the little man.

Tai metrin hukkapala.

Sanotaan täällä naisiakin mätisäkeiksi ja siiderivalaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käyn töissä ihan omasta tahdosta"

Eli ei vaatinut, mutta uhriudut silti asialla.

Etkö sinä pidä työntekoa tärkeänä? Saatko rahasi kelasta? 

En todellakaan pidä tärkeänä, enkä tykkää ihmisistä, jotka ovat niin ahneita raharaharaha-tyyppejä, että vaativat sitä.

Sinun sitten kannattaa etsiä ihmisiä joille se työ ei ole tärkeää. Ja ehdottomasti ei kannata sellaisten kanssa mennä treffeille jotka arvostavat normaalia elintasoa. 

En ole aseta kenellekään mitään ennakko-odotuksia ja annan kaikille mahdollisuuden. Aika sitten näyttää.

Helppo ajatella noin, jos ei ole mitään menetettävää. 

Vierailija
484/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sen kauniin naisen pitäny sitte kysyä että paljo sä tarviit??

Vierailija
485/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todellakin on noin pinnallisia, lisää tuohon että kerrot olevasi työtön. Naiset ei ainoastaan blokkaa sinua, he halveksivat sinua ja sinulla ei ole edes ihmisarvoa Suomessa. Sentakia en halua olla missään tekemisissä naisten kanssa, paljon mukavampi kun tuota porukkaa ei pyöri jaloissa.

Vierailija
486/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todellakin on noin pinnallisia, lisää tuohon että kerrot olevasi työtön. Naiset ei ainoastaan blokkaa sinua, he halveksivat sinua ja sinulla ei ole edes ihmisarvoa Suomessa. Sentakia en halua olla missään tekemisissä naisten kanssa, paljon mukavampi kun tuota porukkaa ei pyöri jaloissa.

käytä sitä priglespurkkia, se riittää sulle.

Vierailija
487/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M iehen on oltava rikas ja / tai isokullinen. Mieluiten mustakullinen.

No hyh hyh mikä haave sulla.

Vierailija
488/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, laita treffisivustolla alhaiset tulot eikä ketään kiinnosta saatika vieraile profiilissa. 

Jos laitat esim 80.000€/vuositulot, niin jopas alkaa löytymään kiinnostusta, ei tarvitse edes pituutta säästää ylöspäin. Suomi24 treffeissä viikkovierailuja olisi profiilissa 0kpl kun rehelliset tulot. Laitoin kokeen vuoksi 100.000€/vuosi ja vierailuja heti samalla viikolla 30kpl. 

Tuliko mieleen, että nettihuijarit etsii mielellään noita hyvätuloisia deittisivuilta, jotta saisi seniileiltä pappila huijattua rahaa naisten feikkiprofiileille. Joltain työttömältä huijarit ei jaksa muutamia senttejä yrittää nyhtää. 

Vierailija
489/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, laita treffisivustolla alhaiset tulot eikä ketään kiinnosta saatika vieraile profiilissa. 

Jos laitat esim 80.000€/vuositulot, niin jopas alkaa löytymään kiinnostusta, ei tarvitse edes pituutta säästää ylöspäin. Suomi24 treffeissä viikkovierailuja olisi profiilissa 0kpl kun rehelliset tulot. Laitoin kokeen vuoksi 100.000€/vuosi ja vierailuja heti samalla viikolla 30kpl. 

Tuliko mieleen, että nettihuijarit etsii mielellään noita hyvätuloisia deittisivuilta, jotta saisi seniileiltä pappila huijattua rahaa naisten feikkiprofiileille. Joltain työttömältä huijarit ei jaksa muutamia senttejä yrittää nyhtää. 

*Papoilta

Vierailija
490/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keksein uuden lempinimen lyhyelle miehelle, joka nimittelee naisia hönöiksi ja se on NYSÄ.

NYSÄ the little man.

Ole trade vaan hiljaa.

Ole sä putkari vaan itse hiljaa.

Vierailija
491/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen mies sai pakit kauniilta naiselta, voiton päivä!

Vierailija
492/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tänne kirjoittele kuin sote-alan naiset joille on elämässä tärkeintä sisältöä auton, laukun ja ulkomaanmatkojensa hinnat?

Sitten kaffeella vertaillaan miesten pituudet ja vuositulot. Missä on lomailtu ja paljonko tonneja maksoi.

On selvää että peruskorvauksella elävä työtön ei voi kovin kummaista ostaa kuukaudessa ylimääräistä ja jos miehen/naisen haaveissa on kumppanin kanssa ostaa esim. omistus asunto, ei työttömyyskorvauksella elävä mies/nainen asuntolainaa saa.

Alkaa löytyä muuten perinnöksi jonkun asunnon saaneita miehiä jotka pärjää työttömänäkin vaatimuksella "omillaan". Entäs näin? Tullaan toisesta suunnasta kysymykseen: mitä lisäarvoa nainen antaa tälläiselle miehelle? Puhumattakaan että on peritty ok-talon tölli pellon reunalta jossa kk-kulut vielä pienemmät.

Palstan sote-naisethan karttaa köyhempiä sinkkumiehiä jota muka joutuvat "elättämään" vaikka tämä tulisi työttömyy

Anteeksi nyt vain, mutta missä ihmeen todellisuudessa sä oikein elät? Mistä sä vedät nuo harhaiset juttusi?

Mä olen sotealalla töissä ja olen ollut töissä ja harjoitteluissa monissa eri paikoissa. Kahvitauoilla ei todellakaan vertailla miesten pituuksia ja tuloja. Lomalla jos ollaan käyty, niin ne on maksettu yksin tai yhdessä puolison kanssa. Lomien hinnoista ei puhuta mitään. Elämän tärkeimmät sisällöt ei todellakaan ole auto, laukku ja ulkomaanmatkojen hinnat. 

Nyt oikeasti jotakin todellisuudentajua näihin teidän juttuihin. On niin harhaista joidenkin jutut näissä paskaulinaketjuissa, että huh huh. 

T: Sairaanhoitaja ja sinkku joka maksaa ihan itse elämisensä, matkustelunsa yms. 

Vierailija
493/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olipa sekavaa tekstiä. Suotavaa ettei nainen ole työtön mutta töihin ei saisi silti mennä" 

Pieni kirjoitusvirhe, mutta kontekstista tulee kyllä ilmi, että mieluiten työtön nainen jolla ei ole aikomustakaan mennä töihin. Syyt olivat mielestäni järkeviä ja hyvin perusteltuja.

Vierailija
494/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliö mies laittaa tulonsa näkyville deittiprofiiliin. On ne tulot mitkä tahansa niin kierrän tuollaiset tyypit kaukaa. 

Vierailija
495/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han puhuu paskaa ja nauttii kun vastaillaan, mutta kuvitellaan että hän puhuu totta. 

Eikö hänen kannattaisi mielummin näyttää että on pinkka kunnossa, saada useampi nainen kiinnostumaan ja valita paras? Anna naisen olla pinnallinen, ulkonäön perusteella sä kuitenki muijas valkkaat.

Ei köyhää miestä kannata ottaa, se ei ole järkevää.

Vierailija
496/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M iehen on oltava rikas ja / tai isokullinen. Mieluiten mustakullinen.

Jos siis etsii miespuolista kumppania... 

Vierailija
497/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pinnallista siinä on ettei halua köyhää kumppania jos sellainen ei itse ole ja nauttii tietystä elintasosta johon toivoo myös kumppaninsa pystyvän osallistua? Itse annoin aviopuolisolle lopulta lähtö passit koska jäi työttömäksi. Tämä ei olisi haitannut jos olisi etsinyt uutta ja sillä aikaa esom hoitanut kodin. Mut ei. Lusmuili kotona, ei juuri töitä hakenut ja oli vaan, lähinä vaaka asennossa sohvalla olut kädessä. Odotti silti elintasonsa pysyvän samana kuikän ennenkin ja mun olisi sitten pitänyt se kustantaa. Maksaa matkat, ravintolat, hänenkin autonsa kulut, kaikki kotiin liittyvät hankinnat, ruoat (Ja mielellään vielä valmistaakkin ne työpäiväni jälkeen, heti kun olen ulkoiluttanut yhteisen lemmikin kun toinen makasi aamusta iltaan katselemasaa telkkaria.) Asenne oli että "katellaan jos jotain löytyy joskus, ei täs kiire työelämään takaisin ole, näin on ihan mukavaa" No mä jätin katselemaan ihan keskenään. Pummia kallista kivirekeä perässä vedettäväksi kun en tarvinnut mihinkään. Mä ainakin kärsin puolison köyhyydestään sekä henkisesti että rahallisesti. Sitä joko maksaa kaikesta mukavasta yhteisestä kaksinkertaisen hinnan tai menee yksin.  Päädyin paljon mielluummin menemään yksin ja loinen sai kerätä luunsa. 

Vierailija
498/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla niin typerä että kusee omiin muroihinsa ja luulee olevansa vielä joku älypää??

Vierailija
499/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen ei halua seksiä tai parisuhteeseen kanssasi ei tarkoita sitä että hän halveksisi sinua.

Sinä ilmeisesti halveksit naisia joiden kanssa et seksiä halua? Tässä on miesten ja naisten perustavanlaatuinen ero.

Naiset nyt vain eivät halua kaikkia miehiä. Ne miehet joita nainen ei halua ovat vähän samanlaisia naiselle kuin muut naiset. Ei nainen heitäkään halveksu, yksinkertaisesti ei vaan halua heitä. 

Vierailija
500/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Onhan se pinnallista jos ei halua köyhää ukkoa elätettäväksi.