Onko kukaan nähnyt missään myynnissä niitä "ei virpomista" kylttejä??
Kommentit (18)
Parempi kyltti on laittaa oveen printatut lakitekstit kotirauhan rikkomisesta sekä törkeästä kotirauhan rikkomisesta. Jos osaa "ei virpomista" -kyltin lukea, kyllä silloin osaa lukea myös ne lakitekstit.
Mua kans rasittaa ku ipanat on kinuamassa karkkia niiden rumien risujensa kanssa
Ei ole askartelua kirjoittaa lapulle "ei virpomista".
Tarviiko sellainen oikein ostaa? Sen kun tekstaat vaikka maalarinteipille ja länttäät ovikellon viereen.
Artesaaneille askarteluvinkki siitä. Koko perheen messuille myymään kylttejä.
Oikeesti.....yks päivä vuodessa.
Lasten ilo!
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko sellainen oikein ostaa? Sen kun tekstaat vaikka maalarinteipille ja länttäät ovikellon viereen.
No olisi ollut nätti sellainen kyltti, näin niitä joskus kaupassa ja haluaisin sellaisen. Huomataan paremmin varmasti kun joku maalarinteippituhru ovessa.
EI VIRPOMISTA EIKÄ "VIRPOMISTA", KIITOS!
Vierailija kirjoitti:
Mua kans rasittaa ku ipanat on kinuamassa karkkia niiden rumien risujensa kanssa
Mitäpä, jos lapset eksyvät jonkun tuomitun väkivaltarikollisen ovelle tai vaikka narkkareiden ovelle? Silloin voi asiasta osoittaa syyttävällä sormella myös lasten vanhempia, jotka eivät tuon taivaallista välitä lastensa turvallisuudesta, kun antavat heidän noin holtittomasti hakeutua tekemisiin tuollaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ilo!
On myös halloween. Silloin avaan oven mielummin ja jaan karkkia. Pääsiäisen saan skipata. Rumia ne risutkin on.
VIRPOMINEN: vain sukulaiset kummit serkut, ei muita!
Hei k e h arit, ei sitä ovea tarvi avata.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ilo!
Ajattelin ennen noin. Asun kuitenkin paikassa, jossa naapurit eivät yleensä edes tervehdi. En ymmärrä, että miksi minun sitten pitäisi kerran vuodessa antaa ventovieraille lapsille kerran vuodessa rahaa tai karkkia. En nyt mitään tylyä kylttiä laita, mutta olen tuon päivän pois kotoa.
Annan olutta jos tulee pimpotteleen.
Vieläkö joku uskaltaa päästää lapsia tuntemattomien oville? Ei mulla mitään sitä vastaan ole sanon vaan ei ole mitään annettavaa joten ei kiitos, mutta ei täällä yleensä käy kun ovet on lukittu 24/7 ja naapurin lapset on kasvaneet tuosta jo ulos.
https://www.lapinkansa.fi/pienet-noidat-puput-ja-kissat-ovat-pian-taas-…
kysy täältä mistä niitä saa
Miten olisi vanha kunnon "Kerjääminen ja kaupustelu kielletty" -kyltti?
Ja ei, en halua askarrella itse sellaista vaikka se olisi kuinka helppoa.