Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (515)

Vierailija
401/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäisenä alkaa toitottaan varallisuuttaan tai varattomuuttaan, kertoo se ihmisestä aivan tarpeeksi, ettei mitään muuta ihmisessä ole toiselle ihmiselle ja koska muutakin siinä ihmisessä pitäisi olla.. 

Haistakaa paska ä.mmät! Ap ihan selvästi kirjoitti, että nainen aloitti rahan kerjäämisellä, mutta totta kai naisten valikoiva ymmärrys jättää tuon seikan kokonaan huomiotta.

Ai niinkö?

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija

02.11.2025 | 19:00

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Vierailija
402/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

366, miten kukin tykkää aikaansa kuluttaa. Sen pitää kuitenkin olla oma valinta mihin muilla ei ole mitään sanomista.

No joo, vähän hassua vaan irvailla työn olevan turhaa paskaa ja sitten käyttää itse aikaansa vielä turhempaan paskaan. Ja saat olla ihan rauhassa työtön minun puolestani, mutta ei sinullakaan pidä olla mitään sanomista ihmisten deittailustandardeihin, vaikka niihin kuuluisi sellainen asia, johon et itse yllä.

Kuten jo sanoin, jokainen saa päättää vaatimuksensa itse ja jokainen saa olla niistä mitä mieltä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juttu palolaitoksesta. 

"Seksistä puhutaan yhtä yleisesti kuin urheilusta.

Pelastajien ja ensihoitajien kahvipöydissä ruoditaan muun muassa työkavereiden seksielämää..... 

Palokunnan juhlissa kosketeltiin ja lähenneltiin paljussa ihan urakalla, naimisissa olevat miehet vielä."

https://yle.fi/a/3-12149230

Vierailija
404/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inccel näkee siis naiset kerjäläisinä ja rottina. Mun mielestä voivat jatkossakin käyttää sitä priglespurkkia se on halpa naisen korvike, sen pitäs riittää.

Vierailija
405/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inccel näkee siis naiset kerjäläisinä ja rottina. Mun mielestä voivat jatkossakin käyttää sitä priglespurkkia se on halpa naisen korvike, sen pitäs riittää.

Ihan kaikki työtä ja tienaamista vaativat ovat tuollaisia. Ahneita orjuuttajia, jotka vaativat vapaita ja puhtaita sieluja myymään itsensä paholaiselle. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
406/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia kiinnosta kuin raha ja status. Av-mammat ovat vain rupsahtaneita keski-ikäisiä akkoja, jotka eivät kelpaa enää "tasoaan" oleville rikkaille statusmiehille. Sen takia täällä on kiva lukea näitä katkeria juttuja, kun tietää mikä se todellisuus siellä ruudun toisella puolella on :).

Tämä on aina ärsyttänyt näissä nettikeskusteluissa. Olevinaan tiedetään muutaman sanan perusteella, millainen ihminen siellä ruuden toisella puolella on. Ei, et sinä tiedä. 

Nämä peilaavat nettikeskustelijoita itseensä. Kuvittelevat että muutkin ovat samanlaisia kuin itse. 

Haukaahan näitä välillä on lukea, kun itse kuitenkin tietää sen totuuden, tulee vain toisen kyvyttömyys kuvitella erilaisuutta esiin. 😀

Vierailija
407/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tähän ikään mennessä tavannut mitään pummivia tai loisivia naisia. Kaikki ovat käyneet töissä ja talous on ollut kunnossa.

Mistä hatusta te näitä juttujanne revitte?

Ne elää itsekin kelatuilla ja viettävät aikaansa jossain lähiöräkälässä. Maailmankuva on sitten mitä on. 

Ei ihme ettei normaalit naiset kiinnostu. 

Vierailija
408/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kerro varallisuudestani (säästöt, palkka jne.) mitään pidemmissäkään tapailusuhteissa. Tämä saa monet kihisemään uteliaisuudesta, mutta mitä helvettiä tarkat tiedot omaisuudestani kellekään kuuluuvat? Elämäntyylistäni (asunto, auto, mökki yms.) voi kuitenkin päätellä, etten ole persaukinen.

Vierailija
409/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jos näkisimme koko keskustelun, voisimme yhdessä todeta, ettei syy ollut tuo.

On vain kiva ulkoistaa ongelmat itsestään. Ja esittää että naurattaa vaan. :DD

Vierailija
410/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran joku mies heti alkoi kertoilla raha-asioistaan, mutta toiseen suuntaan. Kertoi olevansa varakas. (tosin tämä oli ihan treffeillä, ei netissä)

Ihan suoraan sanoin hänelle että mielestäni raha-asiat ovat vähän kuin terveysjutut - niistä ei ihan ensimmäisenä jutella, vaan ensin tutustutaan ihmisinä. Lähdin pois tilanteesta. 

Jos olisi netissä tuollaisia alkanut sönköttää niin olisin varmaan myös blokannut. 

Vierailija
411/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muutaman vuoden blokannut facebookissa järjestään jokaisen junttikommentoijan, joka viljelee uutisaiheisiin naurureaktioita tai pilkkakommentteja. Heitä on varmasti jo useampi tuhat. (Varmaan 60% miehiä, joilla on kansikuvassa auto.)

Tämä on nyt deittallessa osoittautunut hyödylliseksi. Jos on siellä blokatuissa, voin samantien blokata muuallakin.

Vierailija
412/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tähän ikään mennessä tavannut mitään pummivia tai loisivia naisia. Kaikki ovat käyneet töissä ja talous on ollut kunnossa.

Mistä hatusta te näitä juttujanne revitte?

Ne elää itsekin kelatuilla ja viettävät aikaansa jossain lähiöräkälässä. Maailmankuva on sitten mitä on. 

Ei ihme ettei normaalit naiset kiinnostu. 

Baareissa en tykkää käydä, mutta on silti kysyttävä, että pitäisikö vaihtaa hyvä ja hauska johonkin tylsään ilonpilaajaan?

Vierailija
413/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käyn töissä ihan omasta tahdosta"

Eli ei vaatinut, mutta uhriudut silti asialla.

Etkö sinä pidä työntekoa tärkeänä? Saatko rahasi kelasta? 

En todellakaan pidä tärkeänä, enkä tykkää ihmisistä, jotka ovat niin ahneita raharaharaha-tyyppejä, että vaativat sitä.

Sinun sitten kannattaa etsiä ihmisiä joille se työ ei ole tärkeää. Ja ehdottomasti ei kannata sellaisten kanssa mennä treffeille jotka arvostavat normaalia elintasoa. 

Vierailija
414/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Eihän tasa-arvoista parisuhdetta perusteta itseään heikommassa asemassa olevan kanssa.

Hyvä kohtelu ei ole sitä että haluaa parisuhteen. 😂

Jaa, ei mua ainakaan haittaa naisen "asema". Onpas nykyajan naiset kovin elitistisiä😬😬

Jaa, mielelläsi lähtisit treffeille jonkun katukerjääjän jolla puuttuu hampaat ja jalka? Hän on sinua heikommassa asemassa. Elättäisit hänet myös? 

Vierailija
415/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käyn töissä ihan omasta tahdosta"

Eli ei vaatinut, mutta uhriudut silti asialla.

Etkö sinä pidä työntekoa tärkeänä? Saatko rahasi kelasta? 

En todellakaan pidä tärkeänä, enkä tykkää ihmisistä, jotka ovat niin ahneita raharaharaha-tyyppejä, että vaativat sitä.

Sinun sitten kannattaa etsiä ihmisiä joille se työ ei ole tärkeää. Ja ehdottomasti ei kannata sellaisten kanssa mennä treffeille jotka arvostavat normaalia elintasoa. 

En ole aseta kenellekään mitään ennakko-odotuksia ja annan kaikille mahdollisuuden. Aika sitten näyttää.

Vierailija
416/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen määräaikaisia töitä ja siivoan kotia paremmin ja enemmän työttömänä ollessa. Työssä käydessä olen väsyneempi. En polta tupakkaa enkä juo alkoholia. 

Mutta kaikkia yleistyksiä täällä näkee kyllä. 

Vierailija
417/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki työtä ja tienaamista vaativat ovat tuollaisia. Ahneita orjuuttajia, jotka vaativat vapaita ja puhtaita sieluja myymään itsensä paholaiselle. Sukupuolesta riippumatta.

Parempi kun olet yksin.

Vierailija
418/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se oli väärä nainen.

Se oli fiksu nainen. 

Ap itse on rahanhimoinen, mutta jostain syystä nainen ei saisi olla. 

Vierailija
419/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämäntapatyötön? 

Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön.

Se, että on työttömänä omasta halustaan, ja pitää työntekoa ulkopuolelta tulevana vaatimuksena sen sijaan, että olisi omaksunut itsensä elättämisen osaksi maailmankuvaansa. Tällä hetkellä on työttömänä moni sellainen, joka haluaisi tehdä työtä, mutta töitä ei ole.

Tapatyötön ymmärtää, että kerran sitä vaan eletään eikä halua tuhlata aikaa mihinkään turhaan paskaan.

Moni työ ei ole turhaa paskaa.

Kaikki työ on paskaduunia, joka on pois omasta rajallisesta elämänajasta.

Minä ja mieheni molemmat nautimme töistämme, en usko että koskaan jäämme eläkkeelle jollei jotain sairauksia tule. Mielenkiintoisia ja haastavia töitä joissa pääsee haastaamaan itseään älyllisesti. Minulle on hyvin tärkeää että myös puolisollani on mielenkiintoinen työ josta saa irti muutakin kuin pelkkää palkkaa.

Kouluttautuminen kannattaa, pääsee mielenkiintoisiin ja mielekkäisiin töihin. 

Vierailija
420/515 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun mielestäsikö valehtelu on OK?