Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (516)

Vierailija
341/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heitti alkuun mainostat, että sinulla on talousongelmia niin eiköhän kaikki blokkaa heti. Näin kalliissa maassa on harvalla vain varaa mihinkään disney prinsessa parisuhteeseen, jossa vain luonteella ja tosi rakkaudella on väliä. Jos samantien mainostat olevasi köyhä niin oletus on, että etsit elättäjää.

Vierailija
342/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näissä ammateissa on eniten psykopaatteja:

1. Toimitusjohtajat 2. Lakimiehet 3. Media (televisio / radio) 4. Myyntihenkilöt 5. Kirurgit 6. Journalistit 7. Poliisit 8. Papisto 9. Kokit 10. Valtion virkamiehet"

https://www.is.fi/tyoelama/art-2000000575024.html

Selittää, miksi osalla ei ole empatiakykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan. - Ap

Niin mikä teillä alkoi...?

Ensinäkemältä nainen pyysi sinulta, tuntemattomalta tyypiltä, rahaa lainaksi, vai? Ja sitten vedät sen johtopäätöksen, että hän olikin vain miljonäärien perään?

Minusta hän kylläkin tarvitsi vain lainaa. Ja kun sanoit olevasi köyhä, niin hän blokkasi sinut, koska hän hakee lainanantajaa, eikä kumppania.

Minusta tuo kuulostaa rakkaushuijaukselta.

Todennäköisesti joku ulkomaalainen (ehkä jopa mies) joka halusi katsoa että olisiko ap:lta saanut huijattua rahaa. 

Vierailija
344/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei viissiin ole mikään fiksu kaveri :D 

Vierailija
345/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämäntapatyötön? 

Vuoden työttömänä ollut on pitkäaikaistyötön.

Se, että on työttömänä omasta halustaan, ja pitää työntekoa ulkopuolelta tulevana vaatimuksena sen sijaan, että olisi omaksunut itsensä elättämisen osaksi maailmankuvaansa. Tällä hetkellä on työttömänä moni sellainen, joka haluaisi tehdä työtä, mutta töitä ei ole.

Vierailija
346/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heitti alkuun mainostat, että sinulla on talousongelmia niin eiköhän kaikki blokkaa heti. Näin kalliissa maassa on harvalla vain varaa mihinkään disney prinsessa parisuhteeseen, jossa vain luonteella ja tosi rakkaudella on väliä. Jos samantien mainostat olevasi köyhä niin oletus on, että etsit elättäjää.

Entäs, kun irtisanomiseen riittää asiallinen syy tammikuussa myös julkisella. Et kai saikuttele?

Vierailija
347/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että on työttömänä omasta halustaan, ja pitää työntekoa ulkopuolelta tulevana vaatimuksena sen sijaan, että olisi omaksunut itsensä elättämisen osaksi maailmankuvaansa. Tällä hetkellä on työttömänä moni sellainen, joka haluaisi tehdä työtä, mutta töitä ei ole.

Tapatyötön ymmärtää, että kerran sitä vaan eletään eikä halua tuhlata aikaa mihinkään turhaan paskaan.

Vierailija
348/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jokaisen työttömän pitää hakea neljää työpaikkaa kuukaudessa vähintään johon on realistiset mahdollisuudet päästä.

Moni kokoomuslainen on suhteilla töissä.

Vierailija
349/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käyn töissä ihan omasta tahdosta"

Eli ei vaatinut, mutta uhriudut silti asialla.

Oletko elämäntapatyötön kun sulla on niin hassu asenne töissäkäyntiä kohtaan? Että se on asia kota tehdään vaatimuksen takia?

Totta kai olen.

Kannattaisiko sun tiirailla niitä muita työttömiä sitten?

En tiiraile ketään.

Ihan hyvä vaan.

Vierailija
350/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin lapsi vakituisena poliisilaitoksella lupasihteerinä passipalveluissa.

Sukulaiset pois valtion työpaikoilta.

Vierailija
351/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapatyötön ymmärtää, että kerran sitä vaan eletään eikä halua tuhlata aikaa mihinkään turhaan paskaan.

Moni työ ei ole turhaa paskaa.

Vierailija
352/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tosi pettynyt jos mies paljastuisi sikarikkaaksi. Itse kun olen köyhä ja kipeä. Mies kuitenkin käyttäisi rahaa vallan välineenä ja itse olisin alempiarvoinen. No välipä tuolla, en ottaisi minkäänlaista miestä tähän kipujen täyttämään elämään riesaksi. En edes terveenä ottaisi. Sekin on nähty miten jatkuvasti mies lyö, joko käsin tai sanoilla. 

Vierailija
353/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 57000 korkeakoulututkinnon suorittanutta työttömänä.

Vierailija
354/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei blokkaa. Vain ne, jotka käyvät töissä. Todella järkevää etsiä seuraa, jolla sama tulotaso. Ei sitten tule ongelmia esim. matkustelusta.

Itse blokkaan, jos ensimmäinen kysymys koskee työtä. Olen ollut kahdessa sellaisessa parisuhteessa, jossa joutunut kuuntelemaan niin paljon työjuttuja, ettei tuo saa olla ENSIMMÄINEN kysymys.

Jännää, että tuota kysyvät eniten vähävaraiset yrittäjämiehet. Rikkaat eivät koskaan.

Vierailija
355/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tänne listata kaupungit ja niiden valtion virastot ja kaupungin työpaikat mihin on otettu sukulaisia suhteilla töihin?

Vierailija
356/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni työ ei ole turhaa paskaa.

Kaikki työ on paskaduunia, joka on pois omasta rajallisesta elämänajasta.

Vierailija
357/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei blokkaa. Vain ne, jotka käyvät töissä. Todella järkevää etsiä seuraa, jolla sama tulotaso. Ei sitten tule ongelmia esim. matkustelusta.

Itse blokkaan, jos ensimmäinen kysymys koskee työtä. Olen ollut kahdessa sellaisessa parisuhteessa, jossa joutunut kuuntelemaan niin paljon työjuttuja, ettei tuo saa olla ENSIMMÄINEN kysymys.

Jännää, että tuota kysyvät eniten vähävaraiset yrittäjämiehet. Rikkaat eivät koskaan.

Olen nainen enkä tykkää matkustaa lentokoneella. Kaikki ihmiset ei halua samoja asioita. Ja kuulostat pinnalliselta. 

Vierailija
358/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.

Nainen elättäisi miestä 🤣

Etkö ole kuullut tyypistä, joka jämähtää naisen kotiin ja jääkaapille..

Vierailija
359/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei lompakkoloisia, kissat koiria, kkkjjjggffhhh

Noniin, minä tienaan yli 100keur vuodessa ja varallisuuttakin on. En lähtisi yrittämään suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka identifioituu köyhäksi. Ei meillä vaan olisi mitään yhteistä. Vähän nyt saisi miehelläkin olla jotain tavoitteita elämässä ja mielellään myös ominaisuuksia, joilla niitä saavutetaan. En usko, että muuten voisin kokea miestä viehättäväksi. Millään tavalla en oleta hänen maksavan minun kulujani missään vaiheessa elämää.

Ei se, ettei kiinnostu luuserista, tee ihmisestä lompakkoloista. Mutta jos itse voin laittaa helposti esim. 3000e/hlö lomamatkaan, niin olisi se nyt kiva, että puoliso pystyisi samaan, että voisi yhdessä mennä, eikä siten, että toinen siipeilee ja ajattelee minun maksavan 6000e tai vaihtoehtoisesti käydä jatkossa vain Tallinnan risteilyllä. Ei mun elämää. 

Sama täällä. Olen varakas nainen, ja maksan itse omat menoni. Olisin valmis maksamaan myös osan miehen menoista koska tiedostan että monilla ei ole varaa minun juttuihini, nykyään kustannan joskus kavereita lomalle tai muihin menoihin mukaan. En silti köyhäksi identifioituvaa miestä ottaisi, en halua elättäjäksi vaikka hyvin voinkin suuremman osan maksaa. En kuitenkaan kaikkea, haluan että myös sillä miehellä on talous kunnossa ja voi itsekin ehdotella välillä hauskoja juttuja. Onneksi on nykyiselläni myös on. 

En usko että parisuhde, jossa olisin elättäjän, olisi tasa-arvoinen. En halua miestä joka on riippuvainen minusta tai rahoistani, tai joka elintason vuoksi kanssani olisi.

Jos itsellä on talous kunnossa niin parempi etsiä sellaista kumppania jolla myös on talous kunnossa. 

Vierailija
360/516 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poliisi antoi joskus menneisyydessä vaimolleen sakot. Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla eli ei sovi mulle. En jaksaisi.