Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä kannatan naisten oikeutta harrastaa irtosuhteita, seksibileitä ja nauttia vapaudesta

Vierailija
02.11.2025 |

... koska se on sukupuolten tasa-arvoa ja osa ihmisoikeuksia. Samat oikeudet koskevat 100% myös miehiä.

Se mitä aikuiset ihmiset tekevät suostumuksellisesti keskenään, ei kuulu kenellekään naapurin pentille tai pirkolle, jotka kateellisenä nyrpistelee nenäänsä. Ulisijat ulisee eniten, koska heillä on heikko itsetunto, tuntemattoman pelko, kateus, katkeruus, junttimaiset ennakkoluulot. Onnellisella ihmisellä ei ole aikaa mollata toisia ihmisiä jotka eivät ole tehneet hänelle mitään väärää.

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin kunhan mies antaa siihen luvan. Silloin päätösessä on mukana myös järjen ääni.

Vierailija
202/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan kaikki naiset kontroloi seksillä parisuhteessa??? Olen ollut naimisissa 22 vuotta, ja yhden ainoan kerran kieltäytynyt seksistä. Silloin vauva oli 2 kk ja olin koko yön valvonut sairaan vauvan vierellä. Muutoin on aina seksi maistunut ja itsekin sitä aktiivisesti aloitteita tehnyt

Kyllä varmasti olet riidan päätteksi antanut seksiä. Todenäköisempää on että mies on niin tohveli että on vain totellut ja et itse edes huomaa ohjailevasi häntä.

Mun mies on Puolustusvoimassa töissä ja ei todellakaan mikään tossun alla oleva tossukka. Meillä mies on selkeä perheenpää. Meni ihan pieleen sun arvio. Ja me riidellään ehkä korkeintaan kerran vuodessa, ollaan toistemme parhaat kaverit. Meillä on kotona hyvä ja rento ilmapiiri, ei tarvii riidellä mistää

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mun mies on alfa koska puolustaa tarvittaessa isänmaata ja naisia vieraalta vallalta. Mikä voisi olla miehekkäämpi kuin suomalainen ammattisotilas! En valehtele, mutta palstaulille on liikaa ymmärretty että onnellisia, seksintäyteisiä parisuhteita on olemassa. Meillä vieläpä kinkyillään, kun ollaan muutakin kuin vanilja pariskunta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ryhtyvät väkivaltaiseksi pill***un puutteessaan? Oikeuttavat jopa rais***kauksen sen perusteella.

Milloin naiset ovat olleet väkivaltaisia seksin takia? Miksi Suomessa naiset kuolevat miesten murhattua heidät? Meillä parisuhde on vaarallista naisille. Mitä ihmettä on tapahtunut miehille?? 

Internet ja some. Liika r a i s k a u s p o r n o n katselu mädättää aivot.

Vierailija
204/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miehenä ajattelen, etteivät naisten (kuten eivät muiden miestenkään) tekemiset kuulu minulle. Luulen myös, että irtosuhteita tai seksibileitä harrastaville naisille on ihan sama kannatanko vai vastustanko heidän elämäntapaansa. 

Vierailija
205/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Kyllä. Pelottavaa että niin moni nuori mies vihaa naisia ja haluaisi naiset pakolla hellan ja nyrkin väliin...Onneksi minulla ei ole varsinkaan tyttölapsia

Vierailija
206/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Löyhäperseet ja kulkukullit saakin löytää toisensa. Kuhan eivät sotkeudu kenenkään parisuhteisiin.

Ja tuollaiset ihmiset saisivat kihistä kitkeryyttään vain keskenään, eikä tarvitse tulla ulkomaailmaan meidän muiden elämää myrkyttämään.

Vierailija
207/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa ja samalla karmeaa nuo ap:n kannattamat oikeudet naisille. Itseäni nuo eivät kiinnosta pätkääkään, vaan pidän niitä mielenterveydelle vahingollisina asioina. 

Vierailija
208/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmhp. Ei kiitos huuuramiestä minulle.

Vierailija
209/284 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta väkeä tässä ketjussa.

Se että joku pieni marginaaliporukka harrastaa avauksessa kuvattuja juttuja on osastoa aivan sama. Ja jotkut saavat isot raivot noista reunaihmisistä,

Ei edusta millään tavalla normaalia valtavirtaa.

Ja hyvä on muistaa että tuollaisen toiminnan taustalla on tilastollisesti enemmän mt-ongelmia kuin valtaväestössä.  

Vierailija
210/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehet hyötyvät eniten seksuaalisesti vapaista naisista. Mikä tässä on uutta? 

Vain se miesten eliitti  hyötyy. Mutta joo miehiähän hekin on. 

Perusteluja tälle?

Ei naisten miesmaku ja preferenssit siitä muutu , että seksi on vapaampaa. Se keskittää entistä enemmän seksin sille miesten parhaimmistolle, josta naiset kilpailevat. Tämä itse asiassa vain heikentää muiden miesten asemaa. Vapaampi seksuaalisuus vähentää parisuhteita, kuten on käynitkin ja on hyväksyttävämpää olla seksuaalinen sen ulkopuolella ja sen eri muodoissa.  

Ei se niiden muiden miesten asemaan mitenkään vaikuta. Jos irtosuhteet olisivat kiellettyjä, n

On selvää että vaikuttaa. Seksin harrastaminen on tässä kehityksessä liukunut miesten puolella vain sille eliitille. Ennen oli jotain vähäistä muillakin miehillä.https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Vierailija
211/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja naisvihaajia ketju täynnä. Ei ihme että joutuvat elämään elämänsä ilman naista.

Naisvihaa on vallitsevan tilanteen vuoksi. Se on sanottu nyt suoraan, syitä ei tarvitse siten  arvailla ,eikä keksiä niitä meidän puolestamme. Sen voi ottaa sellaisenaan ja sovittaa tätä asiaa sen mukaisesti, mutta uskon että se on mahdotonta ja teidät tuntien asiaa käsitellään kaikesta muusta näkökulmasta paitsi tästä mikä on sanottu. Se olisikin , että ei asiaa naisselitettäisi joksikin ihan muuksi.

Se, että et pysty pakottamaan naista seksiorjaksi, on siis sinulle syy vihata naisia. Ahaa. Minäkään en pysty pakottamaan miestä kotiorjakseni, mutta se ei ole saanut minua vihaamaan miehiä, koska hyväksyn sen, että kaikilla ihmisillä on vapaus.

Sanoin että älä naisselitä asiaa minun puolestani, sanoin niin kuin asia on . https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Vierailija
212/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Kyllä. Pelottavaa että niin moni nuori mies vihaa naisia ja haluaisi naiset pakolla hellan ja nyrkin väliin...Onneksi minulla ei ole varsinkaan tyttölapsia

Koska jätitte miehet ulkopuolelle.  https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Vierailija
213/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jätitte miehet ulkopuolelle.  https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Ei se ole naisten syytä, että sä olet ruma mulkku.

Vierailija
214/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kymmenestä suomalaisesta aikuisesta on sinkku, eli suurimmalla osalla on parisuhde, ja on arvioitu, että vain 5 % ei koskaan pariudu. Tämä siis Väestöliiton sivuilta lukaistu. Ei tämä vastentahtoinen sinkkuus ole niin suuri ilmiö, kuin keskustelupalstalta voisi päätellä.

Onhan se kurjaa, jos halusta huolimatta kumppania ei löydy, mutta ei toisen pakottaminen ole ratkaisu asiaan. Vaikka ketjussahan puhutaan nyt seksistä, eikä parisuhteista. Muistutuksena siis, seksi ilman suostumusta on rikos. 

Eli ulien sanoin se 95 prosenttia parhaita eliittikermamiehiä vie kaikki naiset, ja loput 5 prosenttia "tavallisia" miehiä joutuu olemaan kokonaan ilman. :( Tästä sitten kohkataan ikään kuin se olisi joku iso yhteiskunnallinen ongelma ja naiset keskittyisi jollekin pienelle vähemmistölle...

Olisikin näin,  mutta ei. Ja näethän sen nyt ympärilläsi ja  vaikka USA presidentin valinnasta, että näin ei ole. Nuoret vihaiset miehet äänestivät trumpin presidentiksi ja Euroopan maat yksi toisensa jälkeen siirtyy oikeistonpopulismiin ja konservatismiin. Se on vastaliike myös naisten seksuaalistaylivaltaa vastaan. https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Vierailija
215/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hallitsevat ajan henkeä, kulttuuria.  Kulttuuri päättää mitä pidetään rumana/viehättävänä tai mulkkuna.  Naisten syytä.

Vierailija
216/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos naisilla ei olisi samoja oikeuksia kuin miehillä, keskenkänkö kaikki miehet sitten homostelisivat?

No nämä haluaisivat tietysti pakottaa heikossa olevia naisia seksiorjikseen, koska aivan hirveää olisi, jos nainen saisi vapaasti nauttia, kun sen sijaan nainen voi kärsiä.

Valitettavasti Suomessakin on Handmaid's Tale -fanaatikkoja, jotka kannattavat naisten alistamista.

Näistä vain rohkeasti rikosilmoitus ja tieto leviämään. Menköön terapiaan puhumaan äitisuhteestaan.

Vierailija
217/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha ei auta. Päinvastoin, kun nainen tajuaa tapailumiehen olevan katkera, pettynyt ja kontroloiva, alistava, väkivaltainen ja valmis rais***kaamaan naisia, niin juoksevat karkuun ja kovaa! Kukaan nainen ei huoli tällaista miestä, vaikka miten ulisitte. 

Ei huoli tästä huolimattakaan joten suo siellä ja vetelä täällä. Naisvihalla ja oikeistopopulistisin keinoin asiaan saa kontrollintunteen ja että on asiassa aktiivinen tekijä.  

Vierailija
218/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen islamin tässä erittäin käyttökelpoiseksi välineeksi. Siinä ei oikein voi epäonnistua, sillä muslimit nauttivat koskemattomuutta ja saavat vapaasti jo nyt toteuttaa tätä antiliberaalia naisia kontrolloivaa suuntausta, ilman ongelmaa. Lisäksi naiset vieläpä itse edesauttavat tätä kehitystä. Ollaan siis samalla puolella , mutta ajetaan kuitenkin eri asiaa. Eikö ole hienoa! 

Vierailija
219/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kaikki tärkeitä polttoainepisaroita meille oikeistopopulisteille narratiivimme luomisessa ja esittämisessä. Olet siis suorastaan tutkijamme joskin tahattomasti. Sellainen kannatus on tietysti makeampaa ironiassaan.

Vierailija
220/284 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vähän kummallista, että vielä 2025 pitää keskustella siitä, kuuluuko ihmisten muka oikeasti olla vapaita ja valita itse omat seksi- ja rakkaussuhteensa. Ja että useampi kommentoija vastaa tähän vielä kieltävästi.

Missä on sanottu ettei saisi vapaasti valita? Kunhan on rehellinen toiselle niin mikä ettei. Se mistä kritiikki nousee on kaikenlainen epärehellisyys ja valheellisuus.

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ihmissuhteetkin helpompia. Ei tarvitsisi vahingossa pariutua piilohoron tai -sovinistin/inkun kanssa.

Kukaan ei koskaan ole kysynyt minulta mitään body countia, enkä minä keneltäkään. Onnekseni en myöskään ole törmännyt liberaalia esittäviin seksisteihin tai moralisteihin. Erikoinen ajatus, että olisi yleinenkin ilmiö teeskennellä tai valehdella mahdollisimman epäsopivan kumppanin saamisen toivossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän