Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä kannatan naisten oikeutta harrastaa irtosuhteita, seksibileitä ja nauttia vapaudesta

Vierailija
02.11.2025 |

... koska se on sukupuolten tasa-arvoa ja osa ihmisoikeuksia. Samat oikeudet koskevat 100% myös miehiä.

Se mitä aikuiset ihmiset tekevät suostumuksellisesti keskenään, ei kuulu kenellekään naapurin pentille tai pirkolle, jotka kateellisenä nyrpistelee nenäänsä. Ulisijat ulisee eniten, koska heillä on heikko itsetunto, tuntemattoman pelko, kateus, katkeruus, junttimaiset ennakkoluulot. Onnellisella ihmisellä ei ole aikaa mollata toisia ihmisiä jotka eivät ole tehneet hänelle mitään väärää.

Kommentit (294)

Vierailija
221/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vähän kummallista, että vielä 2025 pitää keskustella siitä, kuuluuko ihmisten muka oikeasti olla vapaita ja valita itse omat seksi- ja rakkaussuhteensa. Ja että useampi kommentoija vastaa tähän vielä kieltävästi.

Missä on sanottu ettei saisi vapaasti valita? Kunhan on rehellinen toiselle niin mikä ettei. Se mistä kritiikki nousee on kaikenlainen epärehellisyys ja valheellisuus.

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ihmissuhteetkin helpompia. Ei tarvitsisi vahingossa pa

Niin. Harvoin teeskentelyllä ja valheellisuudella mitään hyvää saa aikaan. Vaikka jotkut niin kuvittelevat.

Vierailija
222/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska sinulle se passaa että mahdollisimman monet naiset suostuisi noihin maksutta, käytännössä saman asian muuten ajaa strippiklubit ja ilotytöt. Kun kaivat kuvetta löytyy pilvin pimein kaunottaria nauttimaan seksuaalisesta vapaudesta.

Sinäkö sitten vastustat kehollista ja seksuaalista itsemääräämisoikeutta? Naisten kohdalla vai kaikkien? En käy seksibileissä, mutta enpä välittäisi elää yhteiskunnassa, joka kieltäisi minulta moisen toiminnan.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ih

Niin. Harvoin teeskentelyllä ja valheellisuudella mitään hyvää saa aikaan. Vaikka jotkut niin kuvittelevat.

Teeskentelyllä voi saada feikkejä ihmissuhteita,  mutta ei se ehkä kaikkia ihmisiä haittaa. Jotkut eivät usko kelpaavansa omana itsenään, ja jotkut eivät ehkä kaipaakaan aitoa ihmissuhdetta tai edes kykene sellaiseen.

Vierailija
224/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun kommentointi todistaa että Suomessa on vielä paljon tasa-arvotyötä tehtävänä.

Täällä oli aiemmin ketjut esim. naisten pukeutumisesta kuntosaleilla tai naisten yläosattomuudesta kaupungilla liikkuessa. Sielläkin oltiin ahkerasti kannattamassa naisten verhoamista kaapuihin. En ymmärrä mikä uhka se on kellekään jos naiset kulkee vähissä vaatteissa, kun kukaan ei ole uhri siinä. Monissa kulttuureissa naisten yläosattomuus on ihan normaali asia, eli se on opittu asia, eikä mikään luonnonlaki että naisen pitää piilottaa kehonsa.

Vierailija
225/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun Ylen kuvauksen näistä seksiklubeista. No... Näin miehenä itselle tuli vahvat bordellivibat näistä. Ei siinä jos toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta pääsymaksut koski siis lähinnä miehiä. Joita oli jonoksi asti... Ja ne naiset jotka tonne bileisiin tulee. Niin. No... Väkisinkin tulee mieleen että olisikohan palveluntarjoajia jossain määrin. 

Ei sekään ole huono asia, mutta onhan asetelma miesten kannalta vähän vinoutunut... :D Kun suurinta osaa naisista tällainen klubitoiminta ei taida kiehtoa. Kun miehillä asetelma on testosteronin määrästä johtuen hieman erilainen. Eli vaikea uskoa, että edes täydellinen sosiaalinen hyväksyttävyys toisi noihin klubeihin mitään naisryntäystä.

Tää siis vain näin varttuneemman miehen silmin katsottuna. 

Hyvähän se olisi jos Naisia saisi mukaan toimintaan vaan toiminnan ilosta, mutta olen silti skeptinen että tuleeko niin käymään koskaan. 

Vierailija
226/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä mä olen samaa mieltä. Valitettavasti tätä taitaa olla puolin ja toisin, jotkut kevytkenkäiset naiset vähättelevät body countia samalla kuin ne netin kirkerimmät h*orittelijat esittävät usein livenä tasa-arvoista ja suvaitsevaa. Jos jokaisella olisi vaan rohkeutta olla avoimesti oma itsensä, olisi ihmissuhteetkin helpompia. Ei tarvitsisi vahingossa pa

Kukaan ei koskaan ole kysynyt minulta mitään body countia, enkä minä keneltäkään. Onnekseni en myöskään ole törmännyt liberaalia esittäviin seksisteihin tai moralisteihin. Erikoinen ajatus, että olisi yleinenkin ilmiö teeskennellä tai valehdella mahdollisimman epäsopivan kumppanin saamisen toivossa. 

En mä väittänytkään sen olevan yleinen ilmiö. Mutta niinhän jotkut on täällä väittäneet, että naiset vähättelee, ja kyllä se varmasti joihinkin naisiin päteekin. Eikös tästä ole ihan tutkimustietoakin, että naiset tyypillisesti vähättelee seksuaalista kokemusta ja miehet liioittelee?

Ja mä väitän kyllä, että useimmat naistenvihaajat larppaavat livenä suhteellisen normaalia. Se nyt tosin pätee vähän kaikkiin anonyymissa netissä huudeltuihin äärimielipiteisiin - harva niitä omalla naamalla laukoo. Eikä kaikki ehkä oikeasti edes ajattele niin, osa vaan purkaa pahaa oloaan ja osa trollaa huvikseen.

Ja oikein loistava juttu, jos ei sun lähipiirissä ole epäaitoja ihmisiä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö niitä olisi olemassa.

Vierailija
227/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehet hyötyvät eniten seksuaalisesti vapaista naisista. Mikä tässä on uutta? 

Millä tavalla hyötyvät? Mies ei halua seksuaalisesti vapaata naista. Jos naista etsii vaikka tinderistä seksi mielessä niin sellainen jolla lukee hetkeksi hupia on se jonka haluaa ohittaa aina. Mielikuva huo...rasta jolla on muutama muukin mies oksettaa ja se siitä aina tulee. Sensijaan tosi sellainen säädyllinen nainen kiinnostaa. Olin viime viikolla tinder treffeillä joissa seksiä heti ekalla kerralla. Nainen ennen treffejä kyseli kuinka monen naisen kanssa olen ollut sängyssä, kertoi itse olleensa 7 eri miehen kanssa, vastasin että olen vähän kokeneempi mutta en paljoo, kerroin että en pidä kirjaa heistä. Tätä kokeneisuutta nainen selvästi epäröi että haluaako sittenkään. Jos olisin ollut rehellinen ja sanonut että olen ollut yli sadan eri naisen kanssa sängyssä hän olisi juossut karkuun.

Vierailija
228/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kymmenestä suomalaisesta aikuisesta on sinkku, eli suurimmalla osalla on parisuhde, ja on arvioitu, että vain 5 % ei koskaan pariudu. Tämä siis Väestöliiton sivuilta lukaistu. Ei tämä vastentahtoinen sinkkuus ole niin suuri ilmiö, kuin keskustelupalstalta voisi päätellä.

Onhan se kurjaa, jos halusta huolimatta kumppania ei löydy, mutta ei toisen pakottaminen ole ratkaisu asiaan. Vaikka ketjussahan puhutaan nyt seksistä, eikä parisuhteista. Muistutuksena siis, seksi ilman suostumusta on rikos. 

Eli ulien sanoin se 95 prosenttia parhaita eliittikermamiehiä vie kaikki naiset, ja loput 5 prosenttia "tavallisia" miehiä joutuu olemaan kokonaan ilman. :( Tästä sitten kohkataan ikään kuin se olisi joku iso yhteiskunnallinen ongelma ja naiset keskittyisi jollekin pienelle vähemmistölle...

Olisikin

Niin. Yhä useampi mies elää sitten ilman naista tulevaisuudessa.

Vierailija
229/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehet hyötyvät eniten seksuaalisesti vapaista naisista. Mikä tässä on uutta? 

Millä tavalla hyötyvät? Mies ei halua seksuaalisesti vapaata naista. Jos naista etsii vaikka tinderistä seksi mielessä niin sellainen jolla lukee hetkeksi hupia on se jonka haluaa ohittaa aina. Mielikuva huo...rasta jolla on muutama muukin mies oksettaa ja se siitä aina tulee. Sensijaan tosi sellainen säädyllinen nainen kiinnostaa. Olin viime viikolla tinder treffeillä joissa seksiä heti ekalla kerralla. Nainen ennen treffejä kyseli kuinka monen naisen kanssa olen ollut sängyssä, kertoi itse olleensa 7 eri miehen kanssa, vastasin että olen vähän kokeneempi mutta en paljoo, kerroin että en pidä kirjaa heistä. Tätä kokeneisuutta nainen selvästi epäröi että haluaako sittenkään. Jos olisin ollut rehellinen ja sanonut että olen ollut yli sadan eri naisen kanssa sängyssä hän olisi juossut

Meitä siveitä naisia ei sinun kaltaisesi käytetty mieshoro kiinnosta. Jos et ole itse siveä niin etsi vain niitä kaltaisiasi viroksi...

Vierailija
230/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hyötyvät? Mies ei halua seksuaalisesti vapaata naista. Jos naista etsii vaikka tinderistä seksi mielessä niin sellainen jolla lukee hetkeksi hupia on se jonka haluaa ohittaa aina. Mielikuva huo...rasta jolla on muutama muukin mies oksettaa ja se siitä aina tulee. Sensijaan tosi sellainen säädyllinen nainen kiinnostaa. Olin viime viikolla tinder treffeillä joissa seksiä heti ekalla kerralla. Nainen ennen treffejä kyseli kuinka monen naisen kanssa olen ollut sängyssä, kertoi itse olleensa 7 eri miehen kanssa, vastasin että olen vähän kokeneempi mutta en paljoo, kerroin että en pidä kirjaa heistä. Tätä kokeneisuutta nainen selvästi epäröi että haluaako sittenkään. Jos olisin ollut rehellinen ja sanonut että olen ollut yli sadan eri naisen kanssa sängyssä hän olisi juossut

Hyi mikä oksettava miesl u t k a 🤮🤮🤮 ei parisuhdematskua

Vierailija
231/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis jaat kullia kaikille naisille. Miksi ihmeessä ansaitsisit jonkun puolineitsyen kun itse olet käytetty ja tautinen?

Vierailija
232/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Kyllä. Pelottavaa että niin moni nuori mies vihaa naisia ja haluaisi naiset pakolla hellan ja nyrkin väliin...Onneksi minulla ei ole varsinkaan tyttölapsia

Koska jätitte miehet ulkopuolelle.  https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Ja mitä naisvihaisempia miehiä, sitä varmemmin he jäävät jatkossakin ilman naista

Vierailija
233/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margaret Atwood oli aikaansa edellä. Handmaids Talea kannattavat monet konservatiivimiehet myös Suomessa 😱😱😱

Kyllä. Pelottavaa että niin moni nuori mies vihaa naisia ja haluaisi naiset pakolla hellan ja nyrkin väliin...Onneksi minulla ei ole varsinkaan tyttölapsia

Koska jätitte miehet ulkopuolelle.  https://www.hs.fi/tiede/art-2000011552978.html

Ei se ole naisten syytä, että sä olet ruma mulkku.

Naiset hallitsevat ajan henkeä, kulttuuria.  Kulttuuri päättää mitä pidetään rumana/viehättävänä tai mulkkuna.  Naisten syytä.

Noin ne talebanitkin ajattelevat. Naisten syytä, naiset on alistettava. Vaikka mies on se paha ja alistaja ollut kautta maailmanhistorian

Vierailija
234/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jonkun Ylen kuvauksen näistä seksiklubeista. No... Näin miehenä itselle tuli vahvat bordellivibat näistä. Ei siinä jos toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta pääsymaksut koski siis lähinnä miehiä. Joita oli jonoksi asti... Ja ne naiset jotka tonne bileisiin tulee. Niin. No... Väkisinkin tulee mieleen että olisikohan palveluntarjoajia jossain määrin. 

Ei sekään ole huono asia, mutta onhan asetelma miesten kannalta vähän vinoutunut... :D Kun suurinta osaa naisista tällainen klubitoiminta ei taida kiehtoa. Kun miehillä asetelma on testosteronin määrästä johtuen hieman erilainen. Eli vaikea uskoa, että edes täydellinen sosiaalinen hyväksyttävyys toisi noihin klubeihin mitään naisryntäystä.

Hyvähän se olisi jos Naisia saisi mukaan toimintaan vaan toiminnan ilosta, mutta olen silti skeptinen että tuleeko niin käymään koskaan. 

Kun asioista puhutaan mediassa, ankeat ennakkoluulot vähenevät ja ihmiset uskaltavat enemmän kokeilla asioita. Siksi on hyvä, että asioista puhutaan. Mitä vapaampia ihmiset ovat, sitä onnellisempia he ovat.

Vierailija
235/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa ja samalla karmeaa nuo ap:n kannattamat oikeudet naisille. Itseäni nuo eivät kiinnosta pätkääkään, vaan pidän niitä mielenterveydelle vahingollisina asioina.

No miksi se olisi miehille yhtään vähemmän vahingollista?

Vierailija
236/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä seksiklubeja ja -bileitä on perustettu vauhdilla mutta ilmeisesti kaikilla vähän sama ongelma: naisia niissä paljon vähemmän kuin miehiä. Ettei ne ehkä sitten ole naisten mielestä kiinnostavia. Muutama yksittäinen naisosallistuja yrittää julkisuudessa näitä paikkoja mainostaa juuri naisille. 

Vierailija
237/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä seksiklubeja ja -bileitä on perustettu vauhdilla mutta ilmeisesti kaikilla vähän sama ongelma: naisia niissä paljon vähemmän kuin miehiä. Ettei ne ehkä sitten ole naisten mielestä kiinnostavia. Muutama yksittäinen naisosallistuja yrittää julkisuudessa näitä paikkoja mainostaa juuri naisille. 

Oletko käynyt bileissä vai mistä sinulla on tällainen sisäpiiritieto?

Vierailija
238/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että sinä et ole kaikki miehet? Kyllä minä olen ihan mainiosti kelvannut puolisoksi ja lasten äidiksi, vaikka nuorena tuli rilluteltua ja puolisollekin annoin heti ekana iltana. Kaveripiirissä monta samanlaista paria. Ja jotkut jopa ihan preferoi riettaita naisia - myös kumppaniksi.

Nuo kaksinaismoralistit taas ovat juuri niitä jotka pettää. Kotiin hankitaan kiva pieni siveä näyttelyesine, ja itse juostaan kylillä kulli ojossa niiden kehytkenkänaisten perässä. Sitten ihmetellään kun vaimo ottaa ja lähtee. Sekin on tietysti kamalien naisten vika.

Jos olen jotain elämässä oppinut niin se on se, että seksistä tykkääviä naisia kammoava mies on kävelevä red flag. Ellei sitten kuulu siihen vähemmistöön, joka elää itsekin niiden samojen arvojen mukaan, niitä voi ja pitää toki arvostaa. (Ja huom se, ettei kukaan anna ei ole siveiden arvojen mukaan elämistä.)

Vierailija
239/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kommentointi todistaa että Suomessa on vielä paljon tasa-arvotyötä tehtävänä.

Täällä oli aiemmin ketjut esim. naisten pukeutumisesta kuntosaleilla tai naisten yläosattomuudesta kaupungilla liikkuessa. Sielläkin oltiin ahkerasti kannattamassa naisten verhoamista kaapuihin. En ymmärrä mikä uhka se on kellekään jos naiset kulkee vähissä vaatteissa, kun kukaan ei ole uhri siinä. Monissa kulttuureissa naisten yläosattomuus on ihan normaali asia, eli se on opittu asia, eikä mikään luonnonlaki että naisen pitää piilottaa kehonsa.

Kyllä. Tasa-arvossa on työtä. mm Naisten seksuaalinen ylivalta pitää poistaa. Muitakin on, muta tässä kontekstissa tämä sekä isyyspetokset on syytä ottaa esille.

Vierailija
240/294 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se olisi jos Naisia saisi mukaan toimintaan vaan toiminnan ilosta, mutta olen silti skeptinen

Kun asioista puhutaan mediassa, ankeat ennakkoluulot vähenevät ja ihmiset uskaltavat enemmän kokeilla asioita. Siksi on hyvä, että asioista puhutaan. Mitä vapaampia ihmiset ovat, sitä onnellisempia he ovat.

Toivottavasti toimii. Jonkin verran on tullut otsikoita, että naiset ovat näissä paikoissa tulleet painostetuiksi ja jopa pakotuiksi. Ei hyvä. Joten ehkä jos asiaa pidetään tapetilla, niin toiminta muuttuu myös selkeämmin turvalliseksi. Ja nautinnolliseksi. 

Olen jäävi kommentoimaan, koska nykyiselläni en ole klubien asiakaskuntaan kuuluva. Mutta jos olisi, niin vaikea minun on kuvitella, että tuolta paljon muuta kuin katselemisen ilo jäisi. tai no todennäköisesti ovi menisi kiinni nenän edestä.. :D Mutta ehkä nämä on juuri niitä kuvaamiasi ennakkoluuloja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan