Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varttuneemmat, mihin asiaan tuhlasit liikaa aikaa, jos katsot elämääsi taaksepäin?

Vierailija
01.11.2025 |

Olen itse siis 33v., ja voin todeta jos tässä vaiheessa, että olen tuhlannut liikaa aikaa karvojen poistamiseen. Kenellekään ei minun karvat kuulu.

Olisi kiva kuulla joitain ns. kompastuskiviä, jotka voi lopettaa surutta ja keskittyä olennaisempaan.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamiseen, kodin puunamiseen. En tarkoita mitään perussiivousta vaan vuosina 20-35 en pystynyt yhtään rentoutumaan,jos kotona mikään oli vähän sinnepäin. No,hallitsin sillä ahdistustani, mutta ei se ollut toimivaa. Olisin voinut sen sijaan opetella hyvinvointitaitoja ja viettää aikaa läheisten kanssa.

Vierailija
62/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ulkonäön miettimiseen.

Kun katsoo kuvia,olin kaunis,muodokas ja normaalipainoinen.

Nyt vanha naama ja pallokroppa.

Meni aivan liikaa aikaa siihen, että jätin asioita tekemättä ulkonäön ja kiusaaminen vuoksi.

Lihava N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittyneeseen eroon seurustelusuhteessa. Halusin lopettaa mutta kumppani puhui useasti ympäri. Viisi turhaa vuotta lupauksiin. Tulee mieleen  Laura Närhen kappale Mä annan sut pois. Tämä on nuoremmille hyvä ketju, lukekaa ajatuksella.

Vierailija
64/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kuin monella. Roikkuminen huonossa ihmissuhteessa harmittaa. Vuosia hukkaan. Samoin ystävyyssuhteet joihin panostin ja nyt loppuneet. Sukujuhlat ja muut kutsut joihin osallistuin velvollisuudesta. Liika kiltteys ja osaamattomuus sanoa ei. 

Vierailija
65/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin, Aivan turhaan.

Oletko miettinyt, että sinussakin saattaa himppasen olla vikaa jos naisia on ollut monta, mutta ei ketään joka jäisi sinun luoksesi.

Heh osu ja uppos. Pitääkö teidän naisten joka asia ottaa kritiikkinä, enkä minä tuota edes kirjoittanut, aika hauska kommentti :P

Vierailija
66/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon. 

Eron jälkeen on ollut muutama seksisuhde ja useita kertakäyttödoriksia. Elämä on paljon laadukkaampaa ja stressittömämpää. 

Vierailija
67/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvittelusessioihin, olisi pitäny rohjeta lähteä siitä vartin jälkeen.

Vierailija
68/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomiseen ja baareissa käymiseen. Suhteessa tuloihin siihen meni myös tosi paljon rahaa. Tein myös liikaa töitä, olisi pitänyt antaa enemmän aikaa puolisolle ja lemmikeille. 

Vierailija
69/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteeseen, jossa olin onneton ja työpaikkaan, jossa olin onneton.

Minä en elämässäni kadu juuri mitään, mutta myös vastaan, että onnettomaan ja epätoivoiseen rakkauteen käytetty aika.  Olisi pitänyt itsekin tajuta asioiden mielettömyys.

Vierailija
70/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamanvetoon. Siihen meni neljä vuotta kauan sitten. Kivaakin kyllä oli ajoittain, ei siinä.

Vierailija
71/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsarutistuksiin. Jopa 200 päivässä. 

Vierailija
72/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavaan työhön

Vierailija
73/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu umpihullu ja huhtonu töis kymmeniä vuosia. Vähemmälläki olis köyhänä pysyny !

Vierailija
74/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baldur's Gateen. Kaikkiin versioihin. Niitä enne Eye of the Beholderiin. 

Nyt kun ajattelen tarkemmin, ei nuo ole olleet ajan tuhlaamista vaan ihan parasta.

Vierailija
75/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoihin sukulaissuhteisiin. Että ihan oikeasti ihmisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä siksi, että he ovat sukua, jos siitä tulee vaan paha mieli ja huono olo, joka heijastuu sitten muuhun elämään. Joku tulee nyt tietysti sanomaan että sehän on itsestään selvää, mutta ei ole yhtään itsestään selvää katkoa välejä omiin vanhempiin ja dysfunktionaaliseen lapsuudenperheeseen, jos on kasvatettu epäilemään itseään ja pahoinpitely mitä kokee on henkistä ja hienovaraisesti toteutettua. 

Jep. Minulla on sairas lapsuudenperhe, mutta vielä en ole saanut täysin katkottua suhteita. Olen mahdollisimman vähän tekemisissä ja siitäkin minua syyllistetään. Minulla on oma perhe, mutta kaikki aika ja huomio pitäisi antaa lapsuudenperheelle. Onneksi fyysistä välimatkaa on hyvin, etteivät pääse suoraan vaikuttamaan perheeseeni.

Vierailija
76/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteyteen, toisten ihmisten auttamiseen ja ystävällisyyteen. 

Vierailija
77/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä murehtimiseen. En koskaan ollut tyytyväinen, ja jälkikäteen kuvia katsoessa olen ollut hyvännäköinen, mutta pidin itseäni rumana ja lihavana, vaikka en ollutkaan.

Vierailija
78/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoihin kavereihin. Pitäisi uskoa heti, kun joku näyttää sen oikean minänsä.

Vierailija
79/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkain peräs hyppääminen olis saanu jäärä vähemmälle. Vanhemmiten oon vasta huamannu runkkoon olovan helepompaa. Eikä silli haise .

Vierailija
80/102 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pidin itseäni läskinä ja rumana, vaikka en ollut. Tajusin sen vasta sitten kun minusta oikeasti tuli läski.

Toisaalta, tuhlasin nuoruuteni kun rakastuin juoppoon. Sain lapsen hänen kanssaan kun "vauvakuume" iski, ja se oli paras asia elämässäni, että oli siitä juoposta jotain  hyötyäkin, mutta siinä se sitten olikin. Elämänkokemusta toki tuli roppakaupalla. Seuraavan miehen osasin valita paremmin.

Moni asia olisi voinut elämässäni mennä paremmin, mutta toisaalta, sitten en olisi tässä missä nyt olen. Minulla on paljon hyviä asioita joista en luopuisi mistään hinnasta, kuten mies ja lapset ja myös työ. Joten sen olen elämässä oppinut, että menneitä ei kannata märehtiä, niille ei enää mitään voi. Ainoa asia jolle jotain voi on tämä päivä ja kaikki päivät tämän jälkeen niin pitkään kun henki pihisee. Kaikki mennyt on mennyttä.

Kohtele muita kuten haluat muiden kohtelevan itseäsi. Muuten, älä mieti mitä muut sinusta ajattelevat, koska heidän ajatuksillaan ei ole väliä, he eivät elä sinun elämääsi. Ja elämä oikeasti ihan liian lyhyt, ja ainutkertainen, että ei ole mitään järkeä tuhlata yhtään minuuttia asioihin joilla ei ole väliä.

Minäkin olen ollut läski jo 30 vuotta, eikä sillä ole mitään merkitystä miten moni ihminen on  mielessääna ajatellut, että kylläpä tuo on läski. Ne ajatukset eivät ole tuoneet minun elämääni yhtään mitään. Mulla on rakkaat ihmiset ja mielekästä tekemistä josta saan nautintoa, kaikki muu on vain taustahälyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi