Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos risteykseen tulee 4 suunnalta autot jotka ovat menossa suoraan, kenellekkaan ei ole kolmiota eika stop-merkkia eika liikenne valoja. Kuka vaistaa ja keta?

Vierailija
16.04.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hidasta vauhtia jos eteen tulee tuollainen risteys vaan painan kaasua. Kyllä ne muut väistää!

Vierailija
22/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolarihan siitä tulee jos 23, 25, 26 ja 27 ajattelee ja tekee noin!!

MINÄ, MINÄ JA TAAS MINÄ! Musta on hyvä että liikenneturvallisuutta YRITETÄÄN parantaa. Ja juuri tälläset " jos toinen ei nytkähdä niin menen" sitä apua tarttee.

Entä onko sulla riittävä turvaväli? Tai päästätkö kävelijän suojatielle jos seisoo sen edessä? Nää kaikki kiteytyy turvallisuuteen, lähinnä toisten aiheuttamaan turvattomuuteen. Jos ohitat edellä ajavaasi ja vastaantulevalla kaistalla joku tuleekin vastaan ja ohitettava joutuu jarruttamaan niin teet äkkiä ohitustilanteesta vaarallisen jos takana on letkaa.. Mutta harvemmin nämä varomattomat kuskit edes tajuaa tilanteen vaarallisuutta -MINÄHÄN selvisin tilanteesta, paskat muista!

15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä on muutaman kymmenen sekunttia odottanut, että se oikealla oleva auto lähtee, onhan sitä mentävä.

Huomasitko nyt varmasti sen, että sen minusta oikealla olevan auton on myös annettava oikealta tulevalleen tilaa. Siis jokaisella on se oikea, jota pitää väistää. Ja monet autoilijat eivät oikeasti uskalla tuollaiseen risteykseen mennä.

Vierailija
24/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Voi sitä kättä heilauttaa nopeessakin aikataulussa! Vai ookko hidas?

Näin minulle on opetettu ja hyvältä se vaikuttaa. Ei jää epäselväksi mitä tekee.

Mutta jos oma napa on tärkeämpää kuin turvallisuus liikenteessä ettei katso mitä risteysalueella tehdään niin katso edes että olet itse oikealla jos ekana lähdet -jos olet vasemmalta lähtenyt niin korvaat kolarin! :D

15

Vierailija
25/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tasaarvoinen risteys. Ensimmäisen on lähdettävä johonkin toiseen katsottuna vasemmalta muuten se tilanne ei lähde purkaantumaan.

Vierailija
26/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeelta tulevaa väistetään. Tasa-arvosessa risteyksessä jos joka suunnasta tulee joku niin ollaan pattitilanteessa ja jos tulee kolari niin se OIKEAANSA kolaroinut maksaa! Siis tämä tapahtuu JOS ei olla kohteliaita ja huomioida toisia ja päästetä sitä oikealla olevaa ensin. Tähän riittää simppeli käsipeli. Kyllä se etuoikeus jollekin sopii.. Tai sitten joku lähtee risteyksestä itsekäästi kun toiset vilkuilee toisiaan (ja ehkä kolaroidaan)??

15

Vierailija
27/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattitilanteessa jonkun on vain lähdettävä ja se joka lähtee ensin, ei ole hemmetti soikoon itsekäs tai liikenteen vaarantaja!

Kun eka on lähtenyt, ei enää pädekään sääntö että on väistettävä oikealta tulevaa, jos siis on jo kerinnyt itse risteykseen, silloin risteyksessä olijaa väistetään.

Vierailija
28/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä menee aina ensin taksi ja jos jostain kumman syystä ei paikalla ole taksia, niin se jolla on suurin auto tai ego menee ensin.

Vierailija
29/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääs kiinni. Itsekästä se on, koita nyt tajuta. MINÄ menen ensin! Jos kolisee niin kolisee juuri siksi että MINÄ menen ensin. Jos kaikki neljä menee samalla ajatuksella niin romua syntyy.

Susta oikea tapa liikkua autolla on mennä ekana eikä välittää toisista? Toivottavasti kohtaatte joku kaunis päivä samassa risteyksessä toisenne..

15

Vierailija
30/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

Itse en yli kymmenen autoiluvuoden aikana ole ollut kertaakaan tuollaisessa tilanteessa. Tasa-arvoisia neljän tien risteyksiä ei ihan hirveästi ole.

Vierailija
31/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pattitilanteessa jonkun on vain lähdettävä ja se joka lähtee ensin, ei ole hemmetti soikoon itsekäs tai liikenteen vaarantaja!

Kun eka on lähtenyt, ei enää pädekään sääntö että on väistettävä oikealta tulevaa, jos siis on jo kerinnyt itse risteykseen, silloin risteyksessä olijaa väistetään.

Vierailija
32/32 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan se eka on oltava, koita sinä tajuta se! Minä en ainakaan ole sanonut että lähden liikkeelle varomattomasti! Tottakai minä seuraan muita ja ajan sen mukaan miten liikenne etenee. En siis ryntää risteykseen välittämättä muista, eikä minulla ole mikään tarve olla se eka, joskus se vain menee niin.

Sinulla on nyt vain tarve saada riita aikaiseksi, huomaan :)

Rauhotu hyvä ihminen!

Vierailija:

Pääs kiinni. Itsekästä se on, koita nyt tajuta. MINÄ menen ensin! Jos kolisee niin kolisee juuri siksi että MINÄ menen ensin. Jos kaikki neljä menee samalla ajatuksella niin romua syntyy.

Susta oikea tapa liikkua autolla on mennä ekana eikä välittää toisista? Toivottavasti kohtaatte joku kaunis päivä samassa risteyksessä toisenne..

15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän