Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavamies haluaa jatkuvasti auttaa minua urallani - miksi?

Vierailija
01.11.2025 |

Tätä on jatkunut jo vuoden. En vain tajua miksi hän näkee niin paljon vaivaa. Kirjoitti CV:ni uusiksi, neuvoi ja ohjasi työnhaussa, on vedellyt kulisseissa naruista urani edistämiseksi, kyselee jatkuvasti urastani ja työstäni ja neuvoo ja ohjaa. 

Miksi joku viitsii tehdä noin paljon työtä ilmaiseksi tutun puolesta? Mitä hän siitä saa? Itselleni se on valtavan kallisarvoista, sillä hän on hieman vanhempi samanlaisen uran tehnyt. Mutta miksi hän vaivaantuu?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän haluaa vilpittömästi auttaa? Monet ihmiset nauttivat ihan pyyteettömästi toisten auttamisesta. 

Tai ehkä hänellä on taka-ajatuksia? Onko hän ikinä osoittanut mitään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan? Jos olette tunteneet vuosikausia, eikä hän ole ikinä antanut mitään merkkejä tällaisesta, niin silloin hän tuskin sinua haluaa siinä mielessä. 

Emme tavanneet vuosikausiin ennen viime syksyä ensimmäisen tapaamisemme jälkeen. Eli siten emme ole varsinaisesti tunteneet vuosikausia. Ja kyllä, on ilmaissut seksuaalista kiinnostusta, mutta eihän se nyt voi olla koko homman juju. Kuten sanoin, niin miespuoliset tuttuni ovat kyllä kertoneet minulle miten helppo halutun miehen on saada seksiseuraa, joten se ei voi olla ainoa motiivi.

Ap

Ja voin itsekin todeta, että yöe

Okei Perta 50v. Ketään ei enää kiinnosta fantasiatarinasi.

Vierailija
102/107 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista jos jonkun mielestä on fantasiaa että tietynlaisten miesten on helppo saada seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin auttaa samalla tavalla ketä tahansa, jos siitä olisi tälle iloa ja hyötyä. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
104/107 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pitäisikö minun laittaa tämä poikki?

Ap

Vierailija
105/107 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä olet itse. On selvää ettäjossain vaiheessa päädytte sänkynn, sitähän tuo häntäheikki on kaiken aikaa kytännyt. Tiedän monta tällaista "hurmaavaa" tyyppiä, niille on ihan sama onko siellä kotona vaimoa vaiko eikö. Tuo on vaan tapa iskeä nuorempaa ja saada ihailua. Tyyppi on alusta saakka nähnyt sinut "helppona nakkina". Sori siitä. Olen itsekin nuorempana eksynyt tuollaisten "kohteliaitten herrasmiesten" peteihin. Enkä suinkaan ollut ainoa, vain yksi monien joukossa. 

Itsepähän päätät suostutko ihmissuhteeseen josta melko todennäköisesti seuraa ihmissuhde sotkuja , draamaa ja paljon pahaa mieltä moneen suuntaan. Mutta valinta on tietenkin sinun.564

Vierailija
106/107 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä olet itse. On selvää ettäjossain vaiheessa päädytte sänkynn, sitähän tuo häntäheikki on kaiken aikaa kytännyt. Tiedän monta tällaista "hurmaavaa" tyyppiä, niille on ihan sama onko siellä kotona vaimoa vaiko eikö. Tuo on vaan tapa iskeä nuorempaa ja saada ihailua. Tyyppi on alusta saakka nähnyt sinut "helppona nakkina". Sori siitä. Olen itsekin nuorempana eksynyt tuollaisten "kohteliaitten herrasmiesten" peteihin. Enkä suinkaan ollut ainoa, vain yksi monien joukossa. 

Itsepähän päätät suostutko ihmissuhteeseen josta melko todennäköisesti seuraa ihmissuhde sotkuja , draamaa ja paljon pahaa mieltä moneen suuntaan. Mutta valinta on tietenkin sinun.564

Joo. Sitä vain on niin vaikea uskoa, että jollekulle seksi olisi niin tärkeää että viitsii jahdata sitä vuoden verran nähden näin paljon vaivaa . Siksi olen koko ajan ajatellut, että eihän tämä voi olla vain sitä.

Ap

Vierailija
107/107 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän