Tuttavamies haluaa jatkuvasti auttaa minua urallani - miksi?
Tätä on jatkunut jo vuoden. En vain tajua miksi hän näkee niin paljon vaivaa. Kirjoitti CV:ni uusiksi, neuvoi ja ohjasi työnhaussa, on vedellyt kulisseissa naruista urani edistämiseksi, kyselee jatkuvasti urastani ja työstäni ja neuvoo ja ohjaa.
Miksi joku viitsii tehdä noin paljon työtä ilmaiseksi tutun puolesta? Mitä hän siitä saa? Itselleni se on valtavan kallisarvoista, sillä hän on hieman vanhempi samanlaisen uran tehnyt. Mutta miksi hän vaivaantuu?
Kommentit (107)
Omituista jos jonkun mielestä on fantasiaa että tietynlaisten miesten on helppo saada seksiä.
Voisin ihan hyvin auttaa samalla tavalla ketä tahansa, jos siitä olisi tälle iloa ja hyötyä. Olen keski-ikäinen nainen.
Joten pitäisikö minun laittaa tämä poikki?
Ap
No mitä mieltä olet itse. On selvää ettäjossain vaiheessa päädytte sänkynn, sitähän tuo häntäheikki on kaiken aikaa kytännyt. Tiedän monta tällaista "hurmaavaa" tyyppiä, niille on ihan sama onko siellä kotona vaimoa vaiko eikö. Tuo on vaan tapa iskeä nuorempaa ja saada ihailua. Tyyppi on alusta saakka nähnyt sinut "helppona nakkina". Sori siitä. Olen itsekin nuorempana eksynyt tuollaisten "kohteliaitten herrasmiesten" peteihin. Enkä suinkaan ollut ainoa, vain yksi monien joukossa.
Itsepähän päätät suostutko ihmissuhteeseen josta melko todennäköisesti seuraa ihmissuhde sotkuja , draamaa ja paljon pahaa mieltä moneen suuntaan. Mutta valinta on tietenkin sinun.564
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä olet itse. On selvää ettäjossain vaiheessa päädytte sänkynn, sitähän tuo häntäheikki on kaiken aikaa kytännyt. Tiedän monta tällaista "hurmaavaa" tyyppiä, niille on ihan sama onko siellä kotona vaimoa vaiko eikö. Tuo on vaan tapa iskeä nuorempaa ja saada ihailua. Tyyppi on alusta saakka nähnyt sinut "helppona nakkina". Sori siitä. Olen itsekin nuorempana eksynyt tuollaisten "kohteliaitten herrasmiesten" peteihin. Enkä suinkaan ollut ainoa, vain yksi monien joukossa.
Itsepähän päätät suostutko ihmissuhteeseen josta melko todennäköisesti seuraa ihmissuhde sotkuja , draamaa ja paljon pahaa mieltä moneen suuntaan. Mutta valinta on tietenkin sinun.564
Joo. Sitä vain on niin vaikea uskoa, että jollekulle seksi olisi niin tärkeää että viitsii jahdata sitä vuoden verran nähden näin paljon vaivaa . Siksi olen koko ajan ajatellut, että eihän tämä voi olla vain sitä.
Ap
Okei Perta 50v. Ketään ei enää kiinnosta fantasiatarinasi.