Tuttavamies haluaa jatkuvasti auttaa minua urallani - miksi?
Tätä on jatkunut jo vuoden. En vain tajua miksi hän näkee niin paljon vaivaa. Kirjoitti CV:ni uusiksi, neuvoi ja ohjasi työnhaussa, on vedellyt kulisseissa naruista urani edistämiseksi, kyselee jatkuvasti urastani ja työstäni ja neuvoo ja ohjaa.
Miksi joku viitsii tehdä noin paljon työtä ilmaiseksi tutun puolesta? Mitä hän siitä saa? Itselleni se on valtavan kallisarvoista, sillä hän on hieman vanhempi samanlaisen uran tehnyt. Mutta miksi hän vaivaantuu?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko itse kiinnostunut miehestä
No todellakin olen! Aivan upea mies, täydellinen unelma. En kyllä aluksi ollut, ei tullut edes mieleenkään vaan suhtauduin häneen ammatillisesti. Mutta kyllä tässä vuodessa on tullut ihastuttua, mikä ei ole yhtään hyvä juttu.
Ap
Hän on siis varattu?
On normaalia, että kollegat suosittelevat toisiaan ja auttavat toisiaan etenemään työuralla, mutta ei sellasta yleensä tehdä tuttavien kesken, jos ei ole edes tehty töitä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko itse kiinnostunut miehestä
No todellakin olen! Aivan upea mies, täydellinen unelma. En kyllä aluksi ollut, ei tullut edes mieleenkään vaan suhtauduin häneen ammatillisesti. Mutta kyllä tässä vuodessa on tullut ihastuttua, mikä ei ole yhtään hyvä juttu.
Ap
Hän on siis varattu?
On. Tämähän se tekee koko jutun vielä monimutkaisemmaksi ja omituisemmaksi. Mutta ehkä hän sitten tosiaan vaan haluaa mentoroida.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan usein vanhemmat naiset auttavat nuorempaa miestä?
Usein..
Nuorempi mies
Vierailija kirjoitti:
Piparia tai ja peppulia vailla.
No, ap jo myönsi että reitti on selvä, jos niikseen kiinnostaa. 🍆
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen, Tinderistä kyllä löytää paljon helpommin ja nopeammin seuraa.
Ap"
Tinderistä vanhempi setämies ei löydä nuorta ja niin riippuvaista kuin sinä olet. Joko tää on provo tai sit tosi tyhmän ja sinisilmäisen ja melko osaamattoman kirjoitus. Ja oikeasti, jos joku vetelee naruista nuorelle naiselle duuneja/niihin liittyviä asioita, niin vedettävän maine ja osaaminenkin kyseenalaistuu.Ei kuulu enää 2020 -luvulle tuommoinen "mentorointi".
Vähänpä tiedät siitä miten maailma toimii...
Ap
Sellanen päiväuni taas. Normaali ihminenhän (oikeassa elämässä ) olisi kysynyt tätä jo suoraan. Että tänne vauvalle tulit "pohtimaan" asiaa. Höpöhöpö.
Ei ole ainakaan yliopiston tutkintoa, kun ei osaa edes oikeinkirjoitusta. Ja oikeasti mentorointiin kuuluu ihan muita asioita. Oisko of-sivuston työntekijästä kyse...
Ehkä hän haluaa vilpittömästi auttaa? Monet ihmiset nauttivat ihan pyyteettömästi toisten auttamisesta.
Tai ehkä hänellä on taka-ajatuksia? Onko hän ikinä osoittanut mitään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan? Jos olette tunteneet vuosikausia, eikä hän ole ikinä antanut mitään merkkejä tällaisesta, niin silloin hän tuskin sinua haluaa siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Työskeneteletkö sellaisella alalla jossa olisi mahdollisuus poliittiseen tai yritysten väliseen kilpailuun liittyvä soluttautuminen tai tietojen hankinta? Siinä olisi motiivia pitkäjännitteiseen toimintaan.
Toinen vaihtoehto on että pitää sinua jotenkin ressukkana jota pitää auttaa ja on rajaton ihminen. Tuli mieleen täältä yksi aloittaja joka suunnitteli remontteja tuttaviensa asuntoihin ja meni hyvää hyvyyttään remontoimaan niitä ja ihmetteli kun toinen ei ilahtunut ikihyväkseen vaan jopa torjui.
Voihan se olla ettei meriittejä enää omalla uralla tule ja haluaa laskea mäkeä toisen perseellä eli ottaa pisteet sinun tulevasta menestyksestä.
Tavallaan saattoi ainakin aluksi pitää minua ressukkana sillä kun uudestaan tapasimme vuosi sitten usean vuoden tauon jälkeen, niin olin hyvin vaikeassa tilanteessa elämässäni henkilökohtaisten traagisten tapahtumien jälkeen. Viimeinen vuosi on ollut ensimmäinen elämässäni kun ihmiset vaikuttavat jostain syystä haluavan auttaa, suojella ja kannustaa minua. Tähän asti minuun on suhtauduttu vihamielisesti kilpailijana, hemmoteltuna nirppanokkana ja/tai hyväksikäytettävänä. Samalla uudet työkuvioni tuovat minulle aivan hämmästyttävän paljon kiinnostusta. Tosi omituinen tilanne elämässäni, ei tunnu aina edes todelliselta. Joten jossain määrin tuo rassukka -kuvio on totta, mutta olen jo niin vahvasti taas jaloillani ettei enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa vilpittömästi auttaa? Monet ihmiset nauttivat ihan pyyteettömästi toisten auttamisesta.
Tai ehkä hänellä on taka-ajatuksia? Onko hän ikinä osoittanut mitään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan? Jos olette tunteneet vuosikausia, eikä hän ole ikinä antanut mitään merkkejä tällaisesta, niin silloin hän tuskin sinua haluaa siinä mielessä.
Emme tavanneet vuosikausiin ennen viime syksyä ensimmäisen tapaamisemme jälkeen. Eli siten emme ole varsinaisesti tunteneet vuosikausia. Ja kyllä, on ilmaissut seksuaalista kiinnostusta, mutta eihän se nyt voi olla koko homman juju. Kuten sanoin, niin miespuoliset tuttuni ovat kyllä kertoneet minulle miten helppo halutun miehen on saada seksiseuraa, joten se ei voi olla ainoa motiivi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellanen päiväuni taas. Normaali ihminenhän (oikeassa elämässä ) olisi kysynyt tätä jo suoraan. Että tänne vauvalle tulit "pohtimaan" asiaa. Höpöhöpö.
Niin olen. Ja hän on sanonut näkevänsä minussa älykkään ja lahjakkaan nuoren ihmisen, jonka potentiaalin hukkaaminen olisi valtava sääli ja että hän näkee minun kipuilevan monien samojen asioiden kanssa kuin hän itse kipuili nuorempana ja on ollut samoissa tilanteissa työurallaan kuin minä. Mutta eihän tuo silti vastaa kysymykseeni siitä, että miksi ihmeessä hän välittää. Eli miksi minä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen. Ja hän on sanonut näkevänsä minussa älykkään ja lahjakkaan nuoren ihmisen, jonka potentiaalin hukkaaminen olisi valtava sääli ja että hän näkee minun kipuilevan monien samojen asioiden kanssa kuin hän itse kipuili nuorempana ja on ollut samoissa tilanteissa työurallaan kuin minä. Mutta eihän tuo silti vastaa kysymykseeni siitä, että miksi ihmeessä hän välittää. Eli miksi minä?
Ap
Tämä spekulaatiosi alkaa kuulostamaan psykoottiselta ja olet myös maininnut ihastuneesi mieheen. Lopeta tämä vammastelu. Ota edut ja mene eteenpäin elämässäsi.
Se on sun oikea isä. Harmi kun menit jo antamaan tapasi mukaanpillua. Seuraavaksi sitten terapiaa kehiin, menkää yhdessä-vähän kuin pariterapiaan. Ehkä mies maksaa.
Provohan aloitus on, tipottain tietoa ja lopultaämmä muka myöntää himoitsevansa miestä, joka on myös ilmaissut seksuaalisen kiinnostuksen, vaikka on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tavanneet vuosikausiin ennen viime syksyä ensimmäisen tapaamisemme jälkeen. Eli siten emme ole varsinaisesti tunteneet vuosikausia. Ja kyllä, on ilmaissut seksuaalista kiinnostusta, mutta eihän se nyt voi olla koko homman juju. Kuten sanoin, niin miespuoliset tuttuni ovat kyllä kertoneet minulle miten helppo halutun miehen on saada seksiseuraa, joten se ei voi olla ainoa motiivi.
Ap
Ja voin itsekin todeta, että yöelämässä kun on pyörinyt työkaverimiesten kanssa, jotka ovat erittäin varakkaista suvuista ja/tai urallaan menestyviä, niin naisethan heittäytyvät heidän kimppuunsa ja suorastaan tyrkyttävät seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin eli kyttää pilluasi mutta koska on varattu ei yritä väkipakolla päästä sisääsi. Niinä päivinä kun "auttaa" sinua nai vaimoaan silmät kiinni. Sori siitä. Nyt kannattaa opetella olemaan hiljaa ja sekoilemaan vähemmän. Ota tarjotut edut ja lopeta anaalirauhaseritteissäsi kieriskely, ennen kuin saat näpeillesi.
Miehillä on vain kaksi motiivia: Jotta saisi pillua, tai sitten saisi pillua seuraavana päivänä.
Voi jokunen pyhä munkki jossain olla, joka toimii pyyteettömästi, itse en tosin ole kohdannut yhtään.