MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ottaa suihin ja vaatii persepanoa. Minä työnnän kullini ja purkaudu vain valmiiksi nuolemaani pilluun.
Ainoat reiät jonka ruostunur pissivehkeesi tuntee on seinän reikä ja pakoputki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ottaa suihin ja vaatii persepanoa. Minä työnnän kullini ja purkaudu vain valmiiksi nuolemaani pilluun.
Ainoat reiät jonka ruostunur pissivehkeesi tuntee on seinän reikä ja pakoputki.
Unohdit nyt tohkeissasi vastata otsikon kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella.
Minä tykkään lapsista, mutta elättämisessä tietty menee raja, se on eksän homma. Jos hän on kuollut, niin sitten voin elättääkin, jos pääsen joskus töihin (20 vuotta työttömänä tähän mennessä).
Sinkkuäidit ovat myös järjestään paremman näköisiä kuin lapsettomat ja hyväksyvät miehen pikkuviat helpommin, koska ovat huomanneet, että elämä on kaaosta, eivätkä lasten vuoksi ole myöskään aivan kuuminta kärkeä ps-markkinoilla.
Viime viikonloppuna ihan pantavan näköinen naiskuski pysähtyi tankkaamaan teboilille! Sanoin kyllä ihan suoraan, että sinua en panis vaikka saisin ja hyppäsin taksin kyytiin. Ikinä ei ulkonäöstä voi arvata miten sairas ihminen on sisältä.
- tupakointi, alkoholin käyttö
- tatuoinnit
- huomattava ylipaino
- koira ja/tai lapsi edellisestä suhteesta
- määräilevä luonne
- mielenterveysongelmat
- miesmäisyys
Kuulantyöntäjän reidet, ankkahuulet, tupakointi, liiallinen ylipaino, ja ehkä kaikista suurin: se että eletään siinä kuplassa että jos käydään treffeillä niin mies maksaa aivan kaiken. Jatkuva puhelimen räpläys.
Saa olla aika kovalla tasolla kroppa, naama ja älykkyys että rupean maksamaan illasta 100€ illallisia.
En tiedä mitä nämä OF mt:t itsestään kuvittelee, mutta kortistoon vaan kaikki oppimaan elämää.
Ankkahuulet, persevako legginsit törröttävien pakaroiden välissä, katso minua tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Pyllytrikoot, koira, kuntosali, tyhmyys
Alko panettaa.
M44
Pitkään sinkkuna ollut koiramamma... Kannattaa pysyä kaukana. Vaikka ei se kyllä sua lähelle päästäisikään kun koira on siinä välissä.
"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."
Tarkalleen ottaen myös ne yhdessä hankitut lapset ovat ex miehen lapsia eron jälkeen. Jätätköhän heidätkin oman onnensa nojaan?
- sosiaalistentaitojen puute
- liiallinen introverttiys
- vain peruskoulu/lukio käytynä, ei ammattia
- somejen käyttö aktiivisesti
- vasemmistolaisuus
- hoitamattomat mt-ongelmat
- ei osaa käsitellä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen räpläys 24/7 🤮
Karsii pois kaikki ysärillä tai myöhemmin syntyneet. Ja suurimman osan kasarilla syntyneistä. Nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."
Tarkalleen ottaen myös ne yhdessä hankitut lapset ovat ex miehen lapsia eron jälkeen. Jätätköhän heidätkin oman onnensa nojaan?
Tuskin tätä tarkoitti. Ei kukaan mies halua olla aisurina. Lisääntykää harkiten. T. Ydinperhe the best
Itseä täynnä oleva muija joka luulee olevansa maailman tärkein ihminen vaikka lopulta on vaan ihminen siinä mitä muutkin. Kohtelee toisia tylysti.
Feminismi ja kaikki siihen liitännäinen voimaantumispaska
Kissat
Someriippuvuus
Avuttomuus
Kelan rahoilla eläminen
Lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle
Yli 2 lasta
Pienet lapset
Mieshistoriassa n**k*reitä
Räväkkyys
Näkyvät tai isot tatuoinnit
Lävistykset
Luonnottomat hiusvärit
Uhriutuminen ja exien haukkuminen
Draamailu
Viskinpolttama ääni
Miehekkyys, äijämäisyys
Kanamaisuus
Turkulaisuus/porilaisuus/raumalaisuus