Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (324)

Vierailija
181/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ylipaino

-Rumat kasvot

-Ruma keho

-Poikakroppa

-Rumat vaatteet

-Ei osaa meikata kunnolla

-Mt ongelmat

-Päihdeongelmat

M28

Minua aina ihmetyttää tämä mt-ongelmat, koska suurin osa ihmisistä ei edes tunnista mt-ongelmaista kadulla, ja masennus on meidän suomalaisten kansansairaus. Naiset sentään hakee siihen apua, miehet eivät hae.

Vierailija
182/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 11:n vapaaehtoinen käyttäminen, Linux-vastaisuus, huono yleissivistys (esim. ei osaa nimetä yhtään suomalaista tracker-muusikkoa), kaksinumeroinen määrä pelejä Steamissa, Nvidian näytönohjainten suosiminen, Electronic Artsin tekemien pelien ostaminen täysihintaisen ostaminen täysihintaisena, Marvel-elokuvien katsominen, ekstroverttius, alkoholin käyttö, meikkaaminen, gamerfobia.

Onhan näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jättää selkeät sekopäisyydet ja päihteet yms. muut sosiaaliset ongelmat pois, niin jotain mitä tuli mieleeni.

Ajatustenlukuvaatimus:  Sun pitäisi TIETÄÄ mitä mä haluan. Muuten suutun. Usein tähän liittyy, ettei henkilö itsekkään tiedä mitä haluaa. Helppoa, eikö?

Kunnioituksen puute: Jos vaikka unohdat jonkun arkisen asian. Esim. ruisleivän kaupasta, saat osaksesi silmien pyörittelyä ja "laita lapsi asialle kommentointia"... Aiivan iihanaa tämäkin. 

Tee isot päätökset mun puolesta vaatimus: Nainen joka mikromanageeraa kaikkea arjessa imuroinnista joululahjoihin, mutta ei halua ottaa mitään kantaa siihen että otetaanko remppalaina tänä vuonna vai ensi vuonna. Ja suhtautuu hyvin nihkeästi siihen, että se laina olisi yhteinen. Melko raskasta tulevaisuutta suunnitella? Eikö...

Ja niin. Mistä tiedän. Been there, done that. En tiiä opinko mitään. 

Vierailija
184/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Windows 11:n vapaaehtoinen käyttäminen, Linux-vastaisuus, huono yleissivistys (esim. ei osaa nimetä yhtään suomalaista tracker-muusikkoa), kaksinumeroinen määrä pelejä Steamissa, Nvidian näytönohjainten suosiminen, Electronic Artsin tekemien pelien ostaminen täysihintaisen ostaminen täysihintaisena, Marvel-elokuvien katsominen, ekstroverttius, alkoholin käyttö, meikkaaminen, gamerfobia.

Onhan näitä.

Ihmekää kun olet neitsyt. T. Alfa

Vierailija
185/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus

Kyllä. On Off.

Vierailija
186/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ja kitkerä luonne sekä negatiivinen ja piikikäs asenne. Hymy kaunistaa jokaista.

Ulkonäöllä ei niin kovasti ole turn off-ominaisuuksia jos on edes perussiisti muuten.

Toki massiivinen ylipaino väkisinkin on ainakin jossain määrin ulkonäköä laskeva ominaisuus, samoin hyvin runsaat ja näkyvät tatuoinnit sekä ns. sonninrengas mutta mielipidejuttujahan nämä, joku toinen puolestaan tykkää kovastikin.

Tunnen naisia, joilla on tatuointeja, lävistyksiä, värjätyt hiukset ja jopa ylipainoisia. Kaikki ovat/olleet parisuhteissa. Tämä on todellakin makuasia. Lisäksi tunnen yksinhuoltajia, korkeakoulutettuja ja koirallisia. Sama homma. 

Palstalla toistuu nämä samat turn of: t, mutta oikeassa elämässä ei mene noin kategorisesti. 

Ai niin, useilla naisilla jopa mielipiteitä...ihmisoikeuksista ym...

Vierailija
187/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella.

Minä tykkään lapsista, mutta elättämisessä tietty menee raja, se on eksän homma. Jos hän on kuollut, niin sitten voin elättääkin, jos pääsen joskus töihin (20 vuotta työttömänä tähän mennessä).

Sinkkuäidit ovat myös järjestään paremman näköisiä kuin lapsettomat ja hyväksyvät miehen pikkuviat helpommin, koska ovat huomanneet, että elämä on kaaosta, eivätkä lasten vuoksi ole myöskään aivan kuuminta kärkeä ps-markkinoilla. 

Alapeukkujen perusteella joillakin meni tunteisiin. Täällä hyväksytään vain yhdenlaiset mielipiteet.

-eri

Vierailija
188/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen pelailu, juoruilu, prinsessasyndrooma, kaksinaismoralismi, tekopyhyys, valehtelu, naiskortin heiluttelu tiukan paikan tullen, epäluotettavuus, simpanssimainen hypergamia, "minäminäminä, yhyy..."

Vierailija
189/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä.

Mitä tarkoittaa tracker-muusikko?

Vaikuttaa siltä, että haluat deitata vain itseäsi. Omituinen lista.

Vierailija
190/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee negatiivisia olettamuksia toisista vainoharhaisesti ja uskoo niihin sokeasti. Sen perusteella, mitä on opetellut somesta. Paitsi silloin jos kohteena on seksuaalivähemmistöt tai ei-valkoiset.

Vierailija
191/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huumeet/runsas viinan kanssa läträäminen tuo todennäköisesti ylimääräisiä ongelmia, että ne nyt toki.

Tatuoinnit siinä tapauksessa, että niitä on ihan järkyttävän paljon tai ne on naamassa/kaulassa.

Muuten ehkä itselleni se suurin on fanaattisuus. On se sitten lemmikit, luonto tai mikä tahansa asia, niin se on sellainen ominaisuus mitä ei kauaa jaksa kuunnella/katsella. 

Vierailija
192/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."

Tarkalleen ottaen myös ne yhdessä hankitut lapset ovat ex miehen lapsia eron jälkeen. Jätätköhän heidätkin oman onnensa nojaan?

Tuskin tätä tarkoitti. Ei kukaan mies halua olla aisurina. Lisääntykää harkiten. T. Ydinperhe the best

Ydinperhe on paras. Satun tietämään tuollaisen "aisurin".

-sejollevastasit

Vierailija
193/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ylipaino

-Rumat kasvot

-Ruma keho

-Poikakroppa

-Rumat vaatteet

-Mt ongelmat

-Päihdeongelmat

M28

Minua aina ihmetyttää tämä mt-ongelmat, koska suurin osa ihmisistä ei edes tunnista mt-ongelmaista kadulla, ja masennus on meidän suomalaisten kansansairaus. Naiset sentään hakee siihen apua, miehet eivät hae.

Suurin osa ei tunnista mt-ongelmaista mitenkään, joten olettavat kaiken vähänkään omasta (ahtaasta) kokemuksestaan poikkeavan mt-ongelmaksi.

Tuohon vikaan kommenttiisi huomiona. Miehet hakevat apua ongelmiinsa. Sitä apua vaan ei yleensä saa. Ilmeisesti se on varattu kokonaan naisille.

Vierailija
194/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jättää selkeät sekopäisyydet ja päihteet yms. muut sosiaaliset ongelmat pois, niin jotain mitä tuli mieleeni.

Ajatustenlukuvaatimus:  Sun pitäisi TIETÄÄ mitä mä haluan. Muuten suutun. Usein tähän liittyy, ettei henkilö itsekkään tiedä mitä haluaa. Helppoa, eikö?

Kunnioituksen puute: Jos vaikka unohdat jonkun arkisen asian. Esim. ruisleivän kaupasta, saat osaksesi silmien pyörittelyä ja "laita lapsi asialle kommentointia"... Aiivan iihanaa tämäkin. 

Tee isot päätökset mun puolesta vaatimus: Nainen joka mikromanageeraa kaikkea arjessa imuroinnista joululahjoihin, mutta ei halua ottaa mitään kantaa siihen että otetaanko remppalaina tänä vuonna vai ensi vuonna. Ja suhtautuu hyvin nihkeästi siihen, että se laina olisi yhteinen. Melko raskasta tulevaisuutta suunnitella? Eikö...

Ja niin. Mistä tiedän. Been there, done that. En tiiä opinko mitään. 

Nähty ja koettu kaikki listaamasi. Monellakin eri tavalla. Opin minä sentään jotain. En enää edes yritä tutustua yhteenkään naiseen.

Vierailija
195/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna ollut koiramamma... Kannattaa pysyä kaukana. Vaikka ei se kyllä sua lähelle päästäisikään kun koira on siinä välissä.

Kun nainen tituleeraa itseään "dog mum", niin se on kyllä naurettavuuden ja luotaantyöntävyyden huippu. 

Tähän vielä mörssärimäinen kuulantyöntäjän kroppa, vitivalkoiseksi blondatut hiukset, työskentelee lasten kanssa mutta kertoo mm. somessaan vihaavansa lapsia, rumat tatuoinnit pitkin kroppaa, miniminihameissa ho--roilu, huomionhakuisuus somessa, jne. Tunnen erään tällaisen Tampereelta ja siinä kyllä kiteytyy kaikki mikä vaan voi olla luotaantyöntävää.

Vierailija
196/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nähty ja koettu kaikki listaamasi. Monellakin eri tavalla. Opin minä sentään jotain. En enää edes yritä tutustua yhteenkään naiseen."

Sama täällä.  Ei enää koskaan mitään suhteita naisiin! 

Vierailija
197/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ylipaino

-Rumat kasvot

-Ruma keho

-Poikakroppa

-Rumat vaatteet

-Mt ongelmat

-Päihdeongelmat

M28

Suurin osa ei tunnista mt-ongelmaista mitenkään, joten olettavat kaiken vähänkään omasta (ahtaasta) kokemuksestaan poikkeavan mt-ongelmaksi.

Tuohon vikaan kommenttiisi huomiona. Miehet hakevat apua ongelmiinsa. Sitä apua vaan ei yleensä saa. Ilmeisesti se on varattu kokonaan naisille.

Noup. Sitä Ei Vain Saa. Sukupuoleen katsomatta. Pahoinvointivaltio.

-ohis

Vierailija
198/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ihmettelen vain tämän keskustelun pituutta. Jo 10 sivua? Onko täällä vauva-palstalla muka näin paljon miehiä?

Vierailija
199/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnaaminen ja muiden käännyttäminen: politiikka, maailmankatsomus, tms...

Vierailija
200/324 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse ihmettelen vain tämän keskustelun pituutta. Jo 10 sivua? Onko täällä vauva-palstalla muka näin paljon miehiä?

Miksi ei olisi?