MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
- lihavuus
- äijämäisyys
- erilaiset kauneuskirurgiset toimenpiteet, jotka näkyy kilometrien päähän
Jostain kumman syystä varsinkin lihavuus ei haittaa, jos naisella on omaisuutta yli oman tarpeen. Näitä on nähty ja naurettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikka ja yhteiskunnallinen aktivismi.
Miksi yhteiskunnallinen aktivismi olisi turn off? Itse arvostaisin todella paljon, jos miehellä olisi korkea moraali, halu puuttua epäkohtiin ja puolustaa heikompiaan ja ylipäätään halu muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi.
Kaikki politiikasta tai aktivismista kiinnostuneet ovat vouhottajia.
Vierailija kirjoitti:
Olematon kirotus ja lukutaito, uistimet naamassa ja värkissä, ihonväri
kirjoitus- ja lukutaito
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tai edes lievästi vasemmistoon kallellaan, muodoton pieni perseinen ja kokoinen, karvainen pillu ja akateeminen.
Edellä mainitut piirteet ovat absoluuttisesti No Go.
Mä kerroin feminismin, sivistyneisyyden ja vihervassariuden heti ensimmäisenä, kun tein deitti-ilmoa aikanaan. Tuli valikoima ok yhteydenottoja.
Yritetään, että kukin saa itselleen sopivaa seuraa ja pystyy välttämään sopimattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rekokynnet ja feikkiripset
Mitkä ovat rekokynnet?
Rekonstruoidut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus,tupakointi,lapsia,tatuoinnit,tyhmyys.
Ihminen, joka ei osaa käyttää kertaakaan välilyöntiä, sanoo turn offiksi tyhmyyden? Really? Katsohan peiliin, ei sulle fiksu nainen sovi 😂.
Tyhmä mieshän juuri tarvitsee fiksun naisen,ei se muuten pärjää.
Lika barn leka bäst.
Se ei tarkoita sitä, että korkeakoulutetut olisivat parempia, vaan vain sitä, että ne sopivat paremmin yhteen keskenään.
Nykyspekseillä korkeakoulutetuista naisista on ylitarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnallinen aktivismi olisi turn off? Itse arvostaisin todella paljon, jos miehellä olisi korkea moraali, halu puuttua epäkohtiin ja puolustaa heikompiaan ja ylipäätään halu muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi.
Yksi asia, mihin rakastuin miehessäni, oli juuri se, kuinka paljon hän välittää ihmisoikeuksista ja eläinten oikeuksista ja koittaa parantaa näitä. Empatia on aivan äärettömän tärkeä piirre kumppanissa, ja se, että hän haluaa käyttää ääntään niiden puolesta, jotka eivät siihen välttämättä pysty, on todella ihailtavaa.
Koko ajan vihainen vouhottaja, jolle kaikki paha maan päällä on suomalaisten syy.
Jos tarkoitat kielteisiä asioita, niin miksi et kirjoita niin. Tuokin kyllä käy, mutta miksi, kun sille on ihan selvä tarkoitus suomeksi.
Negatiivisuus ja nalkutus. Ylipaino ja prisman tanttalooravermeet.
-metsästys, paleovouhotus ja vastaavat
-pinnallisuus, jolla en tarkoita ulkonäkömieltymyksiä vaan elämänarvoja
-yleinen mitäänsanomattomuus: ei omia ajatuksia tai yksilöllisiä kiinnostuksen kohteita
Korkeakoulutus ja vihervasemmistolaisuus ovat positiivisia piirteitä. Vaikka itsensä tatuoineilla ei aina ole tarvittavaa visuaalista makua, tatuoinneissa ei sinänsä mitään ongelmaa. Lävistykset myös ok.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Huoli pois. Mulla koiria kaks, sali ja maisteritutkinto hallussa. Lapsiakin on kaks, ja silti myös mies, tosin lapset ovat tän miehen myös😏
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotain ihan järkyttävää kun katsoo naisten profiileja Tinderissä ja 97% naisista on täysin samat kiinnostuksen kohteet muiden naisten kanssa.
Joo voisivat nyt kiinnostua vaan asioista, joista miesten mielestä pitäis naisten kiinnostua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mut naiselle se ei käy. Naiset yleensä kannattaa jotain sosiaalisia oikeudenmukaisuusarvoja. Se on niin turn offia!
Jotenkin ei yhtään harmita, etten kelpaisi Vauvalla pyörivälle ukolle, vaikka en omakaan suurinta osaa näistä turn offeiksi listatuista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit, kouvola-tukka, tupakointi, ankkuahuulet, hehtaariperse, kaikenlaiset uistimet naamassa
Ankkahuulet parantavat monien naisten naamaria huomattavasi ja brazilian buttlift on loistotuunaus monille, molemmat etenkin ikääntyville tai muuten vaatimattoman näköisille. Älkää jauhako paskaa.
Ylipaino, paksut jalat tai kädet, samoin leveät hartiat yms miehiset piirteet.
Tatuoinnit, lävistykset, huono iho, lyhyt tukka, muut kuin luonnolliset värit hiuksissa.
Tupakointi, liika juominen, epäterveellinen ruokavalio.
Tyhmyys,lihavuus,laiskuus,tatuinnot,lapset edellisestä miehestä,ruma naama,nalkutus,tupakointi,ikä yli 35v,koirat.