MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Se että naisella on lapsia. Pilaa naisen kuin naisen.
Eli sun äitikin on täysin pilallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse ihmettelen vain tämän keskustelun pituutta. Jo 10 sivua? Onko täällä vauva-palstalla muka näin paljon miehiä?
Miksi ei olisi?
Feminismin mukaan miesten tulee vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ylipaino
-Rumat kasvot
-Ruma keho
-Poikakroppa
-Rumat vaatteet
-Ei osaa meikata kunnolla
-Mt ongelmat
-Päihdeongelmat
M28
Minua aina ihmetyttää tämä mt-ongelmat, koska suurin osa ihmisistä ei edes tunnista mt-ongelmaista kadulla, ja masennus on meidän suomalaisten kansansairaus. Naiset sentään hakee siihen apua, miehet eivät hae.
Suurin osa ei tunnista mt-ongelmaista mitenkään, joten olettavat kaiken vähänkään omasta (ahtaasta) kokemuksestaan poikkeavan mt-ongelmaksi.
Tuohon vikaan kommenttiisi huomiona. Miehet hakevat apua ongelmiinsa. Sitä apua vaan ei yleensä saa. Ilmeisesti se on varattu kokonaan naisille.
Noup. Sitä Ei Vain Saa. Sukupuoleen katsomatta. Pahoinvointivaltio.
-ohis
No mä sain. Tai sit kävi vahinko ja mua vaan luultiin naiseksi. Toki siihen meni parikymmentä vuotta. Että sain sen tarvitsemani avun, siis. Vahingossa. Liian tyhmä luovuttamaan ehkä.
Arvaa, arvostaako kukaan "selviytymistäni"? Ei todellakaan. Esimerkiksi niiden naisten silmissä olen roskaa. Koska olen ollut avun tarpeessa. Se riittää. Ketään ei kiinnosta se tosiasia, että tuo avun tarve oli heidän kaltaisten ihmisten aiheuttama. Eli koko tarvetta ei olisi edes syntynyt, jos olisivat kohdelleet minua edes ihmisenä. Mutta ei.
Toisaalta, nyt tajuan pysyä ihmisistä (varsinkin naisista) erossa.
-sejollevastasit
Miehekäs pukeutuminen. Esim. tosi löysät farkut.
Joku unisex parfyymi jossa voimakas pistävä haju.
Joko lihavuus on mainittu monta kertaa? Läskit on heti pois laskuista.
Vierailija kirjoitti:
"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."
Mitäpä jos luopuisit tuosta ennakkoasenteesta? Itse elän vaimoni ja hänen lapsensa kanssa, ja elämä on tosi hyvää. En ikinä vaihtaisi tätä yksineloon tai edes parisuhteeseen ilman lasta.
Itse eroäitinä taas olen sitä mieltä, että on hyvä jos tunnistaa jo etukäteen, ettei halua uusperhekuvioihin.
En itsekään lähtisi kuvioon, jossa olisi ihan pieniä lapsia, kun omani on kasvanut suht helppoon vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis itse ihmettelen vain tämän keskustelun pituutta. Jo 10 sivua? Onko täällä vauva-palstalla muka näin paljon miehiä?
Sun pitäisi oikeasti avata silmäsi
Olen äijämäinen nainen kai, en meikkaa, en pidä mekkoja kun en viihdy niissä, tykkään rakentamisesta ja metsätöistä, en ole varsinaisesti läski, mutta vahvarakenteinen kyllä. Olen silti kelvannut, kahdellekin hienolle miehelle. Toinen jätti minut ensin leskeksi. Nämä miehet korostivat että olen upea koska en sairasta mitään prinsessasyndroomaa, vaan osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja tartun toimeen tarvittaessa. Opettelen, haastan itseäni, en tuhlaa rahojani humpuukiin esmerkiksi.
En edes halua olla kiinnostava nainen miehille jotka etsivät hoikkaa elättiä itselleen.
Tupakointi, humalahakuinen juominen, muut huumeet, tatuoinnit, yleisenä patjana toimiminen, shokkivärit hiuksissa, kuvailee itseään räväkäksi tai Pikku Myyksi.
Alle 165cm on myös turn off. Haluan sopusuhtaisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ajatustenlukuvaatimus: Sun pitäisi TIETÄÄ mitä mä haluan. Muuten suutun. Usein tähän liittyy, ettei henkilö itsekkään tiedä mitä haluaa. Helppoa, eikö?
Jos saat usein palautetta, että sinun pitäisi lukea ajatuksia, niin kannattanee seurata kuunteletko oikeasti toista.
Omalla kohdalla nimittäin kun toinen on puhissut ettei osaa lukea ajatuksia, niin kyse on ollut asiasta josta olen sanonut jo useamman kerran, ja saanut vastaukseksi jotain "mhhm...joo...juu, tehdään näin.". Ja sitten kun se pitkään puhumani asia tulee vastaan, niin ei ole koskaan asiasta kuullutkaan ja "en minä voi sinun ajatuksia lukea!".
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan niin helkutisti naisia, joiden mielestä miesten mielipiteet ovat vääriä. Vaikka tuo lapsettomuuden toive. Aika pitkään tuostakin on vängätty naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi ei ole mikään sekopääluuseri.
VIestissä ei puhuttu sinun lapsesta, eikä kaikkien lapsista. Siinä puhuttiin mahdollisuudesta, että sellainen voi tapahtua. Esimerkiksi nuorisotyöttömyys on tosi korkeaa. Kodissa asuminen 30v asti on sääntö eikä poikkeus esim. Etelä-Euroopassa, ja tämä ilmiö voi yleistyä myös Suomessa, kun asuminen käy liian kalliiksi. Joten voisitko ystävällisesti olla tuijottamatta omaan napaan äläkä luule että sinun lapsi = kaikki lapset. Maailma ei pyöri sinun lapsen ympärillä.
Yhtälailla voi joku muu läheinen sairastua ja hänen hoitamiseensa mennä aikaa.
Niin voi. Mutta nyt puhuttiin lapsesta ja lisääntyminen on vapaaehtoista, kuten myös äitylien/isukkien deittailu on vapaaehtoista. Miksi et hyväksy velojen elämäntapaa?
Aika paska puoliso on jos ei tuollaista ymmärrä.
Eli sinä et siis ymmärrä, koska mietit vain omaa napaa ja lastasi koko ajan, etkä siksi tajua, että kaikki ihmiset eivät elä kuin sinä. Sinun elämäntapasi ei ole ainoa oikea tapa elää.
Jos menisin naimisiin, niin tekisin kyllä avioehdon ja kaikki mun omaisuus menisi mun lapselle ja leski pitäkööt oman omaisuutensa. Talo pysyisi mun nimissä avioliiton aikana enkä myisi siitä osaa puolisolle.
OK, se on sun valinta.
Vaikutat sen ylimieliseltä mulkulta, että tuollaisen kanssa en kyllä parisuhdetta haluaisi.
Eikä kukaan vela haluaisi parisuhteeseen sinun kanssasi, koska niin ylimielisesti suhtaudut velojen lapsivapaaseen elämäntapaan ja vedät asiat heti itseesi. "Minäminäminä". Kerron vihjeen: maailma ei pyöri sun eikä sun lapsen ympärillä. Osa ihmisistä haluaa elää pariskuntina ihanaa lapsivapaata elämää, ja he eivät kysele sinulta lupaa siihen.
Olet juuri sellainen jota puolison pitäisi palvella ja mitään muuta ei saisi olla elämässä kuin sä.
Öyh öyh. Näin on jämpti, kun sinä sen olet päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Luulisi korkeakoulututkinnon omaavan tajuvan, että mielipiteitä on erilaisia. Toisaalta koulutus ei korreloi älykkyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatustenlukuvaatimus: Sun pitäisi TIETÄÄ mitä mä haluan. Muuten suutun. Usein tähän liittyy, ettei henkilö itsekkään tiedä mitä haluaa. Helppoa, eikö?
Jos saat usein palautetta, että sinun pitäisi lukea ajatuksia, niin kannattanee seurata kuunteletko oikeasti toista.
Omalla kohdalla nimittäin kun toinen on puhissut ettei osaa lukea ajatuksia, niin kyse on ollut asiasta josta olen sanonut jo useamman kerran, ja saanut vastaukseksi jotain "mhhm...joo...juu, tehdään näin.". Ja sitten kun se pitkään puhumani asia tulee vastaan, niin ei ole koskaan asiasta kuullutkaan ja "en minä voi sinun ajatuksia lukea!".
Omalla kohdallasi. Toki. Miksi oletat että tuo pätee aina ja kaikkialla? Siitä huolimatta että sinulle toistuvasti on kerrottu, että ilmiö on todellinen. Kumpi tässä onkaan se, joka ei kuuntele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan niin helkutisti naisia, joiden mielestä miesten mielipiteet ovat vääriä. Vaikka tuo lapsettomuuden toive. Aika pitkään tuostakin on vängätty naisten toimesta.
Tuota en tosiaan tajua. Veloja on väestöstä noin 15% , miehissä ja naisissa. Nuorissa yli 20%. Ei kaikki halua saada lapsia. Se on normaali elämänvalinta. Se vaan triggeröi suunnattomasti, erityisesti äityleitä, joiden elämässä ei ole mitään muuta kuin omat lapset ja eletään niiden kautta. Velaus koetaan sodanjulistuksena omaa lapsiperhettä vastaan, mikä kertoo henkisestä kypsymättömyydestä. Eli kehitys on jäänyt teini-ikäisen tasolle, kun ei ymmärretä, että muut ihmiset saa elää omaa elämäänsä.
Liian pienet, lyhyet ja hoikat naiset eivät saa mun viisaria värähtämään - tuntuu kuin jonkun lapsimorsiamen kanssa heilastelisi. Outoa. Haluan, että nainen näyttää aikuiselta naiselta ja pidän esim. isoista rinnoista.
Pahinta olisi että nainen ei keksisi sanoille turn off/turn on suomenkielistä vastinetta.
Jännä miten samat vastaukset toistuu tämän tyyppisissä keskusteluissa aina kun kysytään. Niin miehet kuin naiset vastaavat samat negatiiviset asiat, ja trollit ulisevat samoilla argmumenteillä.
Ei siinä, jatkakaa.
Mun lapsi ei ole mikään sekopääluuseri. Yhtälailla voi joku muu läheinen sairastua ja hänen hoitamiseensa mennä aikaa. Aika paska puoliso on jos ei tuollaista ymmärrä.
Jos menisin naimisiin, niin tekisin kyllä avioehdon ja kaikki mun omaisuus menisi mun lapselle ja leski pitäkööt oman omaisuutensa. Talo pysyisi mun nimissä avioliiton aikana enkä myisi siitä osaa puolisolle.
Vaikutat sen ylimieliseltä mulkulta, että tuollaisen kanssa en kyllä parisuhdetta haluaisi. Olet juuri sellainen jota puolison pitäisi palvella ja mitään muuta ei saisi olla elämässä kuin sä.